Gjest Iril Skrevet 30. november 2010 #581 Del Skrevet 30. november 2010 Her kan du jo regne ut i fra EL, siden du vet når det var! http://www.terminkalkulator.com/terminkalkulator/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 30. november 2010 #582 Del Skrevet 30. november 2010 Her kan du jo regne ut i fra EL, siden du vet når det var! http://www.terminkalkulator.com/terminkalkulator/ Ja, men her får man ikke den fine listen på når hjertet begynner å slå og sånt.... Vil så gjerne ha med den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 30. november 2010 #583 Del Skrevet 30. november 2010 Nei, men da tar du jo bare termindatoen du får på den med EL og tar med deg til der du får listen..? Eller stemmer det ikke da heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 30. november 2010 #584 Del Skrevet 30. november 2010 Jo kan hende det... Orker ikke spekulere på det akkurat nå Får seom jegfinner en side som har litt mer nøyaktig senere Noen som vet på vilken dag hjertet skal begynne å slå? ALtså etter befruktning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. november 2010 #585 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) 5 + 1 skal det lille hjertet begynne å slå 3 + 1 etter befruktning, altså 22 dager :rødme: (Ifølge svangerskapsboken) Endret 30. november 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 1. desember 2010 #586 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) 5 + 1 skal det lille hjertet begynne å slå 3 + 1 etter befruktning, altså 22 dager :rødme: (Ifølge svangerskapsboken) Jeg er ganske sikker på at befruktning var 11 nov, for EL var 9 nov. Den 11 hadde jeg et hopp i tempen, og så var jeg så sinnsykt svimmel og rar denne dagen! Så da er jeg i så tilfelle på 20 dager etter befruktning i dag, så veeeeldig redd for å få vondt/blø nå de nermeste dagene, da det var akkurat på denne tiden jeg mistet sist.... Har løftet og bært mye mer enn jeg burde i dag, men sånn går det når man ikke vil fortelle på jobben sin helt med en gang.... Men har vert forsiktig og løftet med beina. Har også passet på å ha rolige bevegelser. Har ikke hatt noe vondt eller noe, annet enn hofter som er litt slitne. Men det er vanlig når jeg ikke er gravid også, så tar ikke det som noe negativt Nå er sambo på øving, så da koser jeg meg med et glass cola og KG, for jeg skal tusle meg på vaskerommet og få unna litt klær. Bruker så enormt med ull nå når det er så kaldt, så må vaske dem oftere så jeg har nok hele tiden Er iiiiskaldt på jobb! bare 18 grader i dag.....brrrr... Endret 1. desember 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. desember 2010 #587 Del Skrevet 1. desember 2010 Befruktningen skjer jo på samme dag som EL, og EL skjer dagen før temp-hoppet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 1. desember 2010 #588 Del Skrevet 1. desember 2010 Sender en god klem over til deg, Ruccola. Skjønner at det er mange tanker når man skal passere en sånn milepæl som dere har i disse dager. Men vi krysser fingre og håper at dette går veien. Og det tror jeg det gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 1. desember 2010 #589 Del Skrevet 1. desember 2010 Befruktningen skjer jo på samme dag som EL, og EL skjer dagen før temp-hoppet... Nei, det gjør det ikke nødvendigvis. Egget kan leve i opptil to døgn mener jeg å ha lest Men kan jo vere rett og slett festingen jeg kjente to dager etter EL, for NOE hvar det ihvertfall som gjorde meg så inderlig svimmel og rar! Sender en god klem over til deg, Ruccola. Skjønner at det er mange tanker når man skal passere en sånn milepæl som dere har i disse dager. Men vi krysser fingre og håper at dette går veien. Og det tror jeg det gjør! Takk Nilla Vi krysser vi også! Har ikke noen følelse for at det ikke skulle gå veien, men det hadde jeg jo heller ikke sist da, så en har ingen garantier. Vi får bare håpe på det beste! Vil veldig gjerne ha deg med i klubben Nilla! Når er neste IKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. desember 2010 #590 Del Skrevet 1. desember 2010 Ja, men dersom det er sæd i egglederne og venter på egget, skjer befruktningen med én gang? Dette er egentlig ganske forvirrende, jeg har ikke stålkontroll på alt, merker jeg. Men det er jo uansett bare noen dager i mellom, så det har jo ingenting å si. Egget kan også gå i dvale etter befruktningen, så man vet aldri helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 1. desember 2010 #591 Del Skrevet 1. desember 2010 Ja, men dersom det er sæd i egglederne og venter på egget, skjer befruktningen med én gang? Dette er egentlig ganske forvirrende, jeg har ikke stålkontroll på alt, merker jeg. Men det er jo uansett bare noen dager i mellom, så det har jo ingenting å si. Egget kan også gå i dvale etter befruktningen, så man vet aldri helt sikkert. Nei, sikkert vet man jo ingenting Skal til legen neste onsdag, så da får jeg forhåpentlig svar på noen av spørsmålene mine Nå sitter jeg her og surfer litt.. har fri i morgen så da er det godt å rangle litt Har hengt opp julelysene ute i treet i dag og kransen på døren. Ble såååå fint! Nå er det virkelig jul her hos meg, og jeg tenker det går ikke mer enn en uke før jeg begynner å finne frem nissene ELSKER virkelig julen! Nå skal jeg ta meg en omgang screbble på FB før jeg legger meg... blitt litt hekta :gjeiper: Natta damer! : :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. desember 2010 #592 Del Skrevet 1. desember 2010 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 2. desember 2010 #593 Del Skrevet 2. desember 2010 Tror tickeren min var litt feil siden jeg hadde så sen EL. Lagde meg en ny en Forandrer sikkert neste uke når jeg skal til legen da, men shit au Nå skal jeg få gjort litt her hjemme! Sov leeeenge i dag og det var deilig! Plan for dagen: Stryke klær Vaske badet Lage ferdig julekransen min vaske klær vaske vaskerommet (Fy søren så det støver der inne av klær og tørketrommel!!!!!) Så skal jeg også prøve å få handlet en del i dag. Er trippelTrumf i dag, og da pleier vi å handle inn litt julevarer og sånt, sånn at vi tjener opp litt trumfpoeng med det samme Har sett oss ut en babymonitor der som vi har lyst på, så etter jul tenker jeg vi har nok poeng til å bare kunne bestille den uten å betale en krone Det vi pleier å handle så lenge før jul er: nøtter, mel, mandler, brus, gløgg, hermetikk, ribbe, chips, supper, sauser, vaskepulver, skyllemiddel....osv.... Generellt alt som kan settes på boden og holder seg godt Da slipper vi liksom den superhandlingen til jul, for da er det så mye ferskmat vi skal ha (Pleier ofte å handle for mellom 1500 og 2000 uka før jul.... Vi er glade i god mat, og vi får gjerne litt ekstra besøk Så nå forsvinner jeg litt, kommer bare til å stikke innom Iril sin side for å bli oppdatert der!!! Tenk at hun sikkert er blitt mamma nå!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. desember 2010 #594 Del Skrevet 2. desember 2010 Hei Ruccola! Høres ut som om du har en travel, og fin, dag foran deg! Kos dere med handling og juleforberedelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 3. desember 2010 #595 Del Skrevet 3. desember 2010 Hei Ruccola! Høres ut som om du har en travel, og fin, dag foran deg! Kos dere med handling og juleforberedelser! Heisann Fikk ikke gjort så mye som jeg ville, men noe ble da gjort, så da er det greit Sambo dro meg nemlig med til byen og så fikk vi gjort unna halvparten av de resterende julegavene!!! Så nå har jeg bare ca 1/4 igjen! Resten må pent vente til jeg får lønn 10 desember Handlet for 1300,- på trippeltrumf dagen, så nå er boden vår full av dopapir, nøtter, chips, brus, vaskemiddel, hermetikk og mye annet som fint kan lagres :D Deilig å tenke på at da slipper vi det helt oppi julen Har vert så sliten på jobb i dag, så nå slapper jeg av i sofaen. Kjære jobber sent, så da kan jeg sløve litt imens Men i dag må jeg styke litt klær, så kan ikke sløve hele kvelden.... Jobb i 6 timer i morgen så er det helg! Har fri mandag også, så da blir det jo litt helg alikevel... GOOOOD HELG DAMER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. desember 2010 #596 Del Skrevet 3. desember 2010 God helg til deg og lille spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 3. desember 2010 #597 Del Skrevet 3. desember 2010 God helg Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. desember 2010 #598 Del Skrevet 3. desember 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 4. desember 2010 #599 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Nå er jeg i villrede og aner ikke hva jeg bør gjøre........... Kom litt brun utflod på papiret i sted Stikker pittelitt i magen... Har absolutt ikke lyst på jobb, da jeg vet det blir stress på en lørdag. Men vi er få på jobb i dag allerede, og to av de andre er ganske nye og kan ikke så mye enda! Om jeg nå har en truende abort, så skal jeg vere rolig og ligge mye sa legen til meg sist...... Har ikke hatt sex på 3-4 dager så det er ikke det som gjør det. (Men fikk veldig strekk i magen i går kveld når jeg koste litt med meg selv da...... kan det ha ført til en liten rift inni der? *håpe*håpe*) Er så redd nå at jeg har vondt i hele meg. Har ikke noe friskt blod, men det begynte med brun utflod sist også, en dag eller to før blødningen kom.... Skal jeg gå å vekke sambo og høre hva han mener? Er jeg hysterisk nå? .................................. Endret 4. desember 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 4. desember 2010 #600 Del Skrevet 4. desember 2010 Huff, hva er dette da? Vil IKKE ha noen triste nyheter her nå altså! Spire, klor deg fast! Vi får tro at det kommer av helt andre årsaker! Hadde det vært meg hadde nok sambo blitt vekket. Og jeg tenker at du burde ta det med ro i dag. Ligge flatt på sofa'n, med rumpa og beina høyt om det er så! Mener ikke å virke hysterisk, men sett Ruccola først nå, ikke andre hensyn. Håper virkelig dette går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå