Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D


Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Jeg ser heller ikke bildet ditt nå.. Prøvd å logge ut og inn igjen? Tror mitt var sånn når jeg bytta for en stund siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Jeg ser heller ikke bildet ditt nå.. Prøvd å logge ut og inn igjen? Tror mitt var sånn når jeg bytta for en stund siden...

Hm, har vert sånn siden jeg laget meg bruker.

Skal gå inn og se på størrelsen på bildet, kanskje det er noe der som er feil...?

Edit: Endret størrelsen, og la også det samme bildet også inn som avatar. Tror det var der jeg hadde gjort feil :)

Endret av Ruccola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Bilde må visst være som en avatar...erfarte det jeg å da jeg lagde meg profil...egentlig litt misvisende :sjenert:

Håper du har hatt en superfin helg :klemmer:

Endret av kenghuru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan Ruccula! Slenger meg på med en hilsen :ler:

Fint at det kommer inn "nye" prøvere her ettersom fler og fler blir gravide -så er det ikke bare meg igjen :gjeiper:

Følger med videre :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

Hei! Velkommen som prøver! Håper det klaffer raskt for dere!:)

1

Takk, takk Raskt har det ikke gått, da vi har vert prøvere en god stund allerede, men det kan godt få klaffe raskt fra nå av :fnise:

Bilde må visst være som en avatar...erfarte det jeg å da jeg lagde meg profil...egentlig litt misvisende :

Håper du har hatt en superfin helg

Ja, det er litt misvisende ja! Syns godt det kune vert samme greia begge to :)

Heisan Ruccula! Slenger meg på med en hilsen

Fint at det kommer inn "nye" prøvere her ettersom fler og fler blir gravide -så er det ikke bare meg igjen :

Følger med videre

Har som sagt vert prøver en stund, men ikke vert her på KG som prøver da, selv om jeg absolutt ikke er ny på KG :fnise:

Følg i vei du! :)

Hei Ruccula!

Titter innom for å si lykke til med prøvingen!

Tusen takk :klemmer:

:hallo: og velkommen hit! Koselig med nye prøvere Vi er omtrent på samme alder også!

Takk :)

Ja, det er gøy å lese om andre prøvere. Føler meg liksom så godt mentalt forberedt på det meste, fordi man vet om det meste som kan skje!

For meg er det alfa omega egentlig. Går ikke å bekymrer meg om alt og ingenting unødig, men når jeg en dag står der selv, har jeg ihvertfall en anelse om hva jeg går til, nooe som er viktig for meg.

:klemmer:

:vinke:

:goodbye:

Hvordan står det til med deg om dagen?

Går fint :) Jobber mye, men enn så lenge går det greit :)

:vinke: Hei, Ruccola! Lykke til med prøvingen, håper det går lynraskt! :)

Takk det samme! :)

:vinke: Lykke til med prøvingen!

Takk Iril :klemmer:

Lykke til med graviditeten til deg, og håper du snart føler deg bedre! :klemmer:

TEITE, TEITE SMILY-BEGRENSING!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Har vert så rar i det siste, så måtte faktisk ta en test i går!

Var negativ altså, men måtte bare. :sjenert:

Siste uke har jeg nemlig vert;

kvalm, ekstremt trett, slapp, svimmel, hoooodepiiiine, lettere desorientert og rett og slett ganske så uvel til tider.

Legger til at jeg har sovet dårlig, og tror dette er grunnen til mye av dette... ble dårlig når jeg hadde tanta, derfor jeg følte alt var så rart.

Men, men...får bare sove middag i dag tenker jeg, og prøve å komme ovenpå igjen :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rart :klø: Har ikke du nettopp hatt TR da? Man kan jo bli ganske uvel av for lite søvn, ihvertfall blir jeg det. Håper det snart går over :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alabama

1

Takk, takk Raskt har det ikke gått, da vi har vert prøvere en god stund allerede, men det kan godt få klaffe raskt fra nå av :fnise:

Ahhh.. Ser det nå :klaske:..

Håper det klaffer raskt fra nå av, ja! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke håpe du begynner å bli syk da. Satser heller på at det er en liten spire som kanskje gjør sin ankomst :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Det var rart :klø: Har ikke du nettopp hatt TR da? Man kan jo bli ganske uvel av for lite søvn, ihvertfall blir jeg det. Håper det snart går over :klemmer:

Ja, tror nok det er det som gjør det.

Glemte også å skrive at jeg har hatt litt treg mage, vert veldig oppblåst og litt tett i nesa, som resulterer i litt blod når jeg snyter meg. (bare pittelitt)

Så derfor jeg ble forvirret her, og bare ville teste for å vere sikker.

Men var sikker på den kom til å vere negativ også da :)

Hadde tanta nettopp ja, er vel på dag 9 nå, og venter EL rundt dag 13-14.

Håper du føler deg bedre i dag :jepp:

:klemmer:

Joda, litt bedre :) Og enda bedre i morgen får vi tro, for nå tar jeg kvelden og håper på en god natts søvn :jepp:

Får ikke håpe du begynner å bli syk da. Satser heller på at det er en liten spire som kanskje gjør sin ankomst :jepp:

Tror nok ikke det Virre, men det hadde vert noe det! :nigo:

Nei det er nok bare kroppen som reagerer på lite søvn og mye jobbing.

Er ferieavvikling på jobben nå, så jeg jobber vel rundt 40 timer i uka.

Er ikke hjemme før rundt halv seks om dagene, så er lange dager ja.

Men jeg tar alt jeg kan få jobbe, for det hjelper på den dagen vi endelig får TB og jeg da med tid og stunder skal ut i permisjon :jepp:

Nei nå hører jeg jammen sengen rope her oppe!

....kommer... :natti:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...