Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D


Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Gjest Ruccola

Oppdatering:

:hjerte: Jeg er blitt mamma til verdens skjønneste lillegull!! :hjerte:

Heisann :goodbye:

Etter en lang pause fra KG er jeg nå tilbake for å lage min egen prøvedagbok :)

Vi er et par i 30-årene med lang fartstid på det meste, da vi har vert sammen i bortimot 10 år nå!

(Åh, nå følte jeg meg gammel gitt! :fnise: )

Vi har det veldig fint sammen og unner oss det vi vil i hverdagen. Eneste vi egentlig mangler nå er barn sammen, og det gleder vi oss til!

Vi har prøvd lenge, men mister ikke motet av den grunn. Det er gøy å øve litt også :lur:

Så da sier jeg bare :velkommen: til Ruccola prøvedagbok, og håper på at noen av de jeg snakket med her inne i fjor fortsatt finnes, og at her er mange nye å skrible med! :klemmer:

Endret av Ruccola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare innom og sniker litt :hallo:

Gøy med nye fjes her i prøverdagbøkene! :) Slenger ut litt babystøv og krysser fingre for at du snart kan lage en graviditetsdagbok istedet :jepp::strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvelse gjør mester! :lur:

:velkommen: tilbake til forumet og i prøverdagbøkene! :)

Håper dere får full klaff snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Øvelse gjør mester! :lur:

:velkommen: tilbake til forumet og i prøverdagbøkene! :)

Håper dere får full klaff snart :)

Nei der var du jo!

Og du har jo blitt mamma og greier!

Gratulerer Dinedama! :klemmer:

Kjekt å "se" kjente "fjes" igjen innpå her :klemmer::fnise:

Så greit det var med den tickeren din forresten! Gøy å se hvor gammel vesla di er :)

Tror jammen jeg skal prøve meg på en sånn prøve-ticker jeg også, virker så greit å holde litt kontroll på ting :)

Endret av Ruccola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Bare innom og sniker litt :hallo:

Gøy med nye fjes her i prøverdagbøkene! :) Slenger ut litt babystøv og krysser fingre for at du snart kan lage en graviditetsdagbok istedet :jepp::strix: :strix: :strix:

Uff, nå var jeg visst skikkelig uforskammet og glemte å si velkommen!

Hoppet rett på gode Dinedama for å gratulere henne som mamma, og hoppet da over deg. :flau:

Absolutt ikke meningen Jesse! Velkommen skal du vere! :klemmer:

Oh, babystøv er jo noe nytt for meg! Så spennende! Er det smittsomt? :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha :)

Ja tickeren er kjekk den :jepp: Glemmer fort av hvor lang tid det har gått siden fødselen, så det er greit å bli minnet på det :jepp:

Kjennes ikke ut som om jeg har vært mamma i 6 uker, men samtidig kjennes det ut som om vi har hatt Dina hele livet :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke::velkommen:

Så artig med nye prøvedagbøker her inne! Høres ut som vi har mye til felles, prøvd en stund vi også, og omtrent på samme alder som dere. Følger deg gjerne videre her fremover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Takk skal du ha :)

Ja tickeren er kjekk den :jepp: Glemmer fort av hvor lang tid det har gått siden fødselen, så det er greit å bli minnet på det :jepp:

Kjennes ikke ut som om jeg har vært mamma i 6 uker, men samtidig kjennes det ut som om vi har hatt Dina hele livet :rødme:

Å, ser for meg det må vere helt fantastisk å vere mamma!

Nå fikk jeg laget meg en provosorisk ticker jeg også, så får vi se om den stemmer. Har litt uregelmessige sykluser nemlig, men på snittet skal den vere ganske ok :)

Forhåpentligvis er det veldig smitsomt :lur::fnise:

Ja men så send mere da kvinne! :nigo:

:vinke::velkommen:

Så artig med nye prøvedagbøker her inne! Høres ut som vi har mye til felles, prøvd en stund vi også, og omtrent på samme alder som dere. Følger deg gjerne videre her fremover :klem:

Følg med så mye du vil, velkommer er du! :)

Skal prøve å få lest boken din jeg også da, så skal jeg kommentere på om jeg er enig i at vi har mye til felles :gjeiper:

Jeg syns det er veldig spennende å endelig skrive prøvedagbok her :)

Vi har fårsåvidt vert klare for dette i mange år, og har vert uten prevansjon lenge, men er vel bare det siste året vi virkelig har prøvd aktivt, men nå intensiverer vi prøvingen, og jeg har gått til innkjøp av EL-tester og basaltermometer! :popcorn:

Følgte med i mange andre sine prøvedagbøker her inne i fjor, men da var jeg ikke så aktiv som jeg håper å vere nå når jeg er her selv også :)

Så jeg føler faktisk jeg har god kontroll på alle KG-utrykk iht prøving :fnise:

Men det vil nå tiden vise, jeg spør nå bare dere her inne om det er noe jeg ikke skjønner :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Hva er det jeg ser?! :overrasket:

Kjære Ruccola! Har du endelig bestemt deg for å dukke opp igjen blant oss! :kyss: Så utrolig koselig, og ikke minst spennende at dere prøver dere på en liten en :Nikke: Gleder meg mye til å følge dere videre på ferden mot et lite knøtt, og håper at det klaffer for oss begge snart :jepp:

Har savnet deg kjempe mye her inne, så håper du bestemmer deg for å bli nå :klemmer:

Så det var litt babystøv i luften så jeg ruller meg litt i det når jeg først er innom, men jeg lar mye være igjen til deg også :jepp:

:pasha: :pasha: :pasha:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

:overrasket: Hva er det jeg ser?! :overrasket:

Kjære Ruccola! Har du endelig bestemt deg for å dukke opp igjen blant oss! :kyss: Så utrolig koselig, og ikke minst spennende at dere prøver dere på en liten en :Nikke: Gleder meg mye til å følge dere videre på ferden mot et lite knøtt, og håper at det klaffer for oss begge snart :jepp:

Har savnet deg kjempe mye her inne, så håper du bestemmer deg for å bli nå :klemmer:

Så det var litt babystøv i luften så jeg ruller meg litt i det når jeg først er innom, men jeg lar mye være igjen til deg også :jepp:

:pasha: :pasha: :pasha:

Åååå det er så gøy å fine igjen mangen av dere "oldisene" som jeg hang med her inne før! :klemmer:

Bare så synd jeg slettet brukeren min den gangen, jeg ser jo ut som en fersking her jo..

:skratte: og DET vet vi jo at jeg ikke er! :skratte:

Så gøy at du er prøver nå også! Husker hvor mye du gledet deg til den dagen kom, og nå er den jammen her! :rødme:

Håper så inderlig vi begge slipper å vente i det uendelige :klemmer:

Endret av Ruccola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finnes fortsatt :fnise: Og som du ser har det skjedd saker og ting her siden sist :bolledeig: . Alt for lenge siden sist. Blir spennende å følge deg videre :klemmer:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

Jeg finnes fortsatt :fnise: Og som du ser har det skjedd saker og ting her siden sist :bolledeig: . Alt for lenge siden sist. Blir spennende å følge deg videre :klemmer:

Ååååå du er graviiiiiid! Gratulerer Becky1!!!!! :klemmer:

Gleder meg sånn til det er min tur!

:vinke:

Jeg vil svært gjerne følge deg på ferden videre mot to blå :klemmer:

Følg i vei, så skal jeg prøve å få lest litt i din bok også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå det er så gøy å fine igjen mangen av dere "oldisene" som jeg hang med her inne før! :klemmer:

Bare så synd jeg slettet brukeren min den gangen, jeg ser jo ut som en fersking her jo..

:skratte: og DET vet vi jo at jeg ikke er! :skratte:

Så gøy at du er prøver nå også! Husker hvor mye du gledet deg til den dagen kom, og nå er den jammen her! :rødme:

Håper så inderlig vi begge slipper å vente i det uendelige :klemmer:

Noe nykomling er du ihvertfall ikke :) Utrolig flott at du kom tilbake hit ihvertfall, og så skal du se at antall innlegg skyter i været, slik at du enda en gang blir fast innventar :jepp:

Ja, det er utrolig spennende å være prøver! Selv om syklusen min ikke er noe som helst normal er det spennende å kjenne på hvordan kroppen min fungerer, og håpe at alt ligger tilrette for at det dukker opp et lite frø i magen :jepp:

Grunnen til at det tar litt lenger tid for oss å bli gravide enn vi skulle ha ønsket er at eggene ikke klarer å bestemme seg for hvilket som skal bli befruktet og som kommer til å gi oss den mest fantastiske ungen som finnes :rødme: Så det er verdt å vente på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruccola!! Deg husker jeg fra "gamle dager"! Så koselig å se deg igjen, og at dere er blitt prøvere!! :rødme: Du kan gjerne få litt smittsomt babystøv fra meg og!! :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ruccola

Grunnen til at det tar litt lenger tid for oss å bli gravide enn vi skulle ha ønsket er at eggene ikke klarer å bestemme seg for hvilket som skal bli befruktet og som kommer til å gi oss den mest fantastiske ungen som finnes :rødme: Så det er verdt å vente på :jepp:

Åååå så koselig sagt Småkjekset :rødme:

Ruccola!! Deg husker jeg fra "gamle dager"! Så koselig å se deg igjen, og at dere er blitt prøvere!! :rødme: Du kan gjerne få litt smittsomt babystøv fra meg og!! :strix: :strix: :strix:

Jess I'm back! :ler:

Weeee! babystøv!!! Ruller meg i det før noen andre her sniker seg inn og gjør det! :lur:

:pasha: :pasha: :pasha:

Må jo legge inn et innlegg så jeg får deg på lista mi :)

Håper det klaffer fort for dere :jepp:

Ja, hadde bare alle vert så heldige som deg kenghuru..... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Ser dere forresten profilbildet mitt ved navnet mitt?

Jeg har det i ruten oppe til venstre der det står at jeg er innlogget, men det kommer ikke opp ved innleggene mine.... Er det bare jeg som ikke ser meg? :klø:

Kan jeg ha feil format på bildet eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...