Gå til innhold

dreias nye liv


dreia

Anbefalte innlegg

Peppermynteteen er stua vekk, og nå er melkeproduksjonen heldigvis på veg opp igjen. :hoppe:

Mandagskvelden og natt til tirsdag var skikkelig tøff. Ved leggetid var det tydelig at veslepjokken ikkje blei mett. Han roa seg ikkje før han hadde fått ete frå 5 puppar. Det seier seg jo sjølv at det ikkje akkurat var mykje melk igjen til slutt. :( Så då var det rett i frysen for å henta utpumpa melk (der eg har litt av eit lager), slik at me hadde morsmelk til pjokken dagen etterpå. Men etter det har det blitt litt meir melk, og me hadde egentlig ikkje behov for den tina melka. Han fekk den likevel, så me fekk sjekka at han tar flaske, noko han fremdeles gjer. :tommelsmil:

I dag tidlig vakna eg av ein kjempespreng på høgre puppen. Og sjølv om det var litt småvondt, var det samtidig utrulig godt, særlig for psyken! :nigo: Og i ettermiddag var det spreng på venstre puppen. Så i dag har eg pumpa til saman 200 ml - ei pumping på kvar pupp. :bolledeig: Det er ikkje akkurat dei store melkemengdene nå i kveld, men det er vel slik det skal vera på kveldstid? :vetikke:

Men utdrivingsrefleksen er ikkje heilt som den skal, synst eg. Kanskje eg bør høyra med legen om resept på den nasesprayen når eg skal dit neste veke?

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå når veslepjokken er kommen, fann eg ut at eg nesten måtte ha ny avatar. Litt uvant, men eg blir vel vant til "det nye meg". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig avatar :rødme: om enn litt uvant.

:tommel: for at produksjonen er på vei opp igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kokeshi

Jeg brukte nesesprayen første gang, og den var kjekk og ha. Spesielt for psyken egentlig. Dersom du er usikker så synes jeg det kan være verd og prøve, hør med legen din du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny pakke bestilt frå Bleieboden. Fraktfritt (altså bestilling for over 1.500,-). Og det var ikkje eingong ei einaste bleie, berre tilbehør... Baby ser ut til å vera ein stor utgiftspost, særlig når mor ikkje klarar å begrensa seg... :sjenert:

Ikke lett å begrense seg nei :ler:

Så bra at melkoproduksjonen er på vei opp :tommelsmil:

Fin avatar du har fått :Nikke: Litt uvant, men blir vel vant med å se deg slik også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig avatar :rødme: om enn litt uvant.

:tommel: for at produksjonen er på vei opp igjen

Det føles veldig bra. :tommelsmil: Men eg har skjønt at eg ikkje er unormal. Mannen har visst lese at tilstrekkelig melkeproduksjon er ei av dei mest vanlige bekymringane blant nybakte mødrer. ;) Og då hjelper det ikkje på at pjokken attpåtil er prematur og har ekstra behov for morsmelk.

Jeg brukte nesesprayen første gang, og den var kjekk og ha. Spesielt for psyken egentlig. Dersom du er usikker så synes jeg det kan være verd og prøve, hør med legen din du :)

Eg fekk ein nasespray på barsel, og den fungerte veldig bra. Men eg brukte den opp før eg forlot sjukehuset - utdrivningsrefleksen fungerte ikkje som den skulle der eg sat med pumpa i hendene, merkelig nok. :ler: Etterpå har eg ikkje hatt behov for det, men nå begynner det å renna saktare igjen. Enten det, eller så er pjokken berre mykje meir utålmodig. :gjeiper:

Ikke lett å begrense seg nei :ler:

Så bra at melkoproduksjonen er på vei opp :tommelsmil:

Fin avatar du har fått :Nikke: Litt uvant, men blir vel vant med å se deg slik også ;)

Det er virkelig ikkje lett. Bestillinga er litt for få tastetrykk unna. :fnise: Og eg har mykje meir eg har bruk for (les: lyst på) også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var me på 6-vekerskontrollen med veslepjokken. Eg trur me snart kan droppa vesle-prefikset, for denne guten har matvett! :hakeslepp: Vektkurva hans går omtrent rett til vêrs. Nå er han 3,9 kg - opp ca. 950 gram på 16 dagar! Og han har strekt seg til 51 cm. Kurva som viser forholdet mellom vekt og lengde var visst kjempefin, litt over snittet, så både helsesøster og ho mor var riktig så fornøyde. :nigo:

Og helsesøster hadde sett i papira at eg pumpa meg litt, og lurte på om pjokken fekk den utpumpa melka i tillegg til MME. Eg trur ho blei litt overraska då eg sa at eg fullamma, for det virka som at ho gjekk ut frå at pjokken fekk erstatning. Eg har visst næringsrik melk. :fnise:

Pjokken er nå 5 dagar gammal korrigert, og litt over gjennomsnittet for fødselsvekt. Heilt perfekt! Og han virkar skikkelig fornøyd og fin, noko som gjer veldig godt for mammahjertet. :strix:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herig å lese her :strix: Flinke lille gutten din med matvettet i orden.

Kjempesøt avatar også :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å bli shopoholiker med småttiser i hus ja :) Godt å høre at han vokser så fint og ikke minst legger på seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og legger igjen spor.

Orker ikke noe mer akkurat nå, men må jo ha deg på mine innlegge. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herig å lese her :strix: Flinke lille gutten din med matvettet i orden.

Kjempesøt avatar også :rødme:

Det er herlig. Han er nesten litt for glupsk. Det blir litt vasking av gulpeklutar om dagen, ja. :fnise:

Ny avatar hos deg også? Uvant, men veldig koselig bilde. :hjerte:

Herlig :strix:

:nigo:

Lett å bli shopoholiker med småttiser i hus ja :) Godt å høre at han vokser så fint og ikke minst legger på seg :)

Nettshopoholikar, sidan eg knapt kjem meg ut av huset anna enn på trilletur. Men VISA-kortet kan gå varmt likevel. :fnise:

Innom og legger igjen spor.

Orker ikke noe mer akkurat nå, men må jo ha deg på mine innlegge. :klem:

Koselig at du er innom. Tenker sånn på deg om dagen, vennen! :hug:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har me besøk heimefrå. Eit par stolte besteforeldre ville sjå guten igjen, og nå har tante og onkel også tatt turen. Søss har berre vore på besøk her i byen ein gong tidligare, og kjærasten er her for første gong. (Og eg har faktisk budd her i 7,5 år, så det var på tide. Det var vel noko(n) som gjorde at turen frista litt meir nå... :babygutt::fnise:)

Alle bur på hotell, så det er heldigvis ikkje noko meir styr når dei er her. Og då er det berre kos med besøk. :nigo:

Og besten og besta såg at pjokken hadde blitt større, ja. *dobbelthakeguten* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med besøk av familien da :) Var virkelig på tide at søstra di tok turen nå ja, var nok noe lite og vakkert :hjerte: som fristet henne ;)

Godt å lese at pjokken legger på seg og vokser seg stor og fin :) Flott at du har fått så mye melk også da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Å hallo hva er det jeg ikke har fått med meg? :dåne: :flau:

Gratulerer så mye med ny dagbok! :blomst: Her gleder jeg meg til å stikke innom :)

Men du... er altså ikke den amme-teen fra Kloster noe bra? :hakeslepp: Nå har jo jeg brukt den siden lillegutt var under to uker og har jo hatt mer enn nok melk, men likevel :sjenert: Og ja - den tingen som uroer mest er om man har nok melk, om den er næringsrik nok og om babyen legger nok på seg ;) Her har lillegutt en vekstpause (men her snakker vi jo om en som begynte med å gå opp nesten 50 g. til dagen), og mammaen hans er skikkelig bekymra....... Men han spiser fremdeles bare av en pupp til hvert måltid. Jeg prøver å tilby nr. to, men han er mett :fnise: Så kanskje jeg ikke trenger bekymre meg for den teen likevel :tunge1:

*sorry foredraget :rodme: *

Så godt å lese at alt står bra til med dere - det gleder :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig med besøk av familien da :) Var virkelig på tide at søstra di tok turen nå ja, var nok noe lite og vakkert :hjerte: som fristet henne ;)

Godt å lese at pjokken legger på seg og vokser seg stor og fin :) Flott at du har fått så mye melk også da :Nikke:

Det var skikkelig koselig. Og eg trur dei var fornøyde med det nye familiemedlemmet også. :nigo:

Kos med besøk :)

:Nikke:

Snikleser melder seg :vinke:

:goodbye: Velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hallo hva er det jeg ikke har fått med meg? :dåne: :flau:

Gratulerer så mye med ny dagbok! :blomst: Her gleder jeg meg til å stikke innom :)

Men du... er altså ikke den amme-teen fra Kloster noe bra? :hakeslepp: Nå har jo jeg brukt den siden lillegutt var under to uker og har jo hatt mer enn nok melk, men likevel :sjenert: Og ja - den tingen som uroer mest er om man har nok melk, om den er næringsrik nok og om babyen legger nok på seg ;) Her har lillegutt en vekstpause (men her snakker vi jo om en som begynte med å gå opp nesten 50 g. til dagen), og mammaen hans er skikkelig bekymra....... Men han spiser fremdeles bare av en pupp til hvert måltid. Jeg prøver å tilby nr. to, men han er mett :fnise: Så kanskje jeg ikke trenger bekymre meg for den teen likevel :tunge1:

*sorry foredraget :rodme: *

Så godt å lese at alt står bra til med dere - det gleder :strix:

:klemmer:

Velkommen inn! :vinke:

Det finst visst både lauste og posete frå Kloster, og det er poseteen som inneheld peppermynte. Det er vel ikkje alle som reagerer likt på peppermynte, men når det er kjerringråd for å få redusert melkemengden - og i tillegg synst eg merka forskjell - tør eg ikkje drikka det. Men så likar eg jo dei andre teane også, så då gjer det ingenting. ;)

Her varierer melkemengden både frå dag til dag og frå veke til veke. Forrige veke hadde eg mykje melk, og pumpa og frøys ein god del. Men denne veka har vore heller dårlig. Det har blitt lite når eg har prøvd å pumpa, lite spreng og veldig mange gonger har han ete frå begge puppene på eitt måltid. Kanskje han berre plutselig et mykje meir? :vetikke: Eg prøøøøver å ikkje bekymra meg så veldig mykje for det, men ikkje alltid like lett, gitt. :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går dagane stort sett i eitt. Det er hektisk å vera småbarnsmamma. Korleis aleinemødrer klarar dette, det forstår eg berre ikkje. *respect* :pls:

Me merkar godt at veslepjokken veks - han blir både tyngre å bæra og veks ut frå klær og inn i nye. Det er så godt å sjå. I tillegg blir han eldre, flinkare og sterkare. Han begynner å få nokså sterk nakke, løftar hovudet og held det oppe ei stund når han ligg på magen, han sparkar godt frå når han "står"/ligg inntil brystet vårt, han er meir vaken og følgjer meir med når han er vaken (i går følgde han fascinert med skyggen min på veggen :fnise:). Han har også endelig begynt å ta puppen heilt utan brystskjold. Godt å sleppa alt meirarbeidet med vasking og sterilisering av skjold. Og ikkje minst: Me er ganske så sikre på at han har begynt å smila litt til oss - verdens finaste smil. Eg har ennå ikkje funne ut korleis eg skal lokka det fram, så det kjem ganske plutselig og er nesten umulig å få på film, men desto herligare når det store gliset plutselig kjem. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...