Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Cool, keep us updated :)

Hvordan ligger det an?

Et bud på 741 000kr og 750 000kr.

Den andre er usikker pga banken ikke har sagt ja enda og den første har lagt inn bud før. Eller er den som la inn bud på torsdag og fredag. Så tydeligvis veldig interessert.

Får vel svar før kl 16, tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et bud på 741 000kr og 750 000kr.

Den andre er usikker pga banken ikke har sagt ja enda og den første har lagt inn bud før. Eller er den som la inn bud på torsdag og fredag. Så tydeligvis veldig interessert.

Får vel svar før kl 16, tror jeg..

Hva er takst?

Dette blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er takst?

Dette blir spennende :)

Taksten er 800 000,-

Men jeg satte ned prisantydningen til 740 000,- forrige uke. Og da har jo folk vist mer interesse!

Nå er det 2 timer siden jeg prata med megleren sist. Hadde håpet på å få svar IDAG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taksten er 800 000,-

Men jeg satte ned prisantydningen til 740 000,- forrige uke. Og da har jo folk vist mer interesse!

Nå er det 2 timer siden jeg prata med megleren sist. Hadde håpet på å få svar IDAG!!

Bare pass på at du ikke mister den første kjøperen på grunn av hun som ikke har avklart ting. Burde jo være fullt mulig å finne ut av dette i dag. Da jeg kjøpte leilighet, begynte budrunden 12, og slutta 20.00....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare pass på at du ikke mister den første kjøperen på grunn av hun som ikke har avklart ting. Burde jo være fullt mulig å finne ut av dette i dag. Da jeg kjøpte leilighet, begynte budrunden 12, og slutta 20.00....

Hun som det har vært snakk om hele tiden, er vist ikke med lengre. Nå hører jeg bare om han og han. Så nå er det to menn som byr. Det ser dårlig ut når det gjelder den ene kjøperen. Banken har hittil sagt at det ser dårlig ut pga forbrukslån eller noe. Så han får ikke svar før imorgen. Men legger allikevel inn bud, uten å være helt 100% sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som det har vært snakk om hele tiden, er vist ikke med lengre. Nå hører jeg bare om han og han. Så nå er det to menn som byr. Det ser dårlig ut når det gjelder den ene kjøperen. Banken har hittil sagt at det ser dårlig ut pga forbrukslån eller noe. Så han får ikke svar før imorgen. Men legger allikevel inn bud, uten å være helt 100% sikker.

Rart hvis han får lån, da. Blir spennende å se. :)

Håper du får klarhet i ting snart. Må si at jeg synes den første kjøperen er utrolig hyggelig som setter så lang akseptfrist. Jeg er såpass kynisk at jeg nok hadde satt fristen noen timer fram i tid. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart hvis han får lån, da. Blir spennende å se. :)

Håper du får klarhet i ting snart. Må si at jeg synes den første kjøperen er utrolig hyggelig som setter så lang akseptfrist. Jeg er såpass kynisk at jeg nok hadde satt fristen noen timer fram i tid. ;p

Han satte kort frist på det siste budet sist. Det sto bare til kl 14. Han skulle vist ikke forlenge fristen på det men... Han måtte tenke og sjekke med banken. Han hintet vist om å by på en av de andre leiligheten i blokka mi. Min er en av 3 leiligheter ute nå, skjønner du.

Synes det er rart at det tar lang tid nå. Gått 3 timer snart! Hater å ikke få vite hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Så spennende!! Hørt noe mer nå om bud? Så kjedelig at du må vente på sånne sulliker som ikke har sakene i orden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han satte kort frist på det siste budet sist. Det sto bare til kl 14. Han skulle vist ikke forlenge fristen på det men... Han måtte tenke og sjekke med banken. Han hintet vist om å by på en av de andre leiligheten i blokka mi. Min er en av 3 leiligheter ute nå, skjønner du.

Synes det er rart at det tar lang tid nå. Gått 3 timer snart! Hater å ikke få vite hva som skjer!

Så lenge han får klarhet i ting i morgen burde ikke det være noe problem. Synes du er flink som tenker så klart og har is i magen. Jeg hadde antakeligvis godtatt budet bare for å få salget i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skjedd noe mer!! Usikker på hva som skjedde. Får ringe megleren imorgen tidlig!!

Nå er det GREY`s!!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megleren ringte idag morges. Han hadde ikke fått tak i den ene kjøperen igår. Derfor jeg ikke hørte noe mer. Så nå får den andre kjøperen mer tid på å ordne finansieringen. Kan igjen bli en spennende dag! Venter i spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke noe avklaring på dette idag. Senest på fredag. Megleren får ikke tak i den ene kjøperen. Fortsatt ikke. Og han andre har satt frist innen fredag. Så jeg må være tålmodig inntil da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Det blir ikke noe avklaring på dette idag. Senest på fredag. Megleren får ikke tak i den ene kjøperen. Fortsatt ikke. Og han andre har satt frist innen fredag. Så jeg må være tålmodig inntil da!

Kjipt det skal ta så lang tid.. Håper de får ordna opp i det snart. Bra noen har lagt inn bud hvertfall.

natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ene leiligheten i blokka mi har blitt solgt. Har en mistanke om at det var en av mine kjøpere som la inn bud på den. Fikk ei venninne til å sende mail til megleren av den leiligheten og spørre.

Idag skal jeg på kino - se "Grusomme meg". Være litt barnslig!!

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Den ene leiligheten i blokka mi har blitt solgt. Har en mistanke om at det var en av mine kjøpere som la inn bud på den. Fikk ei venninne til å sende mail til megleren av den leiligheten og spørre.

Idag skal jeg på kino - se "Den grusomme". Være litt barnslig!!

Den grusomme, er det tegnefilm? Du har kanskje ikke hørt noe fra megleren i dag heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR SOLGT LEILIGHETEN MIN!!!

Endelig!! Trodde ikke jeg ville få svar før imorgen. Eller visste ikke om det var gode eller dårlige nyheter. Kjøperen som ikke hadde finansieringen i orden - er den endelig kjøperen. 750 000kr ble den solgt for!! Under takst men over prisantydning.

Min konklusjon: Jeg er fornøyd med at salget endelig er i boks! Jeg kan gå på visninger og legge inn bud!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Carleigh-Ann

JEG HAR SOLGT LEILIGHETEN MIN!!!

Endelig!! Trodde ikke jeg ville få svar før imorgen. Eller visste ikke om det var gode eller dårlige nyheter. Kjøperen som ikke hadde finansieringen i orden - er den endelig kjøperen. 750 000kr ble den solgt for!! Under takst men over prisantydning.

Min konklusjon: Jeg er fornøyd med at salget endelig er i boks! Jeg kan gå på visninger og legge inn bud!!!

HURRA!!! Glad på dine vegne, utrolig bra nyheter :) Hmm var en gutt på jobben i dag som skulle få svar på leilighet, kan det være din? Vet du om kjøperen har et navn som begynner på S?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!!! Glad på dine vegne, utrolig bra nyheter :) Hmm var en gutt på jobben i dag som skulle få svar på leilighet, kan det være din? Vet du om kjøperen har et navn som begynner på S?

Takk takk!!

Aner ikke hva kjøperen heter for noe. Får ikke vite det før jeg skriver under kontrakten med han, regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag!!! Hadde egentlig håpet på å jobbe overtid men litt glad det ikke ble det. Men skal jobbe extra et par timer imorgen. Slipper fortsatt å stå opp tidlig.

Imorgen har jeg egentlig en kino avtale med 2 venninner. En av dem er hun som jeg har kranglet med når det gjelder New YOrk turen. Kino turen avtalte vi forrige uke, før kranglinga begynte. Ikke avtalt noe mer. Nå måtte jeg sende mld og spørre om det fortsatt blir noe av. Spent på hva jeg får til svar. Hun andre og jeg er fortsatt innstilt på kino. Håper selvfølgelig at det blir noe av. Men tror kanskje ikke hun gidder. Jeg har hørt rykter om at de to jeg skal reise til New York med, ikke har snakket særlig bra om meg til andre. Hater sånt!! Det er så barnslig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Endelig fredag!!! Hadde egentlig håpet på å jobbe overtid men litt glad det ikke ble det. Men skal jobbe extra et par timer imorgen. Slipper fortsatt å stå opp tidlig.

Imorgen har jeg egentlig en kino avtale med 2 venninner. En av dem er hun som jeg har kranglet med når det gjelder New YOrk turen. Kino turen avtalte vi forrige uke, før kranglinga begynte. Ikke avtalt noe mer. Nå måtte jeg sende mld og spørre om det fortsatt blir noe av. Spent på hva jeg får til svar. Hun andre og jeg er fortsatt innstilt på kino. Håper selvfølgelig at det blir noe av. Men tror kanskje ikke hun gidder. Jeg har hørt rykter om at de to jeg skal reise til New York med, ikke har snakket særlig bra om meg til andre. Hater sånt!! Det er så barnslig!!

Er det sant?! Snakk om barnslige og smålige venninner hvis de slenger dritt om deg. Det hadde jeg ikke akseptert altså. Hadde vel sendt dem en melding a la "hvis dere har noe å si så kan dere jo ta det direkte med meg istedet for å baksnakke meg til andre".

Er jo kinoens dag i dag! Hva skal dere evt se? Jeg hadde dratt på kino selv hvis formen var bedre. Skal nå slepe meg på polet og kjøpe en flaske cava til venninna mi i bursdagsgave. Også blir det vel sofaen resten av dagen, til jeg skal i bursdagen.

Ha en fin kveld da, kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...