Gå til innhold

"Alle andre damer har jeg fått til å komme"


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynner oftere og oftere å få pronomenfeil i innleggene mine, det skulle være de i siste setning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest womenwomen

Hva er det med dere damer som mener at det er guttens ansvar å få det til gå for dama? Veit dere hvor vanskelig det er når dama sier; "du veit det skal gå for meg først"? - og hvor man svarer; vi får se.

Det som er skummelt med kvinners orgasme er at det ofte er mer omstendighetene rundt samleiet, og ikke selve aktiviteten i seg selv.

La meg forklare slik at dere også forstår.

For eksempel en jente som kjeder seg vil sjeldent ha noe glede av å penetreres utenom at hun antageligvis vil få noen andre fordeler, men en jente som synes sexen er spennende, en som er utro, eller gjør handlingen i skjul, eller er på ferie, eller lever ut sine hemmelige fantasier, - henne går det ofte for.

Årsaken til at fantasiene er hemmelige er at man ville bli satt på ett spidd og brent på et bål om man sa det høyt.

Utroe er vell de som er misfornøyde i forholdet sitt og føler det går mot slutten likevell og derfor ikke bryr seg om å ta risikoen ved å bli oppdaget , ved å være utro ...tenker jeg .Er forholdet dårlig har man lite å tape på å være utro likevell . Dårlig sex er en grunn til å være misfornøyd med forholdet sitt eks - dermed en grunn til å være utro også .For både kvinner og menn .

Dårlig sex er også en god grunn til å gjøre forholdet slutt mener jeg . Har man det ikke bra sammen er det jo bare tull å offre sine dyrebare år på et misslykka forhold som man ikke trives i . En god grunn til å bli i forholdet , til tross for eks krangling , uenigheter , dårlig kommunikasjon - er visst sexen er veldig bra likevell , til tross for andre problemer . Da er det i det minste noe " bra " med forholdet . Og minst 1 grunn til å bli likevell ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Diskuterer ikke med meg selv - såvidt jeg vet .

Nei, selvfølgelig vil du ikke innrømme det! jeg skal ikke sladre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Hva er det med dere damer som mener at det er guttens ansvar å få det til gå for dama? Veit dere hvor vanskelig det er når dama sier; "du veit det skal gå for meg først"? - og hvor man svarer; vi får se.

Det som er skummelt med kvinners orgasme er at det ofte er mer omstendighetene rundt samleiet, og ikke selve aktiviteten i seg selv.

La meg forklare slik at dere også forstår.

For eksempel en jente som kjeder seg vil sjeldent ha noe glede av å penetreres utenom at hun antageligvis vil få noen andre fordeler, men en jente som synes sexen er spennende, en som er utro, eller gjør handlingen i skjul, eller er på ferie, eller lever ut sine hemmelige fantasier, - henne går det ofte for.

Årsaken til at fantasiene er hemmelige er at man ville bli satt på ett spidd og brent på et bål om man sa det høyt.

Det er nok ikke alle damer som mener d kun er guttens ansvar å få henne til å komme.. jeg mener ihvertfall ikke det!

Det neste poenget ditt var ganske dårlig må jeg si. For om penetreringen/sexen faktisk er god, kan en jente komme. Man kjeder seg fordi sexen er dårlig, Og man kan ikke komme av dårlig sex! Men man kan komme selv om man har "kjedelig" sex ;) forsto du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg har aldri fortstått logikken i at "han GIR meg ikke orgasme" Eller jeg FIKK henne til å komme. Orgasmen er ditt hovedansvar. Lær deg å komme uten mann, så kan du lettere vise mannen hvordan du kommer med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har aldri fortstått logikken i at "han GIR meg ikke orgasme" Eller jeg FIKK henne til å komme. Orgasmen er ditt hovedansvar. Lær deg å komme uten mann, så kan du lettere vise mannen hvordan du kommer med ham.

Hvordan mener du man bør vise mannen? Jeg tar noen ganger hånda hans og styrer han til riktige bevegelser og snakker litt om hvordan jeg liker det. Men får ikke til å snakke og forklare mens vi skal ha sex. Og så er jeg redd for å være for krass. "Nei, ikke sånn! Men sånn!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Självklart har man ansvar för sin egen orgasm, men det är ju kul att "få" den någon gång ibland också. Och att ge mannen den glädjen! Jag skulle tycka att det var skitjobbigt om jag inte kunde suga av min sambo tills han kom utan att han själv var tvungen att hjälpa till varje gång. Då skulle det kännas som att det är jag som inte vet vad jag gör..

Som jag uppfattar det handlar heller inte tråden om att han inte kan ge henne orgasm, utan om det han sa till henne. Jag tycker heller inte att det är något konstigt med att vilja ge varandra orgasm, man tröttnar på att bara ta den varje gång.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hått

Dersom kjæresten din sier det igjen, svarer du:

"Hmm...jaa..det er ganske rart egentlig...ALLE andre gutter jeg har hatt sex med har fått meg til å komme.. men så var de litt større enn deg også da, de fleste..vet ikke om det har noe å si..?"

HAHA!!! Knall :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Hvordan mener du man bør vise mannen? Jeg tar noen ganger hånda hans og styrer han til riktige bevegelser og snakker litt om hvordan jeg liker det. Men får ikke til å snakke og forklare mens vi skal ha sex. Og så er jeg redd for å være for krass. "Nei, ikke sånn! Men sånn!"

Jeg har aldri opplevd at en mann ikke har satt pris på at jeg har vist ham hva jeg liker. Og du er neppe for krass. Menn tåler litt oppmuntring, men kritikk er IKKE smart.

Å vise ham, er vel så mye å skryte når det er riktig, for da vil han jo gjøre det riktige ofte dere kan også onanere foran hverandre.

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...