Gå til innhold

"Alle andre damer har jeg fått til å komme"


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Hvor kult er det å høre kjæresten si at du er den eneste dama han ikke har fått til å komme under sex?

Eller at exen kom x antall ganger første gang de hadde sex?

:sukk::lete:

Er det vanlig å si sånn?

Selvtilitten vokser ikke akkuratt:( Hva vil han oppnå med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest strykebrett

Råtten ting å si. este gang han sier noe sånn syns jeg du skal si det rett ut at du blir lei deg og at han kan holde de kommentarene der for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom kjæresten din sier det igjen, svarer du:

"Hmm...jaa..det er ganske rart egentlig...ALLE andre gutter jeg har hatt sex med har fått meg til å komme.. men så var de litt større enn deg også da, de fleste..vet ikke om det har noe å si..?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Alle andre damer har faket antakelig.. Uansett er det sannsynlig at han føler seg utilstrekkelig i senga siden han ikke fikk deg til å komme, derfor "forsvarer" han sine "evner" med disse uttalelsene. Han vil understreke at han egentlig er en dyktig don juan..

Det er ikke til å stikke under en stol at veldig mange jenter faker for å unngå nettopp dette; at partneren ikke føler seg god nok. (Been there, done that..) Muligens han han flere fakere bak seg som har hypet opp egoet hans, utrolig trist egentlig.

Jeg foreslår at du rolig forklarer ham at undersøkelser viser at ca 50% av kvinner har faket orgasme minst 1 gang (Jeg har faket flere ganger i alle mine forhold, med unntak av det siste), og at du ikke vil bygge sexlivet deres på et falskt grunnlag. Deretter forteller du ham at du ikke vil høre mer om tidligere partnere, da det ikke har noen relevans for deres forhold. Føy gjerne til at jenter trenger å føle seg trygg på partneren sin for å få orgasme, og at han derfor kan starte med å droppe krenkende uttalelser.

Antar dere ikke er så gamle, er han over 25 ville jeg vurdert om det var noe vits å fortsette. Slik barnslig, usikker, drittunge-oppførsel bør man vokse av seg.

Ellers vil jeg også føye til at selv om jeg er leken, kåt, utforskende og har fått tusenvis av orgasmer på egen hånd siden 12-års alderen, var jeg 22 med 8 forhold bak meg før en mann klarte å få meg til å komme. Så det er ikke så lett som noen skal ha det til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det är väldigt barnsligt att säga något sådant. Det säger mycket mer om honom än det säger om dig. Han tycker väl att det är jobbigt att han inte kan få dig att komma och för att göra det lättare skyller han problemet på dig. Barnsligt! Har du vanskligt att komma på egen hand också, eller är det bara han som gör fel? Om han har den inställningen så skulle inte jag heller få orgasm.. Orgasmpress är det värsta som finns när det gäller sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitaminbjørn

Det første som hadde falt meg inn om noen sa det til meg ville vært noe ala : "jaha? Hva i allverden har det med meg å gjøre?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Arg, det der er den dummeste kommentaren jeg hører... Det vitner bare om at han vet lite om hvordan kvinner "fungerer" forskjellig! Noen kvinner kan komme sammen med hvem som helst, ved ren g-punkt-stimulering. Jeg må ha lang og intensiv klitorisstimulering, brystvortestimulering OG penetrering samtidig for å komme :fnise: Det krever litt logistikk! En slik kommentar er bare en unnskyldning for at han ikke får det til, og han legger skylden på deg og ikke seg selv. For en idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag vill bara tillägga att jag också fejkar när pressen blir för stor. Eller jag gjorde det förr, nu har jag en käresta som jag känner mig så pass trygg med att jag inte behöver fejka. :) Men förr kunde jag bara komma om jag fick pilla på mig själv. Pillade killen på mig kunde jag bara tänka på att jag måste komma innan han får kramp i handen.. Säger han dessutom att jag må komma och att det är hans högsta önskan så blir jag snustorr och vill inte hålla på mer. Alltså skulle det verkligen inte förvåna mig om hans ex också fejkat en hel del. Jag tror också att det skulle vara nyttigt för honom (och dig också för den delen) att han får veta att han pressar dig genom att säga så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men hvis alle andre damer han har vært med har kommet, hva er da galt med hans påstand?

Han er jo ærlig? Skulle han heller lyve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis alle andre damer han har vært med har kommet, hva er da galt med hans påstand?

Han er jo ærlig? Skulle han heller lyve?

Även om han ärlig så är det inte passande att säga det till den nuvarande kärestan..

"Alla mina ex har haft större pupper än dig"

"Alla mina ex har gett mig en BJ innan jag gått till jobbet"

Det är helst ingenting man vill höra och det är allt annat än relevant. Sexlivet med exet ska helt och hållet lämnas utanför det nya förhållandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Haha minner meg om noe min nåværende kjæreste sa i begynnelsen av forholdet;

(helt idiotisk sagt, etterfulgt av en del diskuskjoner)

Han har altså da hatt rundt 30-35 sexpartnere, og ingen hadde hatt et sånt problem som jeg hadde sa han. problemet mitt var at jeg trenger klitoris stimulert under samleie for å komme, og at jeg ikke kommer på 2 minutter med litt tafsing og slikking her og der.

Da måtte jeg nesten bare dra opp alt om statistikken på kvinner som får vagional orgasme, og hvor mange som faktisk har faket. spesielt når over halvparten av sexparterne hans har fåregått på ons i fylla.

Dette er et perfekt eksempel på at jenter ødelegger for hverandre, og for gutta. Jenta vil ikke virke unormal, eller skuffe gutten og velger å fake. Gutter tror han er kongen i senga, og nå får en hver jente til å komme. jentene fortsetter å fake. Og derfor er vi jenter som ikke får 2 orgamser under et samleie på 10 minutter med penetrering, veldig unormale!

Sånn bare for å gå sagt det; Jeg hadde et forhold på 4 mnd (ikke store greiene, men uansett) hvor jeg faket hver gang under sex. På den tiden hadde jeg aldri tørt å si noe sååå spesielt som: Du unnskyld meg, men jeg får ikke orgasmer på null komma niks. Fordi da har han aldri møtt en som meg.. Slik fortsetter det.

Ts : Han sier det bare for å forsvare seg selv! Jeg er helt sikker på at han har møtt på noen fakers! Hvis ikke; vært heldig. En gutt kan være så flink i senga som bare det, men kommer likevel ikke til å få alle jenter til å komme. Å være flink i senga er individuelt, dessuten en gutt kan ''trykke på de riktig knappene'' så mye han vil, og fortsatt kan jenta ikke klare å få seg selv til å komme. Nervøsitet kan være en ting. Noen jenter kommer rett og slett ikke av seg selv eller andre, og de er ikke freaks av den grunn. Tusenvis av grunner.. Det som er viktig med samleie er å nyte, ikke å ''jage'' etter orgasmen!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Haha minner meg om noe min nåværende kjæreste sa i begynnelsen av forholdet;

(helt idiotisk sagt, etterfulgt av en del diskuskjoner)

Han har altså da hatt rundt 30-35 sexpartnere, og ingen hadde hatt et sånt problem som jeg hadde sa han. problemet mitt var at jeg trenger klitoris stimulert under samleie for å komme, og at jeg ikke kommer på 2 minutter med litt tafsing og slikking her og der.

Da måtte jeg nesten bare dra opp alt om statistikken på kvinner som får vagional orgasme, og hvor mange som faktisk har faket. spesielt når over halvparten av sexparterne hans har fåregått på ons i fylla.

Dette er et perfekt eksempel på at jenter ødelegger for hverandre, og for gutta. Jenta vil ikke virke unormal, eller skuffe gutten og velger å fake. Gutter tror han er kongen i senga, og nå får en hver jente til å komme. jentene fortsetter å fake. Og derfor er vi jenter som ikke får 2 orgamser under et samleie på 10 minutter med penetrering, veldig unormale!

Sånn bare for å gå sagt det; Jeg hadde et forhold på 4 mnd (ikke store greiene, men uansett) hvor jeg faket hver gang under sex. På den tiden hadde jeg aldri tørt å si noe sååå spesielt som: Du unnskyld meg, men jeg får ikke orgasmer på null komma niks. Fordi da har han aldri møtt en som meg.. Slik fortsetter det.

Og samme som en tidligere her sa , så har jeg selv fått tusenvis av orgasmer siden jeg var veldig ung, ca 8 år gammel. Men fortsatt så skal det ekstremt mye til for at en mann skal stimulere meg riktig. Unnskyld meg, men når man er vandt med sin egen hånd i nesten 9 år før man begynner å ha sex skal liksom plutselig den hånden, tunga eller penisen bli som mine egne fingre? Nei, da kreves det tid og trening, og flere år - gjerne med samme partner.

Ts : Han sier det bare for å forsvare seg selv! Jeg er helt sikker på at han har møtt på en del fakers! Hvis ikke; vært heldig. En gutt kan være så flink i senga som bare det, men kommer likevel ikke til å få alle jenter til å komme. Å være flink i senga er individuelt, dessuten en gutt kan ''trykke på de riktig knappene'' så mye han vil, og fortsatt kan jenta ikke klare å få seg selv til å komme. Nervøsitet kan være en ting. Noen jenter kommer rett og slett ikke av seg selv eller andre, og de er ikke unormale av den grunn. Tusenvis av grunner.. Det som er viktig med samleie er å nyte, ikke å ''jage'' etter orgasmen!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest No_glitter

Utrolig idiotisk sagt!

Men når DET er sagt: du har nå et visst ansvar for din egen orgasme også da? Eller ligger du bare og venter på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Noen er utrolig lite omtenksomme. Forrige kjæreste jeg hadde, tok en røykepause midt i akten. Som om jeg bare var et tv-program eller noe. Herlig :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da virkelig en merkelig kommentar fra hans side!

(Og ja, endel jenter har nok faket med ham før)

Noen gutter er rimelig rare når det kommer til jenters orgasme. Husker en fyr begynte å "mase" etter et par minutter med inn-ut om jeg ble å komme snart. Sææærlig. Han syns også det var sært at jeg ønsket å hjelpe til selv, så det ga jeg opp rimelig kjapt. Det siste overrasket meg, har inntrykk av at gutter som regel syns det er kjempegreit at jenta styrer litt selv også..

Syns forsåvidt Gjest_lud hadde et godt forslag. Om han kommenterer dette igjen, så bare sleng ut en kommentar om at du normalt kommer med andre gutter :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i at dette er en ufattelig tåpelig og lite gjennomtenkt ting å si fra han sin side. Jeg synes dog det er ufattelig mange utrolig dårlige svar her. Du må tenke på hva grunnen er til at han sier noe slik. Da finner du nok at det er ganske sannsynlig at han er blitt usikker på seg selv, eller usikker på at dere er kompatible. Ved å dra fram fakta om faking og ved at DU også drar fram ekser, vil du gjøre ham enda mer ukomfortabel i forholdet. Hva har du oppnådd da? Balanse i forholdet fordi dere begge har vært slemme mot hverandre? Hjelper det for sexen deres, tror du? Herregud hvor tankeløse enkelte er.

Er dette en du ønsker å satse på, bør du si som Vitaminbjørn: "Hva har dette med meg å gjøre?". Fortid er fortid. Han må innse at det er deg og ditt han må jobbe med i stedet for å hvile på gamle laubær. Den eneste som kan hjelpe ham dit du vil, er deg selv. Du må lære ham å virkelig kjenne deg, med alle reaksjonsmønstre og alt. Hva gjør du når du er alene? En mann kan lære enormt av å se en kvinne tilfredsstille seg selv. Gjør læringen litt spennende og morsom, og for all del, ikke bli negativ til ham når han ikke får det til med en gang. Et seksuelt forhold handler om læring, oppbygning og felles nytelse. Ikke konkurrere med fortiden til hverandre og få hverandre til føle seg mest mulig jævlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hvis du ikke onanerer så mye så kommer du lettere.

Hahaha! Er heeelt omvendt, stakkars TS - ikke hør på dustegjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

En jeg var sammen med var ganske så god i senga. Holdt lenge, gav alt og var skikkelig deilig :)

Men jeg har aldri fått orgasme, og det visste ham. han klarte heller ikke å gi meg en.

Han sa også til meg at han syns det var ubehagelig å ikke klare det, da han aldri hadde hatt et problem med det tidligere.

Jeg prøvde å forklare ham at jeg syns det var sinnnsykt deilig uansett, og at han ikke måtte føle seg utilstrekkelig. Jeg har aldri hatt det, så jeg vet liksom ikke hva jeg går glipp av :)

Forholdet varte ikke lenge, og jeg mistenker at dette var litt av grunnen.

Den dag i dag klarer jeg fortsatt ikke å slippe meg så løs at jeg kommer. tankene hemmer meg, selv når jeg har drukket :(

(Er ikke blitt misbrukt eller noe, er bare naturlig en tenker)

Litt fortvilende av og til, men har det uansett fantastisk med sambo, så det går helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis alle andre damer han har vært med har kommet, hva er da galt med hans påstand?

Han er jo ærlig? Skulle han heller lyve?

Å snakke om sexen man har hatt med andre er i utgangspunktet en uting, og bør kun gjøres dersom man har tungtveiende grunner for det. At alle andre damer har kommet er fullstendig irrelevant for dette forholdet, og er noe man da bør holde kjeft om.

Jeg tror jeg hadde sagt noe sånt som at "Og der har du grunnen til at du ikke får det til. Du tror tydeligvis at det samme funker på alle jenter, og da er du jo dømt til å mislykkes."

Jeg hadde ikke følt meg komfortabel med å ha sex med en sånn fyr, og hadde nok droppet hele forholdet, med mindre han var veldig ung og uerfaren, og det var håp om å dressere han bedre.

(Og joda, jenter har ansvar for egen orgasme de også, men når han forsøker å dytte skylda over på jenta synes jeg det er greit å svare litt med samme mynt, siden han tydeligvis ikke er innstilt på at god sex krever godt teamwork.)

Hvis du ikke onanerer så mye så kommer du lettere.

Det er jo bare tull, jo mer man onanerer, jo lettere kommer man, ihvertfall hvis man er jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...