Gå til innhold

Deodorant som funker!?!


Mimie

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet om deodorant(er) som faktisk funker? Skikkelig?

Jeg bruker til vanlig Sterilan, men har også prøvd Rexona, Nivea, Cosmica osv. uten at de skikkelig funker. Hvis jeg blir svett så stinker jeg jo ikke, men det blir til tider svettelukt i klærne, samt at det på en måte kommer "gjennom" deodoranten. Jeg kjenner deodorantlukten, men svetten trenger på en måte igjennom..

Jeg kjøpte meg en deodorant da jeg var på Tenerife, som het chica fashion - og den funket!

Men ingen av de jeg har kjøpt her fungerer ordentlig.. :(

Tips?:)

Endret av Mimie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en kremdeodorant fra Dior som er veldig bra, Eau de svelte tror jeg den heter... Skal bare klemme ut en liten klatt på str med en lillefingernegl som du fordeler utover.

Har og brukt Biotherm sin, men synes Dior din er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo alltids prøve en antiperspirant om du føler deg litt plaget av det...?

Men jeg har brukt en deodorant fra davidoff som jeg synes er veldig god:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har noe på apoteket som heter Stop. Ikke vanlig deodorant så den skal ikke brukes hele tiden. Veldig effektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Vichy,den med grønn topp.Den er veldig god :)

Tips:vask under armene med klut m/vann og såpe før du påfører deo :Nikke: Det gjør du helt sikkert uansett da... Jeg såpet bare inn med hendene+såpe i dusjen før,det fjernet ikke alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt lenger oppe her så får du kjøpt ein sterk og effektiv deodorant på apoteket som heiter stop24 - men du bør ha ein anna og innimellom.. og då anbefaler eg Biotherm sine deodoranter, eg liker best den med turkis kork, veldig bra og holder svettelukta vekke. koster 180 kr men e verdt det, eg hamstrer alltid på taxfree!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg bruker Vichy,den med grønn topp.Den er veldig god :)

Tips:vask under armene med klut m/vann og såpe før du påfører deo :Nikke: Det gjør du helt sikkert uansett da... Jeg såpet bare inn med hendene+såpe i dusjen før,det fjernet ikke alt.

enig i vichy den er super! du får kjøpt den på apoteket, koster ca 100 kroner men er vel verdt det, man føler seg superfresh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og då anbefaler eg Biotherm sine deodoranter, eg liker best den med turkis kork, veldig bra og holder svettelukta vekke. koster 180 kr men e verdt det, eg hamstrer alltid på taxfree!

Den er fantastisk god!! Jeg lette også lenge etter en deo som funket, og har brukt denne i over 2 år nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Stop-24 som jeg kjøper på apoteket, og den kan fint brukes daglig. En ny verden som åpnet seg for meg da jeg fant denne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også hatt samme prob, ingen av de i vanlige butikker funker, men nå prøvd jeg den mineral-deo'n fra garnier! fungerer perfekt for meg, og koster ikke så mye mer enn de vanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sue84

Kjøp aluminiumsklorid. får kjøpt på apoteket.

den er ganske sterk så du må vente i 2 dager etter siste barbering..

du bruker den 2 ganger i uken til å begynde med, smører på deg hver kveld, og vasker vekk om morgonen.. koster litt over 120 kroner tror jeg, men det er billig for du bruker skjelden..

den lukter ikke noe godt, men den tar bort svettelukta heelt.. og du bruker jo den bare om natten så det spiller ingen rolle :)

jeg slet sann med svette før at jeg jeg skulle faktisk opperere bort svettekjertjer under armene det var så gale..

men kom over den, og uansett hva jeg har på meg eller hvor varmt det er så er jeg helt tørr under armene.. kan tilogmed ligge ute i solsteiken og ikke ha noe svette der :)

den funker nesten med engang (vertfall på meg)

jeg har ambefalt den til mange som er kjempefornøyd.. den er så god at jeg bruker ikke deodorant lenger :)

kjøp den!!! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp aluminiumsklorid. får kjøpt på apoteket.

den er ganske sterk så du må vente i 2 dager etter siste barbering..

du bruker den 2 ganger i uken til å begynde med, smører på deg hver kveld, og vasker vekk om morgonen.. koster litt over 120 kroner tror jeg, men det er billig for du bruker skjelden..

den lukter ikke noe godt, men den tar bort svettelukta heelt.. og du bruker jo den bare om natten så det spiller ingen rolle :)

jeg slet sann med svette før at jeg jeg skulle faktisk opperere bort svettekjertjer under armene det var så gale..

men kom over den, og uansett hva jeg har på meg eller hvor varmt det er så er jeg helt tørr under armene.. kan tilogmed ligge ute i solsteiken og ikke ha noe svette der :)

den funker nesten med engang (vertfall på meg)

jeg har ambefalt den til mange som er kjempefornøyd.. den er så god at jeg bruker ikke deodorant lenger :)

kjøp den!!! ;)

Kunne ikke vært mer enig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Nå er det delte meninger om aluminiumsklorid da.. noen mener at aluminiumen i deodoranten kan føre til alzheimers og lignende sykdommer i nervesystemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterilan cotton, den er tørr når du tar den på, og den funker veldig bra på min kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

Er ikke slik at jeg sliter med svette eller at det lukter svette av meg konstant, men har bare ikke funnet en deodorant som holder lukten ordentlig vekk når jeg først svetter:)

Jeg prøver nå Garnier sin mineral deodorant og det ser ut til at den virker!:) Har bare prøvd den èn dag, så får se an noen dager til om den faktisk funker:)

Endret av Mimie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hatt samme problemet som deg, pluss at jeg blir "imun" mot deoen etter en stund. har nå åprøvd "alt", inkludert stopp24, aluminiumsklorid, yerka ++++ uten at det virkelig hjalp. Garnier sin hjalp den første flasken, men så ble jeg "imun" igjen... Nå har jeg gått over til Vichy sin (blå-turkis hette) og er kjempefornøyd. Ikke blitt imun, lukter godt og er veldig drøy. Koster 125 kroner på apotek, verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Vichy,den med grønn topp.Den er veldig god :)

Tips:vask under armene med klut m/vann og såpe før du påfører deo :Nikke: Det gjør du helt sikkert uansett da... Jeg såpet bare inn med hendene+såpe i dusjen før,det fjernet ikke alt.

Vichy er kjempebra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg sleit utrolig med svette helt til jeg fant en deo som heter lauga 25%. Tror det er det samme som den fra apoteket, men bare billigere.

Jeg kjøpte den her :) www.lauga25.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...