Gå til innhold

- Våre menn og deres hobbyer -


Edie

Anbefalte innlegg

Hobbyene hans er data, fotball (RBK og Liverpool!!) og størst av alt:

Bilen!! Han kan skru leng på den, sitte og lese 10 blader hverdag, bare for og fortelle om "deeee fete lettmetallfelgene

Som om jeg bryr meg, lissom..... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...sitte og lese 10 blader hverdag' date=' bare for og fortelle om "[i']deeee fete lettmetallfelgene

Som om jeg bryr meg, lissom..... :lol:

:roll: Jeg vet så aaaaaltfor godt hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DATA, FOTOGRAFI, OG MULTIMEDIA FORØVRIG....

Han er ganske så kreativ :)

Sitter med dataen en del selv (vi har foreløpig 2 pc`er) men jeg er ikke så gira :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snekring, reparering, mekking og skruing, på bil og hus og andre ting.. Men han liker også matlaging og baking, og litt data..

Ganske så nevenyttig og huslig er han, jeg har vært særdeles heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forskjellen på gutter og menn er prisen på leketøyet.

Her går det i gamle biler opp og i mente... En periode da dette startet var jeg veldig engasjert og støttende - nå styrer bilene livet vårt og det blir for drøyt. Nytter ikke å si noe særlig så jeg engasjerer meg i mine egne hobbier og melder meg mer og mer ut av bilmiljøet. Synd, for jeg er også interessert. Utover bil så er det flysimulatorer en mass, og bilspill. Disovery brukes det også mye tid på hos den bedre halvdel, og selvfølgelig all slags bilsport på Eurosport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det sykkel, sykkel og atter sykkel. Og det er ingen begrensninger for hvor mye tid man kan bruke på å snakke om sykkel, skru sykkel og se sykkelfilmer samt sitte på nettet på sykkelforum...

men, men... selv om det koster skjorta så hr det den positive effekten at han holder seg i form og på veldig godt humør :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det også i biler, både nye og gamle! Dessuten skyting i sommerhalvåret. Helt ok begge deler, flott at han har noe å holde på med, dessuten er jeg mer eller mindre involvert selv.

Forresten har vi også en annen felles hobby, nemlig styrketrening. Motiverer hverandre, og backer hverandre opp når det føles tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i jakt/friluftsliv, data, sykling, hund og mc. Deler de fleste intrs. heldigvis, men jeg er ikke fullt så hekta på data og sykling som han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkelfrik mannen min også.

Har syklet Trondhjem-Oslo tre ganger og er med i flere ritt hvert år, selv om han er blitt litt mer sofagris etter at jeg kom inn i bildet.

Squash liker han også. og playstation.

Dessuten kjøpte han og kameraten seg radiostyrte biler i sommer. :ler:

Involverer meg ikke så mye i hans hobbyer (annet enn å spille squash med ham), synes det er deilig å få litt fri til mine egne hobbyer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min holder på med BILCROSS.Der jeg er med og støtter og hjelper til når jeg har anledning.Ellers går det på PS2 bilspill osv.

Det meste av tiden blir brukt til å mekke bil og reparere etter ett eller annet løp.

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære er litt sånn sportsfantast han!!

Spiller innebandy sjøl, ser på ALT som har med fotball og gjøre, også liker han ishockey da :)men det gjør jo jeg også!!

Ellers er det mye fisking.. og litt bil ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja. Gitarspilling, for det meste. Spiller i et gothisk band, og er råflink. Ellers fordyper han seg i PC'en, MC'en, biler osv. Gutteting generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, det nærmeste han kommer en hobby er å tilbringe HVER eneste ettermiddag på S.A.T.S, pleier å plukke han opp etter stallen.... Trener jo på helsestudio selv, men vi er ikke medlemm samme sted, også "må jeg skjønne at det at han skal trene med gutta" ... Og for meg er det uaktuelt å bytte helsestudio (x hans trener der.. ) (men x(ene) mine trener der jeg er, så det går vel opp i opp...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som går fort... Biler, gocart, slalåm, løpe (han er rask, løper hver dag), bilspill på playstation, dataspill. Også meg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Data, data og data. Har det som jobb OG hobby.

Greit nok, men av og til må jeg si til han at han trenger søvn og må legge seg. Så da kommer han lydig tuslende.

Involvert...njaeh...sitter mye foran min egen maskin, jeg.

Samme her... Det er etter jeg flyttet sammen med ham at jeg fikk mer interesse for PC. Jeg har alltid kunnet mye PC fordi jeg har vokst opp med en far som kan "ALT" om PC og dermed har pent nødt måtte lære (jeg er sønnen han aldri fikk :ler: ) Men jeg var ikke vledig interessert.

Også er han egentlig utdannet fotograf, men jobber ikke med det til daglig. Derfor er det en stor hobby. Så han er masse ute og fotograferer. Jeg involverer meg ikke veldig der. Titter om han har noen spesielle bilder han vil vise meg, men ellers gidder ikke jeg være med på alle hans tusen kjøreturer med bilen "for å se om det er noe å ta bilde av" :roll:

Det er de to tingene det går i hos ham. Ja, også koper han masse på TV, den står på døgnet rundt selv om han ikke egentlig ser på... Jeg ser aldri på TV, så vi deler ikke noen hobbyer egentlig.

Derfor lever vi mye "hvert vårt liv" til tider... Han er like lite interessert i mine hobbyer som jeg er i hans, for å si det sånn.... :blunke:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rollespill! Men det driver forsåvidt jeg også med (hans fortjeneste), så det gjør meg ingenting. Og så er han heldigvis veldig glad i å lage god mat, og dataspill. Så vi slåss litt om pcen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...