Gå til innhold

- Våre menn og deres hobbyer -


Edie

Anbefalte innlegg

Hva slags hobbyer er det deres kjære har? Bruker han mye tid på det? Er du interessert eller involvert i hobbyen hans?

Min sambo er nok litt pc-geek ja..Hans hobby er PC-spill. Han er med i en klan og de spiller regelmessig kamper. I gjennomsnitt spiller han vel en time om dagen.

Så lenge jeg får hans oppmerksomhet når jeg vil, er det greit. :blunke:

Har spilt litt selv også, men det er ikke så gøy når man ikke er no flink :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høvdingen spiller i band, og øver alt fra et par til 5-6 timer daglig. Jeg er ikke utprega interessert, men hører tålmodig etter når han legger ut om ekko, forsterkere, stratocastere, den flinke bassisten og den håpløse trommeslageren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss går det i fjernstyrte helikoptere og radiostyrte biler. I tillegg kommer jo vanlige biler selvsagt.. og biler på Playstation og helikopter-simulator på PC-en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Data, data og data. Har det som jobb OG hobby.

Greit nok, men av og til må jeg si til han at han trenger søvn og legge seg. Så da kommer han lydig tuslende.

Involvert...njaeh...sitter mye foran min egen maskin, jeg.

Også skyter han. Er ikke så involvert i det, men hører på han fortelle og snakke om våpenet som han har kjøpt og hvordan skytinga går.

Piano - litt involvert. Han er RÅflink, også lærer jeg litt jeg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambos største hobby, er å zappe med fjernkontrollen. :hoho:

Neida...

Største hobbyene hans er vel data, musikk, bil og X-Box, og på det punktet er vi ganske like. :P

Bortsett fra at det mest innviklede jeg kan på gitaren, er "Vem kan segla" med tre akkorder... :roll:

Og så har vi litt lyst til å kjøpe boksehansker... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorsykkel, fisking, playstation,flyspill for pc, fly med lite fly og stort fly...

Tar ikke noe særlig del i de hobbiene,men han har fint lite tid til dem selv også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjæres hovedinteresse er data, dvs. koding/programmering (han er med i en gruppe som lager demoer, dvs grafikk og musikk sammen), pc-spill, bygging og overklokking av pcer, også samler han på gamle datamaskiner.. Litt nerd ja :ler: Men det er igrunn helt ok, det er han som har fått meg til å like og sitte ved pcen.. :) For å gjøre noe sammen spiller vi online rollespill og jeg ble ganske raskt "hektet" jeg og :oops: Ellers så er vel musikk,film ,og kattene våre ganske viktige. Selvom han bruker ganske mye tid på dette er det sjelden noe problem, ofte er det noe som jeg og syns er gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våpen og våpen og våpen og jakt og jakt og jakt og jakt.....+ noe annet som er så spesiellt at jeg ikke vil si det her..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mud - kan spille i timesvis og har gjort det i mange år. Ellers elsker han fluefisking (men etter at han møtte meg, har han ikke fått drevet noe særlig med det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilling går også hos oss :-)

Spiller selv i en klan, og mannen min er mye på flere forum, spiller litt av hvert, lager websider for firma --- ellers liker vi å se på TV :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil, bil, bil, bil og ja.. snøscootere!

Akkurat nå sliter han forferdelig, for han skal kjøpe seg ny bil og må velge blant 17.000 mingblå Audi A6 Avanter på en tysk webside...

(Og ja, fargen er faktisk innmari viktig!)

Jeg er ganske bilinteressert selv, men avogtil blir jeg helt matt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Data og fotball.

Data er spilling, programmering og web-side ting.

Fotball, det spiller han ikke aktivt mer, men er meget aktiv tilskuer. Nei, han ville blitt alvorlig fornærma om jeg kalte han "tilskuer" når han går på kamp, han er SUPPORTER! Og det er en vesentlig forskjell, det vet selv jeg. (Men av og til er han tilskuer også, når han ser andre lag på tv'n altså)

Om mine involveringer i dette.....

Jeg sitter mye forran pc'n min. Jeg spiller litt spill, ikke de samme som ham. Jeg kan ikke programmere, og lager ikke web-sider, men hører på ham om han gidder forklare, og hjelper til når jeg kan.

Og jeg er med på stadion! Men ser ikke fotball på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå er den største hobbyen hans oppussing og husbygging. Ellers går det på rypejakt på høsten, dykking, fisking, ski i alle varianter på vinteren, og selvfølelig den berømmelige dataen: han har til og med startet datafirma på si - sikkert for å "få lov til" å tilbringe så mange timer med bygging av maskiner og nettverksditt-og datt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger for all del å anse det som totalt umulig at jeg kan være en HOBBY! Jeg er langt viktigere enn som så. Jeg er LIVET HANS nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Han er like gammel som meg og det eneste som står i hodet på ham er FOTBALL, FOTBALL, FOTBALL.. Han har sesong kort på viking stadion og det eneste han snakker om hver søndag det er kamp er viking. Og som ikke det er nok ELSKER han liverpool. Han reiser et par ganger i året til england for å se dem spille, kan ikke fatte at han gidder bruke tusenvis av kroner i året på det..:=) Men det er hans penger. :kul:

Og så spiller han jo fotball sjøl, på randaberg i 3 divisjon, og han kan ikke fatte at ingen større lag vil ha ham.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesongkort ja... den som "bare" hadde hatt en med sesongkort. Nei, min har "spesialdesinget adganskort" som gir ham tilgang til hele stadion ja. Selv har jeg foto-akkreditering, så vi betaler ikke så mye for dette da. Bare bortekampene. Men dem har det ikke blitt så mange av. Og til utlandet for å se kamp har han ikke dradd enda, men det er nok en drøm.

Tipper jeg at din, i likhet med min, er plassert forran tv'n nå? Det løper jo menn etter en ball der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...