Gå til innhold

Tenkte å skrive et 'avskjedsbrev' til kjæresten


meangirl

Anbefalte innlegg

Kjæresten min drar i millitære denne mnd, og har lyst å skrive han et lite brev som han kan ta med seg å lese på flyet på vei dit.

Noen som har forslag til hva jeg kan skrive? Noe som ikke blir alt for langt, å han er heller ikke spessielt begeistret for masse kliss og overfølsomhet. Bare noe som sier han at jeg kommer til å savne han masse og at jeg venter på han. Og elsker han selvfølgelig:-)

Kanskje noen har forslag til en liten avskjedsgave også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg ved et nakenbilde av deg selv, kanskje? Eller spill inn en liten snutt han kan ha på mobilen sin. Selvsagt uten å vise ansiktet, med mindre det ikke plager deg at det kan havne i gale hender :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ved et sånt bilde av deg som du har på avataren din :gjeiper:

På brevet kan du jo skrive personlighetstrekk han har som du setter pris på? Eller du kan lage et morsomt og samtidig fint dikt. Jeg er jævlig dårlig på kjærlighetsbrev, men jeg tror nok han setter pris på det uansett hva du skriver, siden tanken er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok han hadde satt pris på et bilde ja, hehe. men kanskje enklere å sende sånn på mobilen..?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok han hadde satt pris på et bilde ja, hehe. men kanskje enklere å sende sånn på mobilen..?:)

Jepp, men det er noe spesielt ved et godt gammeldags bilde, da. Det ene utelukker jo uansett ikke det andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kjæresten min drar i millitære denne mnd, og har lyst å skrive han et lite brev som han kan ta med seg å lese på flyet på vei dit.

Noen som har forslag til hva jeg kan skrive? Noe som ikke blir alt for langt, å han er heller ikke spessielt begeistret for masse kliss og overfølsomhet. Bare noe som sier han at jeg kommer til å savne han masse og at jeg venter på han. Og elsker han selvfølgelig:-)

Kanskje noen har forslag til en liten avskjedsgave også?

ville ikke akkurat følt det var særlig spesielt brev om andre hadde hjulpet med å skrive/lage det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min skulle være borte fra meg en hel sommer, hvor han skulle ut og seile. Så jeg kjøpte en liten fargerik notatbok (med vanntette permer), og noen tusjer, og så tegnet jeg ham og meg, skrev teksten til en sang vi liker, og noen formaninger om å ta på redningsvest osv. Hver nye side han bladde til, sto det litt småtteri fra meg til ham, og noen barnslige tusjtegninger (kan ikke tegne overhodet).

Han fikk den på brygga, og fikk ikke åpne den før han var alene om kvelden. Da begynte han visst å sippe litt. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min skulle være borte fra meg en hel sommer, hvor han skulle ut og seile. Så jeg kjøpte en liten fargerik notatbok (med vanntette permer), og noen tusjer, og så tegnet jeg ham og meg, skrev teksten til en sang vi liker, og noen formaninger om å ta på redningsvest osv. Hver nye side han bladde til, sto det litt småtteri fra meg til ham, og noen barnslige tusjtegninger (kan ikke tegne overhodet).

Han fikk den på brygga, og fikk ikke åpne den før han var alene om kvelden. Da begynte han visst å sippe litt. :rødme:

Denne likte jeg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...