Gå til innhold

Mannen på bussen... :)


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fantastisk å bli oppdatert etter så lang tid TS, og så hyggelig å høre at alt er bra :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at alt er fint med deg og dine, TS! =)

Lurer på hvordan det går med buss-mannen nå, jeg. Men det får vi vel aldri vite. =(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fniiis* No har eg hatt god underhaldning ein stor del av kvelden..😍 Kva skal ein med fjernsyn når ein har KG?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte lese hele tråden en gang ti jeg nå, med jobbmannen og babyen sovende, var det artig lesing.

Bussmannen får vi nok ikke vite hvordan det går med dessverre, har ikke pratet med ham på noen år nå. ;)

Og ang hobbyen; det var (er) dans, hovedsakelig i utlandet. Tok all tid, og reising og events kostet mye penger. På-mannen opptrådte og jeg instruerte. ;)

Har ikke vært aktiv i Norge på flere år, så tror ingen kjenner meg igjen lenger, og om de gjør, spiller det ingen rolle. ;)

Må være en av de eldste trådene jeg har fulgt opp detta, og hvor folk fremdeles henger med! Artig. :)

Anonymous poster hash: b9167...7c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knuse

Sukk! Så romantisk! Har lest meg gjennom hele tråden og tenkte først jeg skulle hatt meg en bussmann jeg og, så tenkte jeg at påmannen måtte jo være det beste og så kom fineste jobbmannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Babyen er født nå, han har blitt halvannet år og løper rundt som en virvelvind. :) men han heter ikke Buss-mann da. ;)

Måtte se om jeg fant tråden min, det er lenge siden, og artig å se hvordan livet utvikler seg.

Buss-mannen flyttet, og sluttet å ta den bussen, han har jeg ikke noe kontakt med.

På-mannen slenger inn en kommentar i hytt og pine på Facebook, men har kommet seg videre og har blitt samboer.

Jobb-mannen, babis og jeg, har det helt supert. :) men tror jeg må lese litt igjen, bare for å ha noe å flire av. :)

Anonymous poster hash: b9167...7c0

Tenk at ting utvikler seg så fort! Leste gjennom hele tråden, og er glad på din vegne. Når du skrev at på-mannen var selvsentrert og basert på andre ting du skrev, fikk jeg følelsen av at han kanskje hadde psykopatiske tendenser, derfor heiet jeg på Buss-mannen. Men så lever jeg etter ''If you fell for two people, chose the second one. If you really liked the first one, you would not have fell for the second one''. Og ''second-mannen'' virket jo ikke god. Så glad du hadde en 3. jobb-mann :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Hvis du noengang er arbeidsløs bør du skrive chic-lit! Du skriver kjempegodt. Tidenes koseligste tråd.

Anonymous poster hash: 3c730...2d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Hvordan går det nå ts? (Sånn 4 år etter..) :fnise:

Anonymkode: 6e094...779

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nå sittende i 40 min og lese hele denne tråden :fnise:

Må innrømme at jeg heide på buss-mannen, men ser at ting løste seg for ts! Og det er flott :) 

Anonymkode: 1fdf3...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...