Gå til innhold

Mannen på bussen... :)


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Ylva Virvla

Jeg ville spurt litt mer og funnet ut om han hadde dame før jeg ba ham ut.

Lykke til! :-D Fortell hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

.... også er det bare tre arbeidsdager igjen av uka (teller selvsagt ikke med idag, idag er påbegynt og regnes ikke lenger), så er det bare å krysse fingra for at jeg ser ham igjen NESTE uke!!! jaaaaa. jeg vil jeg vil jeg vil jeg vil!! :jepp:

håååååper jeg tør, og håååååper han vil, og hååååper han ikke er opptatt!! Hadde vært så koselig å bli kjent med ham og finne ut hvem han er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha masse lykke til, krysser fingrene for deg at han vil være med! Å en kaffe kopp er jo ganske uskyldig å be han med på. kvinn deg opp å få deg en fin kafedate;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

var litt spent i morres ja, men vi kom ikke på sammen bussen, så jeg så ham ikke.

Men håper igjen på i morgen. :) Regner med han er tilbake ihvertfall, og da er det bare spørsmål om tid før vi dukker opp på samme buss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg så en blond drømmeprins på Meny Aker brygge i dag. Vi smilte til hverandre ved køen. Han gikk bare inn i butikken og jeg sto i kø. Han kunne jo ha spurt om jeg ville bli med på en kopp kaffe og jeg hadde takket ja! :rødme: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Jeg så en blond drømmeprins på Meny Aker brygge i dag. Vi smilte til hverandre ved køen. Han gikk bare inn i butikken og jeg sto i kø. Han kunne jo ha spurt om jeg ville bli med på en kopp kaffe og jeg hadde takket ja! :rødme: :)

Du kunne også ha spurt om det, vet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så utrolig koselig tråd! Dette er jo spennende for alle oss andre her også! Hm, skal følge med her, ja. :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg så en blond drømmeprins på Meny Aker brygge i dag. Vi smilte til hverandre ved køen. Han gikk bare inn i butikken og jeg sto i kø. Han kunne jo ha spurt om jeg ville bli med på en kopp kaffe og jeg hadde takket ja! :rødme: :)

Bare så det er nevnt, dette innlegget er ikke skrevet av meg, TS. :)

men bortsett fra det anonymbruker; nemlig, og kanskje min buss-mann sier ja også.

Nå er det bare om å gjøre å komme på samme buss... :) Ooog ha motet på rett plass når vi gjør. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spennende! skal følge med på denne ja. Lykke til TS, når han dukker opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Folk på bussen, metroen, butikken, i køen, ute på byen..hvor som helst: det er bare hyggelig om en kjekk mann som en ser ut til å like inviterer på en kaffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Folk på bussen, metroen, butikken, i køen, ute på byen..hvor som helst: det er bare hyggelig om en kjekk mann som en ser ut til å like inviterer på en kaffe!

Enda mer hyggelig er det om pene damer gjør det, synes jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Enda mer hyggelig er det om pene damer gjør det, synes jeg da.

Jo visst. Men menn bør heller ikke glemme at de er menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*også spent*

go go go!

(og husk at hvis du feiger ut nå, får du en hel herskare av skuffasinte KG'ere på nakken. Det burde skremme deg nok til at du tør å be ham ut :fnise:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Jo visst. Men menn bør heller ikke glemme at de er menn.

Tja, jeg synes det er helt fint om kvinner tar mer initiativ uten at jeg "glemmer" at jeg er mann av den grunn. Egentlig er det rart det der. Jeg tar rett som det er kvinner "på fersken" i å glane, men ingen av dem får fingern ut til å innlede en samtale.

TS derimot viser at hun har guts. Bør blir flere som henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

*også spent*

go go go!

(og husk at hvis du feiger ut nå, får du en hel herskare av skuffasinte KG'ere på nakken. Det burde skremme deg nok til at du tør å be ham ut :fnise:)

:ler: han var ikke på bussen idag heller... jeg begynner å bli litt utålmodig her.. men, får bare fortsette å krysse fingra. :)

og jada, hehehhe.. jeg har nå blitt oppmerksom på at det å IKKE tørre... ikke er ett alternativ, kunne jo aldri feiget ut nå med så mange som følger med... :ler:

Nå må han bare DUKKE OPP!!! :sjenert:

Jo visst. Men menn bør heller ikke glemme at de er menn.

Enig, det er like koselig for en kvinne å bli bedt med på kaffe, og i norge er vi ikke noe mer bortskjemt på den fronten en hva menn er. ;)

Tja, jeg synes det er helt fint om kvinner tar mer initiativ uten at jeg "glemmer" at jeg er mann av den grunn. Egentlig er det rart det der. Jeg tar rett som det er kvinner "på fersken" i å glane, men ingen av dem får fingern ut til å innlede en samtale.

TS derimot viser at hun har guts. Bør blir flere som henne.

Jeg er uenig i at kvinner skal ta MER initiativ en menn, alle synes vel det er koselig å bli bedt med av en de liker å prate med, være seg kvinner eller menn. Jeg skal da ærlig innrømme at jeg synes det hadde vært suverent deilig om han hadde kommet meg i forkjøpet. Ikke fordi jeg IKKE skal klare å manne meg opp til å gjøre det, men fordi det ville vist at han OGSÅ hadde den interessen.

Norske menn opplever jeg ikke som veldig mye flinkere en norske kvinner når det gjelder å ta initiativ, og jeg tror begge kjønn ønsker seg mer av det. ;)

drit nå i om man er mann eller kvinne, vil man treffe noen mer en man allerede gjør, mann/kvinn seg opp og gjør noe med det. :) Man risikerer stort sett bare å gjøre noen glad, om ikke annet.

hilsen spent TS, som håper han kommer på bussen i løpet av uka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...