Gå til innhold

Mannen på bussen... :)


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Kanskje han har kommet seg på jobb på en annen måte og er på bussen på vei hjem??!! :)

Vi pleier ikke å være på samme buss hjemover, men man vet jo aldri...

Krysser fingre for at jeg ser ham før det har gått 2 uker ihvertfall, det er altfor lenge!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

takk takk. :)

Han var ikke på bussen hjem heller.. så nå krysser jeg alt jeg eier og har for at han ikke har tatt ferie, så jeg kanskje dumper borti ham på bussen til uka, DA skal jeg være drittøff!!! :jepp:

vilvilvilvilvilvilvil!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk takk. :)

Han var ikke på bussen hjem heller.. så nå krysser jeg alt jeg eier og har for at han ikke har tatt ferie, så jeg kanskje dumper borti ham på bussen til uka, DA skal jeg være drittøff!!! :jepp:

vilvilvilvilvilvilvil!!! :ler:

Hvis du synes det er skummelt å be ham ut direkte: beggyn å snakke om noe du liker (feks et sted du pleier å drikke kaffe) så fåreslår du at du kan vise han stedet en dag. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hvis du synes det er skummelt å be ham ut direkte: beggyn å snakke om noe du liker (feks et sted du pleier å drikke kaffe) så fåreslår du at du kan vise han stedet en dag. :D

hadde jeg ikke vært så ultrasær så hadde jeg kanskje hatt ett sted jeg pleier å drikke kaffe...

men ideen er god, den gir tanker til andre ting jeg pleier å gjrøe og som jeg kan snakke om, og kanskje gli over på at han jo kan komme dit og se + at vi kan slå av en prat. :)

Bare han nå kommer på bussen og ikke har dratt på to-ukers ferie... utålmodig kan du skjønne. :)

Do it! morsomt når damer tar initiativet også ! ;)

I will!! Bare han dukker opp nå!! :)

og, jeg pleier å ta masse initiativ, men vanligvis møter jeg menn på "min hjemmebane", DA er jeg tøff som toget. Her er jeg i en heeeelt annen setting, i jobb-modus, ikke noe sjekke-agenda fra noens side, ett menneske jeg ikke vet noe om og som jeg ikke aner om bare er hyggelig eller synes jeg er interessant også. æææææh.. men i will. :) Når han dukker opp på bussen neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

.. han var ikke der idag heller... er litt redd for at han har tatt ferie, og da ser jeg ham ikke på 2 uker.

i morres funderte jeg litt på om jeg skulle ringe der han jobber.... :ler:

Se om jeg klarte å finne ut etternavn eller noe.. men jeg kan ikke tenke meg at de oppgir noe info der, dessuten vil jeg plutselig gå fra interessert i en kopp kaffe, til psyko-bitch!!! :skratte:

så foreløpig sitter jeg på henda mine og lurer på hvem jeg har av venner som er kløppere på å lure info ut av kontorer som holder tett på slikt... :fnise:

kan bli interessante 2 uker, dersom allerede dag 1 er fundering på hvordan stalke stakkarn. (der ser man hvordan snupp blir når hun ikke får det slik hun vil, når hun vil...) :ler::lur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å oppdatere oss når du treffer han igjen, selv om det er 2 uker til! Superkoselig tråd, og jeg blir jo veldig spent på dine vegne! ;) Lykke til, dette går nok strålende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har lest hele tråden ... så romantisk - kunne nesten vært en film dette her.

Å, så spennende, men for en endtur at mannen på bussen ikke var der når du hadde mannet deg opp for å invitere han ut... Vi blir holdt på pinebenken i 2 uker.

Eller er det bare 10 dager igjen?

Skal vi ha nedtelling? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke gjorde! Jeg følger med!! Lykke til!! :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme her! Hvordan går det, TS? Har du begynt med stalking eller går det bra uten? :fnise: Heier på dere! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

har lest hele tråden ... så romantisk - kunne nesten vært en film dette her.

Å, så spennende, men for en endtur at mannen på bussen ikke var der når du hadde mannet deg opp for å invitere han ut... Vi blir holdt på pinebenken i 2 uker.

Eller er det bare 10 dager igjen?

Skal vi ha nedtelling? :)

ja sant? veldig nedtur, og blir nok pinebenken ser det ut som, har ihvertfall ikke sett snurten til ham denne uka. Men det vil jo si at det snart bare er en uke igjen, så bør han være tilbake på bussen....

Jeg fortsetter å dytte motet opp, være klar når han en vakker dag dukker opp igjen. :) Ja, er litt romantisk, er det ikke? Og i romantiske filmer, får de da alltid hverandre!! så en kaffekopp synes jeg nå jeg bør ende opp med ihvertfall... :fnise:

Bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke gjorde! Jeg følger med!! Lykke til!! :-)

Helt klart!!

Og, jeg blir dyttet mer opp av å ha laget denne tråden, en jeg hadde blitt på egenhånd, så dette er supert. :)

Samme her! Hvordan går det, TS? Har du begynt med stalking eller går det bra uten? :fnise: Heier på dere! Lykke til!

Har unngått stalking, tror kanskje det ville føltes litt teit i etterkant. Går bra uten, men tar meg selv i å titte veldig etter om han kaaaanskje kommer hver morgen, selv om jeg er rimelig sikker på at han er på ferie.

Men men, plutselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...