Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 jeg har sånne små nuppe lignende greier på ansiktet. På kinnene og på pannen er det masse. De er små, men de synes. Og de er stygge:(. De er der hele tiden. Har hatt de over to år uten at noen av dem forsvant. Noen av dem er mørkere enn andre, hva er dette? :S
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 ser akkurat ut som kviser, bare litt mindre. De er runde, har samme farge som huden min egentlig, men noen er litt mørkere enn andre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Huffda Hudekspert next:) La dem undersøke. Kan være altfor mye. Alt fra betennelse under huden. Altfor sterke produkter for huden. En hudekspert kan hjelpe deg
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 yess:) noen å anbefale? som ikke er så dyre. fant noen men det var liksom 1400 for kosultasjon osv:s
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 burde man egentlig gå til hudlege eller hudpleier? :S med slike nupper/ kviser? tror kanskje det er milier eller acne.
Perledrøm Skrevet 7. juli 2010 #7 Skrevet 7. juli 2010 Høres ut som milier ja. Hvis du ikke er komfortabel med å bruke lansetter (nålene man bruker til å ta blodsukker) til å stikke hull på de, så anbefaler jeg deg en hudpleietime eller to
Theres Skrevet 7. juli 2010 #8 Skrevet 7. juli 2010 jeg har sånne små nuppe lignende greier på ansiktet. På kinnene og på pannen er det masse. De er små, men de synes. Og de er stygge:(. De er der hele tiden. Har hatt de over to år uten at noen av dem forsvant. Noen av dem er mørkere enn andre, hva er dette? :S Hei For noen år siden hadde jeg det slik som du beskriver det her. Det var nupper men ikke akuratt kviser. Fargen var slik som hudfargen men noen områder var det noe mørkere. Jeg gikk til mange forskjellige hudpleiere hvor jeg fikk kremmer som ikke virket. Før jeg ga opp kom jeg til den rette som jeg sier reddet meg. Det er jo ikke noe kjekt i det hele tatt å være missfornøyd med huden. Hun sa at dette var talg hud. Noen mennesker har mer talgproduksjon i huden enn andre. Jeg kjøpte kremmer med et fantastisk resultat. Det er helt vekke og forsvant noen dager etter jeg begynte å bruke produktene. Hun sa også at talgproduksjonen kan være høy om en har fet hud. Merket på produktet er Babor. Det består av 3 deler. Du tar litt av de to rens flaskene på en våt klut og renser ansiktet. Skyller med vann og påfører deretter kremmen. Av og til gidder ikke jeg den rensingen og bare bruker krem men har ikke fått de plagene tilbake Lykke til
lille_lam Skrevet 8. juli 2010 #9 Skrevet 8. juli 2010 burde man egentlig gå til hudlege eller hudpleier? :S med slike nupper/ kviser? tror kanskje det er milier eller acne. Jeg ville nok anbefalt deg å gå til hudlege først og så evnt. til en hudpleier etterpå..
Xtra_lilje Skrevet 8. juli 2010 #10 Skrevet 8. juli 2010 Jeg og hadde slike nupper i pannen. Jeg var hos hudlege, han sa det samme; at det var talg. Gikk til hudpleier, fikk anbefalt exuviance. Nå er jeg nuppefri.
vesla86 Skrevet 8. juli 2010 #11 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har også dette problemet. Hvilke Exuviance-produkter bruker du, Xtra-lilje?
Xtra_lilje Skrevet 9. juli 2010 #12 Skrevet 9. juli 2010 Jeg bruker Exuviance Sheer Refining Fluid SPF 15 (dagkrem) og om natten Vespera Bionic Serumog Evening Restorative Complex. Har prøvd dagkremen Exuviance Multi-Protective Day Creme SPF 15 og Essential Multi-Defense Day Fluid SPF 15 by Exuviance, men disse syns jeg ikke passet huden min, de trakk aldri skikkelig inn i huden. Den jeg har nå, funker veldig bra, ser det kommet en ny dagkrem også. Men det er vel veldig individuelt hva som passer for hver enkelt. Jeg har hvertfall brukt mye penger på produkter som ikke har vært rett, men likevel har huden min vært grei nok; men merker stor forskjell når jeg bruker Exuviance, huden min ser friskere, klarere og yngre ut.
vesla86 Skrevet 9. juli 2010 #13 Skrevet 9. juli 2010 Takk for svar! Jeg har Sheer Refining Fluid på vei i posten allerede så håper den passer huden min også Har lurt på Evening Restorative Complex også, men er litt skeptisk siden den visstnok inneholder mineralolje (C13-14 Isoparaffin, i følge nettsiden til NeoStrata). De andre dagkremene inneholder også dette, kanskje derfor de ikke trekker helt inn? Serumet høres veldig bra ut, så det tror jeg uansett jeg kjøper etterhvert! Har prøvd Continuous Renewal Serum fra MD, men følte ikke det var så veldig wow for huden min...
Xtra_lilje Skrevet 9. juli 2010 #14 Skrevet 9. juli 2010 Takk for svar! Jeg har Sheer Refining Fluid på vei i posten allerede så håper den passer huden min også Har lurt på Evening Restorative Complex også, men er litt skeptisk siden den visstnok inneholder mineralolje (C13-14 Isoparaffin, i følge nettsiden til NeoStrata). De andre dagkremene inneholder også dette, kanskje derfor de ikke trekker helt inn? Serumet høres veldig bra ut, så det tror jeg uansett jeg kjøper etterhvert! Har prøvd Continuous Renewal Serum fra MD, men følte ikke det var så veldig wow for huden min... Jeg er veldig fornøyd med Evening Restorative Complex, men visste ikke at den inneholdt mineralolje...
Xtra_lilje Skrevet 9. juli 2010 #15 Skrevet 9. juli 2010 Denne har det ikke: http://www.neostrata.com/product/exuviance+rejuvenating+complex.do?sortby=ourPicks kanskje jeg skal prøve den neste gang.
vesla86 Skrevet 9. juli 2010 #16 Skrevet 9. juli 2010 Ja, den kunne kanskje være et alternativ! Ellers tenker jeg at så lenge den andre fungerer bra, så gjør det kanskje ikke så mye? Det var jo tross alt langt ned på ingredienslisten, så kan ikke være stort den inneholder. Litt betenkelig allikevel...
Theres Skrevet 10. juli 2010 #17 Skrevet 10. juli 2010 Hei For noen år siden hadde jeg det slik som du beskriver det her. Det var nupper men ikke akuratt kviser. Fargen var slik som hudfargen men noen områder var det noe mørkere. Jeg gikk til mange forskjellige hudpleiere hvor jeg fikk kremmer som ikke virket. Før jeg ga opp kom jeg til den rette som jeg sier reddet meg. Det er jo ikke noe kjekt i det hele tatt å være missfornøyd med huden. Hun sa at dette var talg hud. Noen mennesker har mer talgproduksjon i huden enn andre. Jeg kjøpte kremmer med et fantastisk resultat. Det er helt vekke og forsvant noen dager etter jeg begynte å bruke produktene. Hun sa også at talgproduksjonen kan være høy om en har fet hud. Merket på produktet er Babor. Det består av 3 deler. Du tar litt av de to rens flaskene på en våt klut og renser ansiktet. Skyller med vann og påfører deretter kremmen. Av og til gidder ikke jeg den rensingen og bare bruker krem men har ikke fått de plagene tilbake Lykke til Jeg gikk ikke til hudlege for nupper, kviser osv er vanlig...
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #18 Skrevet 10. juli 2010 Aha-syre rens og jevnlig skrubbing gjør underverker. Og selvfølgelig tilføring av fukt.
vesla86 Skrevet 10. juli 2010 #19 Skrevet 10. juli 2010 Jeg gikk ikke til hudlege for nupper, kviser osv er vanlig... Joda, det er jo vanlig, men man kan jo ha lyst til å gjøre noe med det allikevel Aha-syre rens og jevnlig skrubbing gjør underverker. Og selvfølgelig tilføring av fukt. Jeg har brukt md sin skrubb 2 ganger i uken i et års tid og begynte med md-rensen med glykolsyre (er det aha?) for et par måneders tid siden, men kan ikke si det har hjulpet stort. Huden er mykere bare (men det er jo fint det også!) Så spørs om ikke det er helt riktige produkter for meg.
Theres Skrevet 10. juli 2010 #20 Skrevet 10. juli 2010 Joda, det er jo vanlig, men man kan jo ha lyst til å gjøre noe med det allikevel Seff, jeg gikk jo til hudpleier for råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå