Gå til innhold

Oppkjøring i mårra

elvital

Anbefalte innlegg

og jeg gruer meg så fælt, er skikkelig nervøs. Sliti med å sovne i en uke nå nesten. Alle sier jo det er så skummelt osv, og i alle fall i Oslo (har en del venner som ikke bor i Oslo), skal ta oppkjøringa her.

Jeg gruuuuer meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg tok oppkjøring i Oslo for et år siden. Er ikke skummelt! Sensor var kjempehyggelig, småpratet gjennom hele turen. Fikk en ganske vanskelig rute med mye motorvei, rare kryss, boligstrøk ol. Men dette er du vel forberedt på.

Mitt beste tips er å si ifra med en gang du gjør en feil du er klar over at du gjorde, og si hvordan du burde løst situasjonen. Enten si det der og da eller si det når dere har kjørt ferdig før sensor selv tar det opp.

Det spørs sikkert litt på hvilken sensor og rute og sånt man får, men jeg synes ikke det var skummelt - tvert i mot ganske hyggelig! ;)

Lykke til!! Skriv hvordan det gikk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for tips, så de ikke før nå da, og nå er jeg ferdig.

Sensor var veldig koselig, og jeg syns ikke ruta var spesielt vanskelig heller. En del motorvei og en del i boligstrøk. Sensor sa "dette var en veldig behagelig førerprøve, og dét er det ikke så ofte jeg sier. Du har bestått!". Så det var gøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest AnonymBruker

Gratulerer :) Har selv oppkjøring om noen dager, og er UTROLIG nervøs. Noen som har hat oppkjøring i Drammen og som kan fortelle meg hvor de kjørte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...