Gå til innhold

Til dere menn her inne

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må ærlig si at jeg ofte ser mer pene kvinner med mindre pene menn enn motsatt... Men det er nå en annen diskusjon. :)

Kanskje det har noe å gjøre med mangelen på pene (i dine øyne) menn? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20% av mannfolka stikker av med 80% av damene.

Dei resterande 80% deler dei siste 20%

Du er ikke spesielt god i prosentregning forstår jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elyssa

Jeg er en jente på 21 år. Er ikke særlig tynn, mer fyldig og har store pupper og rumpe. Har ikke særlig god selvtillit.

Det ser ut som jeg tiltrekker meg pene, attraktive menn som andre gjerne skulle hatt. Jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg er ikke særlig pen, helt vanlig. Og jeg vil selv si jeg er tykk. Men jeg er veldig ydmyk og sjenert, og jeg vil si jeg er over gjennomsnittet lidenskapelig.

Hva tror dere er grunnen til at menn liker meg? Jeg pleier ALDRI å ta intiativ til å få kontakt med dem selv.

Jeg synes det høres ut som om du er veldig søt jeg :) Du må huske at det er jo ingen fasit på hva menn liker, og jeg tror heller ikke at flertallet faktisk foretrekker disse forsidedamene, selv om det er det idealet vi kvinner gjerne streber etter.

Jeg har selv ganske dårlig selvtillit i perioder, men alt det jeg 'hater' ved meg selv, synes mannen min er nydelig. Merkelig, men tydeligvis sånn det fungerer :ler:

Synes bare du skal prøve å slappe av og nyte det jeg. Ikke tenk så mye på kropp og utseende, men kos deg med oppmerksomheten. Du er nok mye finere enn du tror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Jeg må ærlig si at jeg ofte ser mer pene kvinner med mindre pene menn enn motsatt... Men det er nå en annen diskusjon. :)

Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var galt med regnestykket?

"20% av mannfolka stikker av med 80% av damene."

Dette hadde altså betydd at ca 2 menn skulle stukket av med ca 8 damer. Det ville blitt 4 damer pr 1 mann.

Så vidt jeg vet er ikke polygami lov i Norge.

Og jeg ser egentlig ikke helt for meg at 4 norske kvinner vil ha lyst til å dele på 1 mann heller - eller har jeg feil, damer? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det har noe å gjøre med mangelen på pene (i dine øyne) menn? :ler:

Ja kanskje...

Eller, så er kvinner mer opptatt av det indre enn det ytre. :)

( merkelig at det ikke har kommet en kommentar med at den mindre pene mannen sikkert har en høy status eller masse penger... :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje...

Eller, så er kvinner mer opptatt av det indre enn det ytre.

( merkelig at det ikke har kommet en kommentar med at den mindre pene mannen sikkert har en høy status eller masse penger... :P )

Tipper det er fordi dette er innlysende for de fleste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hva tror dere er grunnen til at menn liker meg? Jeg pleier ALDRI å ta intiativ til å få kontakt med dem selv.

Oppfattes som lett bytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

"20% av mannfolka stikker av med 80% av damene."

Dette hadde altså betydd at ca 2 menn skulle stukket av med ca 8 damer. Det ville blitt 4 damer pr 1 mann.

Så vidt jeg vet er ikke polygami lov i Norge.

Og jeg ser egentlig ikke helt for meg at 4 norske kvinner vil ha lyst til å dele på 1 mann heller - eller har jeg feil, damer? ;) hehe

Hyggelig å se deg i andre tråder enn kun i Singlediskusjonene!

Har du ikke fått med deg "prinsessesyndromet" og profilen Cuckold som hevder at ca 30% av de kjekke mennene forsyner seg av 70% av kvinnene i sjekkemarkedet for sex (ikke ekteskap)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se deg i andre tråder enn kun i Singlediskusjonene!

Har du ikke fått med deg "prinsessesyndromet" og profilen Cuckold som hevder at ca 30% av de kjekke mennene forsyner seg av 70% av kvinnene i sjekkemarkedet for sex (ikke ekteskap)?

Han har et visst poeng i en viss periode av livet - dvs under 30 år.

Men det dreier seg nok heller mye mer om desperate mannfolk enn kjekke mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mannfolk som er sosiale og som liker å møte nye damer, er desperate ?

Er vel heller dei som ikkje klarer å møte nye damer som er desperate.

F.eks dei som aldri klarer å finne seg ei skaplig dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mannfolk som er sosiale og som liker å møte nye damer, er desperate ?

Er vel heller dei som ikkje klarer å møte nye damer som er desperate.

F.eks dei som aldri klarer å finne seg ei skaplig dame.

En typisk rundbrenner vil jeg påstå er desperat, ja.

Men desperate mannfolk og billige kvinnfolk fortjener sikkert ofte hverandre.

Altså disse som reker ute på byen hver helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennesker er dyr med instinkter, og høg intelligens. Enkelte velger å følge sitt ønske om å jakte på kvinner, men andre velger å ikkje gjere det.

En rundbrenner tar ivertfall sitt eget valg av partner, istedenfor så mange andre gjer å vente på at "the one" skal komme flygande.

Enkelte velger å gi etter til sine fristelser, og smaker på livets frukter, mens andre velger å sjå på andre velge fra øverste hylle fordi dei ikkje tør å gjere det sjølv.

Endret av filantropen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker er dyr med instinkter, og høg intelligens. Enkelte velger å følge sitt ønske om å jakte på kvinner, men andre velger å ikkje gjere det.

En rundbrenner tar ivertfall sitt eget valg av partner, istedenfor så mange andre gjer å vente på at "the one" skal komme flygande.

Enkelte velger å gi etter til sine fristelser, og smaker på livets frukter, mens andre velger å sjå på andre velge fra øverste hylle fordi dei ikkje tør å gjere det sjølv.

Noen er ikke interessert i noen annen enn den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis veit en kem den rette er når en ikkje har prøvd ut og veit kva en liker og ikkje liker ?

Beklager OT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korleis veit en kem den rette er når en ikkje har prøvd ut og veit kva en liker og ikkje liker ?

Beklager OT!

Tja, først og fremst er det en fordel å vite hva man vil med livet. Hva målet er.

Hvem den rette er, dreier seg i hovedsak om følelser og personkjemi.

Men det kan selvfølgelig vise seg at den man trodde var den rette, ikke var den rette allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bør da så absolutt vite kva man vil med livet.

Er eit aspekt av livet ditt dårlig, så vil det påvirke dei andre aspekta, enten om det er dårlig damedrag, dårlig jobb, dårlig økonomi, eller dårlig sjølvtillit. En bør streve etter å oppfylle sitt potensiale på alle fronter.

Endret av filantropen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bør da så absolutt vite kva man vil med livet.

Er eit aspekt av livet ditt dårlig, så vil det påvirke dei andre aspekta, enten om det er dårlig damedrag, dårlig jobb, dårlig økonomi, eller dårlig sjølvtillit. En bør streve etter å oppfylle sitt potensiale på alle fronter.

Innen rimelighetens grenser, ja. Man må også innse at man ikke er perfekt og aldri kommer til å bli det. Alle har sine styrker og sine svakheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er imot slike grenser.

Det er kun en måte å finne ut kor langt en kan nå, og en skylder seg sjølv det.

En har fått tildelt eit fantastisk redskap for å ha eit fantastisk liv.

En er 100% ansvarlig sjølv for å gjere det beste utav det man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...