Gå til innhold

Oslotreff


Gjest MissBella

Anbefalte innlegg

Jeg stemmer også for å møtes utenfor. Mye bedre! :) Trist at du ikke kunne komme Kara, hadde vært hyggelig å se deg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MissBella

Da blir det disse som er med ikveld:

Cammie 81

Purple

Wolfmoon

MissBella

Miia

cecilie49

*Enigma*

Auraya

Padawan

Endret av MissBella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å møte dere i går, jenter! Har litt dårlig samvittighet for at vi som kjente hverandre fra før tok litt mye oppmerksomhet. Ville så gjerne ha snakka litt mer med dere andre også.

Håper vi kan få til et treff igjen senere, kanskje på et sted med litt lavere støynivå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Enig med Purple :) Veldig hyggelig, litt vanskelig å snakke etterhvert, og vanskelig å legge vekk at man kjenner hverandre fra før ;)

Håper vi kan få til treff igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

blæh. jeg tok tydeligvis feil av dagene da jeg trodde det var idag. hadde vel blitt den eneste hanen i hønsegården uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæh. jeg tok tydeligvis feil av dagene da jeg trodde det var idag. hadde vel blitt den eneste hanen i hønsegården uansett.

Du hadde blitt eneste hanen, ja, det er jo tross alt et kvinneforum det her, men trenger det nødvendigvis å være negativt det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å treffe dere...:) enig i at det hadde vert artig med et treff snart igjen på en plass med lavere støynivå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dette hadde jeg helt glemt! Litt mye som har skjedd på privaten i det siste, så det har blitt lite tid til KG. Men jeg er tilbake, og vil definitivt bli med neste gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg er ny i oslo, og hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med fler. :) Jeg er 24.. Hadde vært koselig å tatt en tur på kafe eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Vi kan jo sikkert finne en ny dato for treff!

Helt glemt av denne jeg, noen som har noen ønsker eller tanker om treff. Jeg kan ikke denne helga eller neste helg. Blir det en ukedag så kan jeg vel stort sett få klemt det inn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...