Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sardintroll
Skrevet

På fredag og i går. Har det veldig bra nå. Purrrrrrrr.... :sjenert:

Skrevet

I natt og i dag tidlig... Helt utrolig deilig. Tror jaggu det blir bare bedre og bedre for hver gang ;) Hvor skal dette ende? :rodmer:

Skrevet

Alt for lenge siden :( Har ikke gått så lenge uten noe på flere år :(

Skrevet

2.januar.. Alt for lenge siden, men sånn går det da du er i langdistanse forhold. Det var fantastisk, men litt vemodig også (med tanke på at jeg måtte reise om en times tid). Neste gang blir 11.mai.. Herregud, alt for lenge..

Skrevet

I dag og det var fantastisk :lur:

Skrevet

I natt, gikk for meg to ganger, såååå kan ikke klage ;):sengekos:

Skrevet

I går morges... Og det var veldig bra. Synd det var et en gangs tilefelle... (med en venn :forvirret: )

Gjest Eurodice
Skrevet

Samleie, hva er det? Jeg mener å ha en svak erindring om det :( .

Skrevet

Det begynner å bli så lenge siden at jeg har glemt hvordan det kjennes ut. :sukk:

Skrevet

I går. Og det var bedre enn det noen gang har vært! Jeg kommer nesten aldri vaginalt, og kjæresten har enda ikke greid å få til så mye action på meg der nede. Med i helga var det plutselig noe som hadde forandra seg! Jeg var nær ved å komme hver gang! Håper ikke det var et engangstilfelle, evt enhelgstilfelle :fnise:

Skrevet

Siste samleie var i sept-11 og det var deilig.

• 4 uker senere...
Gjest sardintroll
Skrevet

Grisepulte hele natta, det var utrolig deilig, men slitsomt også, kjenner jeg er litt støl nå. Kjempefin trim! :fnise:

Skrevet

For... eh... 7 timer siden.

En kjapp en før ungen våknet og så hva mamma&pappa drev med.

;)

Gjest Nuppdupp
Skrevet

i oktober hahaha :gjeiper: det var deilig. mistet sexlysten etter det :gjeiper: av andre grunner .

AnonymBruker
Skrevet

For 3 uker siden på Kielfergen, med ei tysk snuppe jeg garantert aldri ser igjen. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...