Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Sweet Ingrid skrev:

Hm. Husker ikke. I sommer en gang kanskje. 

Serriøst??? Det er lenge siden....savner du det ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sweet Ingrid
Akkurat nå, Em11mily skrev:

Serriøst??? Det er lenge siden....savner du det ikke ?

Hehe, joda. Men vil ikke ha sex med hvem som helst, så jeg sparer det til jeg virkelig vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avskjedssex med eksen, i april. Ingen følelser igjen, så ikke et samleie jeg går rundt og mimrer over. M52

Anonymkode: 22319...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare noen dager til det er et år siden. Det var godt over snittet bra.

Anonymkode: c85b5...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri mer enn to dager uten sex. Sist var søndag ettermiddag med samboer. Etter mye petting og oral med hverandre tok vi frem litt leketøy til hennes nytelse. Jeg styrte dildoen, hun vibratoren, buttplugen var passiv deltaker i rumpehullet. Samtidig som jeg styrer dildoen gir jeg henne brystmassasje... Tar ikke lang tid før hun rister og roper som om det var det siste hun skal gjøre på denne jord. Etter det ble det mye elskov, misjonær, bakfra, ridende.. Kom samtidig på andre runde. Ja det var vel det. Bra sex, gir det terningkast 5. 

I morgen blir det ny runde i sengehalmen, men da med en elskerinne som har litt andre interesser enn bare vanlig sex. Gleder meg som stort da hun har sagt at hun har en overraskelse til meg :) 

Anonymkode: 9c308...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.11.2019 den 8.55, AnonymBruker skrev:

Natt til i går. Stor deilig kuk. Kjenner det enda :wow:

Anonymkode: c5e96...e9d

kjæresten eller?

Anonymkode: 121f4...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På mandag, med den nye kjæresten min ❤️ 

Det er fortsatt litt "klønete og ustemt" men herregud så inderlig! Hjertet mitt flommer helt over bare av å være nær han

Anonymkode: d9e26...a0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En måned siden. Trist å tenke på at det mest sannsynlig blir lenge til jeg finner meg en hottie jeg kan ha sex med igjen. 

Anonymkode: c98c4...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2015. Avskjedssex med eksen. Og kanskje den beste sexen jeg har hatt. 

Savner å ha sex 😥

Anonymkode: b45c6...701

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.11.2019 den 10.45, Em11mily skrev:

Serriøst??? Det er lenge siden....savner du det ikke ?

Du får noen måneder til å høres ut som 100 år, så er vel du som fortjener den SERIØST ?????????

Noen liker sex med folk de er glad i, og kan vente hvis de ikke har en aktuell kandidat i kikkerten. Vet det er helt sjokkerende for sånne som deg.

Anonymkode: d3958...eb0

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 mnd siden, noen dager før eksen dumpa meg 😔 Savner sex, men har ingen jeg kan ligge med. Kommer sikkert til å ta årevis før jeg finner meg en ny mann 😔

Anonymkode: 6c3e5...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morges--ble dratt i håret og behandlet røft, så det føltes som en tier 😊

Anonymkode: 74be3...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4-5 dager siden, triste greier som vanlig. Jeg må gjøre all jobben selv, BJ, fingrer meg selv til det går for meg, rir ham, sprut, ferdig. Unnagjort på fem minutter. 
Jeg ønsker meg følelser, lidenskap og engasjement, savner min tidligere elsker! 

Anonymkode: 73f20...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld. Og hun kommer hjem til meg igjen i kveld også 😊 Gikk veldig heftig for seg i går. Har bitemerker på rumpa og lårene 😆

Anonymkode: 327ce...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 måneder siden og det var definitivt ikke Noen WOW-faktor over det. Misjonær under dyna med lyset av. Haster ikke med en ny slik runde kjenner jeg.

Anonymkode: 2beff...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tirsdag kveld/natt til onsdag med den nye flammen min ❤️ Har veldig høy libido, så savner sex mye når jeg ikke dater noen/er i et forhold. Da blir det lett litt FF osv. Hadde aldri klart mange måneder uten sex, all kudos til de som klarer det ass! 😄 Jente 

Anonymkode: 123a0...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...