Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fredag kveld. På kjøkkenøya😉 slikket kona til orgasme, penetrerte og sprutet på mage og bryst. Ganske standard😂

Anonymkode: a573f...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde analsex med kona på fredag. Det var digg, men ble litt grisete. Det kan skje når man skal inn bakdøra😂. Har heldigvis såpe og vann 

Anonymkode: bd5bb...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag. Sykt bra. Holdt på i timevis. Han er 6 år yngre. Regner med det var en one time ting, men er så klar for mer.

Anonymkode: 2c282...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel snart et par uker siden sist, damer i overgangsalderen er ikke akkurat kåte hver dag......Men det er kanskje like greit, da sexen var aldeles forglemmelig....

Anonymkode: 73d5e...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går🙂  hadde oss hele formiddagen, han slikka meg til orgasme først og så slappe han veldig av mens jeg koste meg på toppen av han. Treffer han gjerne igjen...

Anonymkode: 9aa43...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld før vi sovnet.  Det var deilig, jeg slikket og fingret kona til hun kom, også knullet jeg den veldig våte fitta hennes bakfra før jeg sprutet masse over ryggen hennes.

Anonymkode: 98ebb...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist lørdag morgen. Jeg våkner alltid kåt, mannen er det ikke. Føler nesten jeg voldtar ham, kjenner på uggne følelser når vi har sex. Han blir irritert på meg når tar på meg selv, føler seg kanskje "til overs" når jeg gir meg selv orgasme, man hva skal jeg gjøre ellers? Prøvde meg igjen søndag morgen, men da avviste han meg. Jeg føler meg så liten, avvist, råtten og kjip. Lurer ofte på om han ikke lenger tenner på meg? Han får reisning og det går for ham, men sånn følelsesmessig tror jeg ikke han er "med" under akten. Sånn har det vært i mange år. FRUSTRERT!

Anonymkode: 73f20...a5f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2007, var hoss ei venninde og sa ja til å passe ungen hennes mens hun tokk en rask dursj, hørte hun var ferdig og at hun gikk inn på soverommet så jeg stakk opp på badet for å tisse, kom inn der og hun sto da naken og tørket håret over badekarret så jeg så jo rett inn i herligheten.. Jeg skvatt, hun skvatt og vi begge lo sjenert så sa hun at har du lyst har du lov og plutselig var (barnet lå i prinkelsenga i stua og sov) jeg og naken og vi tokk en rask, dårlig, klønete og knisete en der på badet. Beveget oss i mot sengen hennes og jeg rakk akuratt å smake litt på henne så våknet barnet. Det var eneste gangen. Etter det har jeg faktisk ikke hatt sex, 12 år uten det.Lysten er der men den er ikke så stor at jeg gidder å jakte.

Anonymkode: 6a505...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

3 år siden. Var bra det, tatt i betraktning at han hadde så liten penis at han burde få tillatelse til handicap-parkering pga av den. 

Anonymkode: 317b1...c2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2019 den 22.21, AnonymBruker skrev:

I 2007, var hoss ei venninde og sa ja til å passe ungen hennes mens hun tokk en rask dursj, hørte hun var ferdig og at hun gikk inn på soverommet så jeg stakk opp på badet for å tisse, kom inn der og hun sto da naken og tørket håret over badekarret så jeg så jo rett inn i herligheten.. Jeg skvatt, hun skvatt og vi begge lo sjenert så sa hun at har du lyst har du lov og plutselig var (barnet lå i prinkelsenga i stua og sov) jeg og naken og vi tokk en rask, dårlig, klønete og knisete en der på badet. Beveget oss i mot sengen hennes og jeg rakk akuratt å smake litt på henne så våknet barnet. Det var eneste gangen. Etter det har jeg faktisk ikke hatt sex, 12 år uten det.Lysten er der men den er ikke så stor at jeg gidder å jakte.

Anonymkode: 6a505...1ff

ring henne i dag, tror hun vil at du skal komme over til henne.

Anonymkode: 121f4...5a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...