Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Gjest Stjerner og planeter

tja, spesielt sammenlignet med ONS eller fyllasex kan seg med seg selv av og til være bedre.

det er ein heilt annan diskusjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er singel å trives med det, så nøyer meg godt med ONS! :D

Hadde sex i natt med en gammel flamme fra ungdomskolen min. Det var magisk! Vi hadde sex etter vi kom hjem fra byen hjemme hos han, men han kom ikke pga alkoholen=/ Så vi tok to runder med morgensex og det gikk MEGET bra :D Det var sexy og nesten litt romantisk etterfulgt av kos.

Himmelsk herlig å treffe igjen ungdomsflørten etter 6 år for å så gjenforenes med herlig sex.

Anonym poster: 7965cc4b6cbe7de8ed0080a171c6588c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Var da fælt så mye du driver på om dagen da ;)

Her er det tre uker siden jeg hadde break-up-sex.. Blæ...!

Ja skulle nesten tro jeg begynner å få et ca. normalt sex liv, noe jeg aldri trodde skulle skje. Jeg er vist god til å kysse og veldig kyssbar, :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

Ja skulle nesten tro jeg begynner å få et ca. normalt sex liv, noe jeg aldri trodde skulle skje. Jeg er vist god til å kysse og veldig kyssbar, :danse:

sukk, sex ja......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre uker siden i dag. Telefonen hans ringte under akten, og han svarte og snakket med kompisen i over ett og et halvt minutt... Han presterte til og med å komme under samtalen (uten at noen av oss merket det) og ble slapp da de la på. Merket bare at sæden rant ut av meg etterpå.

Jepp, det er det siste minnet jeg har av sex med det som nå er eks. Kunne ønske siste gang var litt koseligere :( Savner ham...

Anonym poster: 5111d5ecb75419c1064392b8a116d73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I formiddag! :D Det var diiiggg!! Først dusjet vi sammen, så fikk jeg massasje etterfulgt av goood sex! Vibratoren var også med i dag ;-)

Ønsker meg mer mer mer!! Men fikk dessverre mensen i ettermiddag :-(

Anonym poster: 49188ef99b3fa3582f6d1a06319a843d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest aam1972

Fredag. Det var godt men jeg er egentlig ikke så keen på han så det var bare vaginalt - men fint nok. Han har en stor hårete brystkasse som der var fint å kose med og deilige sterke armer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For sånn ca en halvtime siden. :rodmer: Elsker å ha en mann som vet nøyaktig hvilke knapper han skal trykke på. *lykke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sist fredag ( er i avstandsforhold), på 1. årsjubileumsdagen, skulle bli så deilig! jeg blir alltid sår etterhver, denne gangen etter bare 2 minutter. Endte med at jeg begynte å gråte når jeg ikke klarte mer.

Anonym poster: 704970a9ab0dd7dd6bad928f447fb0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...