Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uansett; sier godnatt, stikker og forfører mannen. Jammen det, får nå litt lettere lyst på et nummer av denne tråden:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Du kan jo spørje sjefen for desse reglane?

eg bryr meg ikkje om kva den påståtte "sjefen" seier. han "snakkar" berre svada, uansett! nei, pul når du vil (og har moglegheit)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I ettermiddag. God opplevelse. Hadde et håp om en runde i kveld også, men noen klarte å spolere det... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skryter heller ikke på meg sex. Er heller at jeg ikke skriver alt. ;) Jeg er alt for gammel til å gidde å skryte på meg en runde i høyet . :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kveld, etter 16 år sammen med mannen min er det fremdeles vrient og holde fingrene unna ham.

And why should I....?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Natt til søndag >.<

Utrolig kleint...xD

mtp at jeg alltid har sagt "ææææh skjønner ikke at unge jenter gidder å rote rundt med menn som er 20++eldre enn dem o.O" også skjer det med meg -.- karma!den biter deg i ræva med engang du snur ryggen til >.<

men sånnsett var det veldig bra, mtp at jeg har blåmerker over halve kroppen idag :fnise:

*juhei!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

I hele dag, har ikke spist en gang i dag, så nå skal jeg ha frokost, lunch og middag i ett.

:bolledeig:

så bra, Gunny! eller forresten; med deg sjølv eller samleie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stjerner og planeter

Er ikke du hetero?

jo, 100 %

eg sa "heldiggris" fordi han hadde sex. ikkje fordi han hadde sex med eit hokjønn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

eg sa "heldiggris" fordi han hadde sex. ikkje fordi han hadde sex med eit hokjønn :ler:

tja, spesielt sammenlignet med ONS eller fyllasex kan seg med seg selv av og til være bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...