Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I formiddag :) Helt ubeskrivelig godt ;) Kom to ganger med kun penetrasjon, og det er sjelden. Men så var jeg vanvittig kåt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke siden med typen, helt OK, passiv "puling bare for å pule" ;p Kjenne han begynner å kjede seg, ja. Sextørke periode akkurat nå, så kommer vel spenningen tilbake igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest white tiger

I går. Årets første og 7 (!!) måneder siden sist. Det gjorde utrolig godt, var helt utsultet på nærhet og sex. Ulempen var at vi begge hadde drukket en del, og at det er noen hull i hukommelsen. Men sexen var overraskende bra, for ikke å snakke om at det var med en mann jeg har hatt et godt øye til en stund nå. Hadde aldri sett for meg at jeg noen gang skulle få en bit av ham! Jeg må virkelig holde meg i skinnet for ikke å bli for betatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kontoret med en kollega. Jobbfest i helga. Like bra som alltid. :smoke:

Utrolig ekkelt å lese om 50-åringer som har sex.

Anonym poster: e9be2f88d602faa28ff719dae35c27a1

Vi er vel i den alderen, btw.

Anonym poster: 577669a0cda59caca37b97ba88fdb819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natt til søndag, med kjæresten. Veldig bra, blir bare bedre og bedre :) Han er fiiin.

Anonym poster: 100748ffb7dc1d96b89520756cdd4f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare frustrert etter å ha plaua over 53 sider av denne tråden.

Alle har masse sex utenom Perrin. Type 2 minutter siden....

Sist gang var forrige søndag. Etter en någet frustrerende lørdagskveld.

Traff ei jente lørdagen som var en flink kysser, men som følte for å legge seg alene i egen seng.

Ble ganske glad når ei venninne ringte meg søndags morgen og ville komme på besøk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag, var deilig med fitte som vanlig. Minuset ar at jeg ikke fikk komme inni henne, da vi gjorde det ubeskyttet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en time siden. Er ikke ofte vi har morrasex. Vi holder på, plutselig sier han "jaja". Jeg tenker at det var jo en sjarmerende måte å avslutte et nummer på, helt til jeg ser at åtteåringen står i døra... :(

Anonym poster: ed35ee73aec403078f8ba3c32c8fa563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag ettermiddag med en kollega. I garderoben på jobb etter at alle hadde gått. Har avtalt å møtes kl 6 i morgen tidlig for en liten "morgenøkt"..... Gleder meg!

Anonym poster: c4bdf1f5d54cd8e11ed0554ac1eb95db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...