Gå til innhold

Samlivsbrudd utav det blå....


Passelat

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor jeg skal starte..... har mislyktes en del ganger før og da jeg møtte han jeg bor sammen med nå (ennå) følte jeg virkelig at jeg har funnet den rette! Har hele tiden tenkt at dette er for godt til å være sant... og det skulle det vise seg å være.. :(

Han har hele tiden stilt opp og tatt hånd om meg og min datter på 8 år og er snill og god som dagen er lang..

Nå sier han at han ikke trives her vi bor nå (vi flyttet noen min hver for å møtes på halv-veien da vi ikke er fra samma by) og at han ikke føler seg vel i et liv med barn. Sier han har tatt hand om min datter fordi han synes synd på henne... (far stiller ikke opp) og hun har vært gjennom noen samlivsbrudd med meg en del ganger tidligere :(

Føler nå verden har rast for meg... vi har takket ja til en leilighet og skal flytte om en uke... nå må jeg plutselig tenke praktisk, når jeg ikke en gang klarer å ta hånd om meg selv.... skjønner ikke hva jeg skal gjøre... hvordan jeg skal klare meg gjennom dette.... vil ikke gi slipp på han, makter ikke... er knust:(

Skal kjøre datteren min til mormor i dag så jeg får være litt alene... hun trenger ikke se meg slik nå...

Tankene er så mange... omkring økonomi, flytting, hva jeg klarer alene av husleie osv osv... må bo i nærheten av skolen så min datter slipper å bytte skole.. hun byttet jo da vi flyttet hit og vil ikke dra henne med på mer flytting oppi alt det vonde.

RÅDVILL:(:(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Nå er det viktig at du er sterk. Du må først og fremst ta vare på deg og din datter. Det må du klare selv om noen går fra deg. Dette klarer du fint skal du se. Det går bra! Tenk på alt du har og tenk på dine muligheter. Det er så mye godt i livet som venter på deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det viktig at du er sterk. Du må først og fremst ta vare på deg og din datter. Det må du klare selv om noen går fra deg. Dette klarer du fint skal du se. Det går bra! Tenk på alt du har og tenk på dine muligheter. Det er så mye godt i livet som venter på deg. :)

Signerer.

Også må jeg bare kommentere det at din datter

har vært gjennom noen samlivsbrudd med meg en del ganger tidligere

Når du etterhvert finner deg en ny kjæreste, så er det kanskje en idé å ikke innvolvere din datter før det har gått laaaang tid? Husk at det ikke bare er du som sørger når mennene drar, det gjør nok hun også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg må det.. selv om det begrenser seg når man er alenemor å få tid me andre alene, må jeg nok det...

Hun er blitt veldig glad i han jeg bor med nå og sier hun ikke hadde trodd at han skulle gå fra oss, fordi hun trodde vi skulle gifte oss... ;o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Først og fremst vil jeg gi deg en klem, fordi det helt sikkert sier mer enn ord :klemmer: Jeg føler med deg!

Så må jeg si at det henger jo ikke på greip at han sier han har tatt hånd om din datter fordi det har vært synd på henne og fordi hun har gjenomgått flere av dine samlivbrudd, for så å forårsake akkurat det samme selv :klø: Det henger heller ikke på greip at han har vært med på å takke ja til en leilighet, for så å trekke seg i siste liten. Høres ut som om han rett og slett har fått kalde føtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En klem sier mer enn 100 ord ja, takker mye for den :)

Nei, det stemmer ikke i mitt hode alt han sier og gjør.. sier han klarer å være sosial og at han har det greit, men sier også at han ikke blir uthvilt og har gått ned en del kilo...

Håper ikke han har det så greit innerst inne!!

I dag er jeg stolt av meg selv da.. han sa han skulle komme inom i går, men jeg hørte aldri noe fra han. I dag sente han melding og spurte om vi var hjemme og jeg svarte bare kort; nei. Jeg spurte hav han ville, og han ville bare ta en tur. Jeg svarte at det trengte han ikke. Han spurte når jeg skal flytte... og til det svarte jeg at det skulle han ikke tenke på.. han skrev da : jeg vil jo hjelpe deg da... Og mer skev jeg ikke!! Skal jaggu ikke gå etter hans premisser når han vil se meg nei.. dessuten er han ikke moden nok til å ta en samtale med min datter heller slik som han holder på! Dette skal jeg klaer fint selv!!

Kjenner han hjelper meg på veg, men å være slik han er akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dhanu

Det er så deilig å lese at det har gått en djevel i deg, det kommer til å hjelpe deg på vei. Helt rett - ikke la alt gå på hans premisser!

Jeg gikk til min sjef med en vanskelig sak en gang for å få råd, og da sa han (i tillegg til gode råd): Jeg er ikke bekymret for deg, for du er forbannet og da greier du deg!

Det gjelder deg også. At du blir forbannet viser at du verner om integriteten din. Du kommer nok gjennom dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...