Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Høres ut som om du har hatt en flott dag. Å bare være sammen med kjæresten sin er topp :jepp: GLeder meg til jeg får treffe på min igjen :rødme:

:fnise: av mannen din som tror han er steril siden det ikke klaffet i PP1

Ja, vi har hatt en super søndag! Han er jo søt da :rødme: Har satt han på vit.piller for sikkerhetsskyld, det kommer til å gå kraftig ut over selvtilliten hvis dette tar lang tid :fnise:

Det er ikke lenge siden han var litt skeptisk til å få barn, og nå ville han helst hatt de her med en gang :ler: Han kommer til å bli en fantastisk far :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi har hatt en super søndag! Han er jo søt da :rødme: Har satt han på vit.piller for sikkerhetsskyld, det kommer til å gå kraftig ut over selvtilliten hvis dette tar lang tid :fnise:

Det er ikke lenge siden han var litt skeptisk til å få barn, og nå ville han helst hatt de her med en gang :ler: Han kommer til å bli en fantastisk far :hjerte:

Sambo er litt som mannen din, skulle ønsket at det hadde skjedd for lengst når han først fant ut at dette var noe han ville nå :fnise:

De er søte disse mennene :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen inn i prøveverdenen. Håper det klaffer for dere i løpet av sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo er litt som mannen din, skulle ønsket at det hadde skjedd for lengst når han først fant ut at dette var noe han ville nå :fnise:

De er søte disse mennene :rødme:

Ja, ikke sant? Er det rart vi er glade i de :hjerte:

Hei og velkommen inn i prøveverdenen. Håper det klaffer for dere i løpet av sommeren!

Takk! Håper det samme for dere :tommelsmil:

En liten :klemmer: på søndagskvelden :)

:klemmer: tilbake! Håper du har hatt en fin helg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på mamma.nett at ca 7 av 10 vil lykkes innen tre mnd hvis de har sex hver dag. Det syns jeg hørtes overraskende mye ut :klø: For all del, det er jo flott, men er litt tvilende til om det stemmer. Jeg hadde tenkt at vi skulle satse på sex annenhverdag denne PP, men det er jo fristende å kjøre på da.. med så gode odds mener jeg :lur: Nå er jo sambo på vit.pillekur også. Får tenke litt på det, ennå en stund til EL :kosteskaft:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 av 10 høres ganske så mye ut ja. Men jeg vet ikke hva som er sant og ikke, men hadde jo vært artig å prøve da :jepp:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 av 10 høres ganske så mye ut ja. Men jeg vet ikke hva som er sant og ikke, men hadde jo vært artig å prøve da :jepp:

Ja, ikke sant? Men det er jo lett å bomme på EL da, hvis man har :sengekos: hver dag er det jo helgardering. Hvis ikke mannen har dårlig spermkvalitet, og så negativ kan man da ikke være!

Det ser ut til at EL er omtrent når vi besøk hos hans bestemor, så vi får se hvordan det går :lur: Satser på knirkefri seng :ler: Ikke søren om jeg kaster bort en PP ihvertfall :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå glipp av en PP, nei det går ikke ;) Skal dere være borte lenge?

Nei, det kan du være sikker på :ler: Kommer tilbake i begynnelsen av august og da håper jeg å lese mange gode nyheter rundt om kring i dagbøkene her :lur: Så bare bruk sommeren godt jenter :humpe::hjerte::sengekos::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Samboern skal ikke ha så mye ferie i sommer, 2uker bare. Men de skal benyttes godt, om ikke noe har skjedd innen den tid. Hadde vært koselig om det klaffet nå, for da kunne vi brukt de to ukene til å feire ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboern skal ikke ha så mye ferie i sommer, 2uker bare. Men de skal benyttes godt, om ikke noe har skjedd innen den tid. Hadde vært koselig om det klaffet nå, for da kunne vi brukt de to ukene til å feire ;)

Det høres ut som en veldig koslig plan :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig søndag og høres godt ut med snart ferie også :)

Lykke til med prøvingen i sommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en herlig søndag og høres godt ut med snart ferie også :)

Lykke til med prøvingen i sommer!!

Det var veldig fint, en liten forsmak på ferie! Gleder meg :sol:

Takk for lykkeønskninger :klemmer: vi skal gjøre så godt vi kan :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er :heks: snart reist, og det passer veldig fint siden det snart er ferie :duskedame: Jeg teller virkelig timene nå, er i skikkelig feriemodus og lite produktiv :roll:

Hjelper ikke akkurat at det er :sol: ute, og jeg har ekstra masse å gjøre på jobb før ferien :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Holder du til på østlandet *lilly*? Bare gjetning siden du sier det er sol.. og resten av landet har dårlig vær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er :heks: snart reist, og det passer veldig fint siden det snart er ferie :duskedame: Jeg teller virkelig timene nå, er i skikkelig feriemodus og lite produktiv :roll:

Hjelper ikke akkurat at det er :sol: ute, og jeg har ekstra masse å gjøre på jobb før ferien :murvegg:

Når starter ferien? Lite produktiv jeg også, men jeg har i tillegg svært lite å gjøre :dåne: -kjeder i grunn vettet av meg.. :fnise:

Ferie: 2 uker 2 dager :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder du til på østlandet *lilly*? Bare gjetning siden du sier det er sol.. og resten av landet har dårlig vær ;)

:briller:

:goodbye: Titter innom og ønsker deg lykke til med prøvingen!

:helen: Lykke til du også :nigo:

Når starter ferien? Lite produktiv jeg også, men jeg har i tillegg svært lite å gjøre :dåne: -kjeder i grunn vettet av meg.. :fnise:

Ferie: 2 uker 2 dager :nigo:

I morgen :strix:

Foreløbig stresser jeg bare vettet av meg, skal ta en oppdateringsrunde når jeg har fått unna det jeg må før ferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...