Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Ja, da er PP1 unnagjort, uten suksess, og jeg ser allerede behovet for et sted å holde oversikten. Om ikke annet, så for å ikke drive meg selv til vanvidd med symptomer jeg ikke har lagt merke til før :filer:

Håper jeg ikke blir her alt for lenge, men man vet jo aldri. Kjenner jeg er litt skuffa selv om vi nettopp er gjennom PP1. Jeg syns vi la inn en solid innsats, så det er litt lett å tenke at hvis det ikke gikk denne gangen, hvorfor skal det gå neste gang :vetikke:

Jaja, ble litt negativ her, kommer seg vel etterhvert! Trøster meg med denne fra babyverden, selvom 18 mnd høres forferdelig lenge ut.. Håper vi klarer det innen seks mnd :)

Innen første måned 25 prosent

Innen seks måneder 60 prosent

Innen ni måneder 75 prosent

Innen 12 måneder 80 prosent

Innen 18 måneder 90 prosent

Endret av *lilly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :vinke:

Håper jeg får følge deg videre i jakten på en mageboer :jepp:

:klemmer:

:velkommen:

Koselig med "besøk" :klemmer:

Da har jeg vært og kjøpt vitaminer til sambo :lur: Sink/c-vit og e-vitamin/selen tror jeg det var. Han ble vedlig skuffa over at det ikke klaffa på første forsøk, og er nå overbevist om at han er steril :roll: Og jeg som gjentatte ganger presiserte at det bare er 20 % sannsynlighet for at det skal klaffe på første forsøk.. til liten nytte tydligvis. Så da spørs det hvordan jeg skal klare å lure i han vitaminer uten å trampe mandigheten hans enda lenger ned i søla? :fnise: Tar gjerne mot god råd :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Så koselig med prøverdagbok, her blir jeg fast leser fra idag :)

Synes det bare er positivt å ta vitaminer som du skrev. Svømmerne hans er nok mest sannsynlig heeeelt normale, men bare for sikkerhetsskyld og for å gi de et lite boost er det ikke noe galt i å ta litt ekstra. :jepp:

Temper du eller bruker eggløsningstester?

Husker etter første PP og TR kom kjente jeg at man mistet litt piffen. Og tankene begynte å surre, hvor lang tid vil det ta osv. Siden vi er i PP5 har det iallefall blitt lettere å slå seg til ro, med at sannsynligheten fremover faktisk er større for at det vil klaffe.

Så vi krysser fingrene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ~Milla~ så koslig at du vil være fast leser :klemmer: Jeg hadde jo tenkte å vente til etter ferien med prøverdagbok, men utolmodigheten tok overhånd :rodme:

Ja, vi får krysse fingrene :tommelsmil:

Jeg bruker eggløsningstester, syns det fungerer greit. Temping er sikkert lurt, men jeg syns det høres litt styrete ut å skulle gjøre det til samme tid hver dag. Så inntil vidre holder jeg meg til testene. Kjøpte et helt lass på ebay ganske billig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker eggløsningstester, syns det fungerer greit. Temping er sikkert lurt, men jeg syns det høres litt styrete ut å skulle gjøre det til samme tid hver dag. Så inntil vidre holder jeg meg til testene. Kjøpte et helt lass på ebay ganske billig :jepp:

Hehey! grattis med dagbok! :ler:

Greit å ha et sted å skrive ned alle symtomene :fnise: Jeg brukte selv el-tester i starten. Tempet 1 mnd også, men det var såpass masete at det ble med den ene måneden.

Før eller siden klaffer det Lilly, statistikken viser at du må igjennom din del av innbildte graviditeter som oss andre :fnise: Huff :flau:

Prøv å ikke teste for mye (el, grav etc..) jeg tror ikke det er godt for hodet :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehey! grattis med dagbok! :ler:

Greit å ha et sted å skrive ned alle symtomene :fnise: Jeg brukte selv el-tester i starten. Tempet 1 mnd også, men det var såpass masete at det ble med den ene måneden.

Før eller siden klaffer det Lilly, statistikken viser at du må igjennom din del av innbildte graviditeter som oss andre :fnise: Huff :flau:

Prøv å ikke teste for mye (el, grav etc..) jeg tror ikke det er godt for hodet :gjeiper:

Takker :blomst:

Tror jeg er en god kandidat til å bli sprø, presterte å svi av 23 (!) graviditetstester på 1 mnd allerede før vi begynte å prøve :murvegg: Klarte meg med 4 i PP1, og er egentlig ganske stolt av det :nigo: Det var faktisk sambo som maste mest, skylder på han for 3 av testene ihvertfall. Neste mnd skal jeg *prøve* å vente på IKM..

Det er egentlig fasinerende hvordan lett det er å lete etter symptomer og tegn, mye av det har jeg vel hver mnd uten å tenke over det. Så innbildte graviditeter kjenner jeg allerede til :ler:

Nå har jeg satt sambo på vitaminpiller, og satser friskt på PP2! I såfall blir det en liten ferieprodusert baby, det hadde jo vært veldig koselig :rødme: Enn så lenge skal jeg kose meg med kald hvitvin :hjerte:

Hvis noen lurer på spm fra ~Milla~ så har jeg svart i dagboken hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du har fått dagbok! Her følger jeg gjerne med videre :jepp:

Det er litt sånn at PP1 blir den største nedturen når det ikke klaffer. Man har vel et tullete håp om at spiren skal sitte på første forsøk, men så innser man at det kanskje ikke var helt så enkelt som man hadde sett for seg likevel.

Det blir nok bedre neste syklus :Nikke:

Og forhåpentligvis trenger du ikke så mange sykluser at du rekker å bli særlig utålmodig heller :lur:

God helg! :vinke:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Zia, og velkommen hit :)

Nå er jeg litt usikker her, tenkte mensen var på vei siden det alltid begynner med etpar dager med spotting, derfor skrev jeg meg inn i tråden med TR på onsdag eller torsdag. Nå har jeg spottet litt hver dag, bare rød-brunt, og veldig lite uten at det kommer noe mer. Ikke får jeg positiv test heller, så jeg aner virkelig ikke hva som skjer :vetikke: Ny test i morgen hvis ikke mensen har kommet med et brak :lur:

Ha en fin lørdagskveld, fine jentene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok TR på vei likevel, det er mer rødt nå enn de siste dagene. Helt greit egentlig, jeg var innstilt på det :jepp: Men denne syklusen har virkelig vært rar, det må jeg si.. Satser på en liten feriespire :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok TR på vei likevel, det er mer rødt nå enn de siste dagene. Helt greit egentlig, jeg var innstilt på det :jepp: Men denne syklusen har virkelig vært rar, det må jeg si.. Satser på en liten feriespire :hjerte:

Feriespirer passer fint :ler:

Husk at syklusdag 1 gjelder fra den dagen du blør skikkelig da. Spotting gjelds ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feriespirer passer fint :ler:

Husk at syklusdag 1 gjelder fra den dagen du blør skikkelig da. Spotting gjelds ikke ;)

Nei, det har du rett i.. Må ordne ticker`n min da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Note to self* Neste PP tror jeg at jeg skal teste for EL også etter pos. utslag slik at jeg vet hvilken dag EL faktisk er. Da vet jeg også når jeg kan forvente IKM, og dermed unngå å plage meg selv mer enn nødvendig. Denne syklusen testet jeg positiv om ettermiddagen 3.6. og morgenen 4.6. Siden jeg fikk TR i dag var vel EL mest sannsynlig 5.6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*Note to self* Neste PP tror jeg at jeg skal teste for EL også etter pos. utslag slik at jeg vet hvilken dag EL faktisk er. Da vet jeg også når jeg kan forvente IKM, og dermed unngå å plage meg selv mer enn nødvendig. Denne syklusen testet jeg positiv om ettermiddagen 3.6. og morgenen 4.6. Siden jeg fikk TR i dag var vel EL mest sannsynlig 5.6.

Good morning Lilly :):kaffekopp:

Man bør også teste for EL på samme tidspunkt hver dag. Altså ettermiddag ;) Det har noe med at LH-nivået er høyest på ettermiddagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning Lilly :):kaffekopp:

Man bør også teste for EL på samme tidspunkt hver dag. Altså ettermiddag ;) Det har noe med at LH-nivået er høyest på ettermiddagen...

God morgen :)

Jeg noterer flittig, det skal jeg huske til neste gang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiin søndag! Tur i sola, kos med sambo :hjerte: og litt jobb - vel vitende om at det bare er en uke til ferie :sol: Gleder meg! Det har vært travle uker i det siste så det blir kjempeherlig :nigo:

Ikke stresser jeg noe med prøvinga heller, bare gleder meg til jeg blir gravid en eller annen gang :jepp: Egentlig hadde jeg ikke trodd vi kom til å begynne å prøve før til neste år, så dette er nesten som en bonus å regne :lur: Vi er da friske og sunne begge to, så jeg velger å være optimist (i motsetning til sambo som fremdeles tror han er steril :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt en flott dag. Å bare være sammen med kjæresten sin er topp :jepp: GLeder meg til jeg får treffe på min igjen :rødme:

:fnise: av mannen din som tror han er steril siden det ikke klaffet i PP1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...