Gå til innhold

Symptomer før graviditetstest


Jade

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer! Skal se vi ender opp likt;) Jeg har menssmerter og vondt i ryggen, men dersom TR ikke dukker opp i løpet av senest mandag, ja da blir det alvor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mye luft i magen og litt løs mage enn vanlig. Vært veldig tørst, og kjent noe magesmerter i magen når jeg leeger meg og hvis jeg sto opp veldig fort fra senga. vært litt svimmel også og luktesans er helt i hundre. Håper virkelig at det er positive tegn. Etter så mye skuffelser jeg blir skremt hver gang. Men håper virkelig at jeg får en positiv test snart..

IKM Lørdag 26 .. spent ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har testet positivt! :danse: Selv skulle jeg hatt mensen idag.. Men så langt ingen tegn.. Hadde litt brun utflod et par dager før helgen, så stoppet det opp, og siden ikke en svakt farget dråpe engang.. Vanligvis pleier jeg å starte med litt spotting en dag eller to før TR setter igang ordentlig, men som sagt - iiiingenting...

Sluttet på pillen i januar, og etter det har syklusene vært på min. 24 dager, max 28 dager, aldri mer enn 28.. I tillegg har jeg de siste dagene følt meg litt "rar", mensensmerter, men ikke helt mensensmerter allikevel, noen dager med litt hodepine, litt småkvalme som kommer og går..

Testet både igår og idag, blendahvitt... Men jeg har såå på følelsen at denne gangen har det skjedd noe! Kommer vel til å teste hver eneste dag hele uka, haha... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TR = Tante Rød = Menstruasjon

Uren hud, synes å huske at jeg fikk litt kviser forrige gang jeg var gravid før jeg testet... men det før jeg gjerne før mens også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier aldri å ha kviser ellers, derfor jeg har reagert på det nå... Håper sånn at jeg er gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Annonse

Kjekk tråd! Jeg henter opp denne.

Mine symptomer (nettop slutta på ppillene så er kanskje pga dem? Hva tror dere?)

-murringer

-luft i magen

- humørsvingninger

- ømme brystvorter (aldri hatt slik vondt i brystvortene. Er dette vanlig?altså ikke i selce brystet men brystvortene)

- vondt /stikkinger på høyre side i magen

- kjempekjempetørst

-tisser hele tiden,også om natten

-kjempesulten

-ingen matlyst

Anonymous poster hash: 2b22c...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bety begge deler. Rett etter jeg slutta på p pillene hadde jeg masse symptomer som også kan bety og TR er rundt hjørnet. Men det kan hende det også er en spire, så krysser fingrene deg :biggrin:



Anonymous poster hash: ef582...f05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo jeg gravid, men ca 7-8 dpo begynte jeg å være veldig trøtt, hadde mye murringer i magen, oppblåst, metsllsmak i munnen, supernese og så var jeg uggen:)

Testet negativt 10 dpo, positivt på kvelden 13 dpo. :)

Edit: ser nå det er en gammel tråd.. Men jaja:)

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjekk tråd! Jeg henter opp denne.

Mine symptomer (nettop slutta på ppillene så er kanskje pga dem? Hva tror dere?)

-murringer

-luft i magen

- humørsvingninger

- ømme brystvorter (aldri hatt slik vondt i brystvortene. Er dette vanlig?altså ikke i selce brystet men brystvortene)

- vondt /stikkinger på høyre side i magen

- kjempekjempetørst

-tisser hele tiden,også om natten

-kjempesulten

-ingen matlyst

Anonymous poster hash: 2b22c...479

Nå kan jeg legge til hvit,litt tjukk utflod på listen!! Bra tegn?

Anonymous poster hash: 2b22c...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...