maisi Skrevet 21. juni 2010 #21 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg ble også singel i januar. Første mnd var jeg bare en gråtende zombie som hverken spiste eller sov. Ting har gått bedre og bedre siden feb-mars, og de siste par mnd må jeg si at jeg har hatt det veldig bra. Har heller ikke vært singel på mange år, og kjenner det er godt å bare ha seg selv å tenke på. Har så klart nedturer der jeg både savner og gråter, men det blir lengre og lengre mellom hver gang. Det skjer gjerne også i situasjoner der jeg er vandt til å være to. Starten på ferien nå f.eks. den knakk meg litt. Har datet en del, møtt flere fine menn jeg kunne tenkt meg å bli mer seriøs med, men hittil ser det ut som de jeg liker godt og kunne tenke meg å gå videre med ikke ønsker forhold med meg, mens de jeg ikke syntes det klaffer helt med gjerne kunne gått videre med meg. Ellers vil jeg si at jeg har et positivt syn på fremtiden, og Mr. Perfekt dukker nok opp når han skal;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 21. juni 2010 #22 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg har vært singel siden september i fjor. Og etter 7 år i forskjellige forhold så var det strengt tatt påtide. Men nå har jeg truffet en som jeg føler veldig mye for. Helt intenst. Men hadde egentlig lovet meg selv 1 år i singellivet. Men men, vi treffes ikke så ofte så jeg har mye tid til å trene og pleie meg selv og venner utenom. Så egentlig er det fantastisk. Gleder meg til at vi kanskje kommer oss videre i forholdet. Men det er usikkert, siden det ikke er sikkert at han vil ha seg noe dame på ordentlig ennå. Men jeg skal gi ham litt mer tid før jeg tråler date-markedet igjen. Har ikke følt noe slikt for noen siden jeg var ung. Det er så herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 22. juni 2010 #23 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg flyttet fra eksen i midten av januar, og har det bedre enn på lenge. Vi hadde vært et par i underkant av 2 år. For noen uker siden spurte jeg en kamerat om han ville gå på date med meg, hvor på han deretter inviterte meg ut på middag. Han ble visstnok veldig sjarmert av dette. Jeg sa samtidig at jeg egentlig ikke er på utkikk etter noe nå, men jeg liker han så godt så jeg ville finne ut av hva dette var. Han åpnet seg helt og sa det som det var. AT han "wasn't looking", men han ville gjerne bli med på date med meg. Han smilte så fint da.. Samtidig har han issues vedrørende sexlivet sitt, "kjøtt" kalte han det. Etter sex mister han respekten for henne rett og slett (for en rar ting å bestemme seg på forhånd). Og han anser meg som en god venninne, ei kul jente som han liker veldig godt, han uttrykte sin motvilje mot å miste respekten for meg. Invitasjonen min fikk han til å gruble, på hva han ville og på sin livssituasjon. I dag fortalte han meg at han ikke har tid nå, og at han rett og slett ikke ville ha et forhold med noen nå. Han ville ikke at jeg skulle bli et stykke kjøtt for han. Og det vil jeg jo heller ikke at han skal se meg som. I tillegg så ville det bryte med "the gentlemens agrement", å rote seg borti søstra til en venn. Helt ærlig, så trodde jeg at han hadde vokst fra dette. Mannen er jo snart 30! Og når jeg spurte han om han hadde snakket med broren min i det siste, så viste det seg at han ikke har snakket med han på lenge. Jeg påpekte at vi har hatt mer kontakt de siste to-tre årene enn det de har. Menmen, han har ikke tid, eller livssituasjon til noe forhold nå. Det er en ærlig sak og jeg respekterer hans valg. Selv om enkelte av forklaringene av hans valg er helt på jordet i mine øyne Så da var det sjekket ut, litt skuffet for han er en utrolig bra fyr. Uansett, nå gleder jeg meg til å nyte sommeren. Jeg er ei attraktiv, ung kvinne, som har mye positivt å bidra med og det er jeg heldigvis klar over. Det får bli som det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje24 Skrevet 25. juni 2010 #24 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg føler meg liksom ikke sånn kjempe god å lage en profil egentlig, men litt om deg selv, hva du liker, så kan man jo å foreslå date hvis begge liker å løpe for eksempel, sånne ting kanskje.? Anonym bruker: så gøy at du fant drømmemannnen på nett:) hvem nettside var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marabou Skrevet 26. juni 2010 #25 Del Skrevet 26. juni 2010 Singel siden sist høst men pytt Har kjent noen stikk av savn innimellom men det er generelt og ikke relatert til eksen, tvert imot, takker min skaper for at det er over. Har ikke spesielt lyst til å møte noen ny på en stund ennå, om det bare er pga siste erfaring eller om det er fordi det passer meg best å være alene er ikke godt å si. Men jeg har det bra og det er det viktigste. Har det ikke travelt med noenting. Har fått en ny hobby som heter humlesusing. Ganske fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå