Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #41 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg går for alternativet "bli voksen og oppfør deg". Jeg fatter ikke hvorfor det i disse tider er sosialt akseptert å gi etter for hver en lyst. Ikke at en ons i ny og ne er noe problem, men folk som knuller rundt som bare det med unnskyldningen "jeg har behov".... altså, hvis jeg skulle stappe i meg sjokolade hver gang jeg ville ha det, ville jeg vært mektig feit. Jeg holder meg til samme prinsipp med singelsex: Av og til er greit. Som regel kontrollerer jeg meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #42 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg stapper i meg sjokolade (og hvilket som helst annet spiselig for den saks skyld)når jeg vil, men jeg blir ikke feit. Ikke har jeg problemer med blodsukker eller kolesterol heller. Frisk som en fisk, faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #43 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg stapper i meg sjokolade (og hvilket som helst annet spiselig for den saks skyld)når jeg vil, men jeg blir ikke feit. Ikke har jeg problemer med blodsukker eller kolesterol heller. Frisk som en fisk, faktisk! I dag, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 17. juni 2010 #44 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg tilhører "dvale-gruppen", som singel glemmer jeg nesten hva sex egentlig er. Hvis jeg savner noe, er det mer et savn av kroppskontakt. Og et savn av den nærheten, som iallefall jeg føler at man får i et forhold, og som sex forsterker. Så ingen av de nevnte alternativene kan gi meg det jeg eventuelt savner. ONS er sex uten mulighet for nærhet, KK/elsker tror jeg ikke ville fungert - for jeg ville endt opp med å knytte meg for mye til personen. Prostituerte, er ikke et alternativ en gang, vil jeg bare ha sex kan jeg like godt ha en ONS, for jeg innbiller meg at det så og si alltid vil være tilgjengelig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 18. juni 2010 #45 Del Skrevet 18. juni 2010 Vanligvis går jeg bare i "dvale" når det gjelder sex når jeg er singel, men denne gangen skaffet jeg meg en KK, og det har fungert helt supert. Har tatt vekk den verste kløen, og han er nå ute av bildet, siden jeg dater en annen fyr. Kunne ALDRI kjørt dobbeltløp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #46 Del Skrevet 18. juni 2010 I dag, ja. Jeg har levd sånn hele mitt voksne liv... Er ikke noen ungdom akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 19. juni 2010 #47 Del Skrevet 19. juni 2010 Tråden ryddet Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 19. juni 2010 #48 Del Skrevet 19. juni 2010 Ved å si ingen kommentar, så viser jeg at jeg har såpass godt vett at jeg har innsett at mitt sexliv er en del av mitt privatliv som INGEN annen enn min partner har noe som helst med å gjøre. Snakk om å møte seg selv i døren! Du har laget et utall tråder hvor du spør etter alskens opplysninger om andres sexliv og foretrukne aktiviteter. Hvorfor gjør du det? Det er etisk lavmål når du tviholder på din rett til å holde ditt sexliv privat. Når man spør om andres erfaringer, hva enten det gjelder sex eller annet, må man være villig til å dele av seg selv også, er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #49 Del Skrevet 19. juni 2010 Snakk om å møte seg selv i døren! Du har laget et utall tråder hvor du spør etter alskens opplysninger om andres sexliv og foretrukne aktiviteter. Hvorfor gjør du det? Har jeg det? :klø: I denne tråden har jeg spurt om fordelene og ulempene med ulike alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 19. juni 2010 #50 Del Skrevet 19. juni 2010 Har jeg det? :klø: I denne tråden har jeg spurt om fordelene og ulempene med ulike alternativer. Hvorfor er det interessant for deg å vite det, når du allikevel fordømmer alle alternativer? Hvis du spurte for å overveie om noe kunne passe deg, kunne jeg forstå det, men du gjør jo ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #51 Del Skrevet 19. juni 2010 Hvorfor er det interessant for deg å vite det, når du allikevel fordømmer alle alternativer? Hvis du spurte for å overveie om noe kunne passe deg, kunne jeg forstå det, men du gjør jo ikke det. Det er interessant å vite hva andre mener, også på et rent filosofisk grunnlag. Jeg er for gammel til å endre mitt syn i noen større grad. Sånn er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evalilja Skrevet 19. juni 2010 #52 Del Skrevet 19. juni 2010 Tilbake til det opprinnelige temaet i denne tråden. Jeg er vel seksuell men nå holder det i massevis å tilfredstille meg selv en sjelden gang. Det er sånn at jeg ikke er så ofte kåt når jeg ikke har en deilig mann å kalle kjæreste. Blir liksom ikke kåt på vilt fremmede eller sånn spontant alene. Men sånn er jeg skrudd i hop. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 19. juni 2010 #53 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg har ikke behov for sexpartnere nå når jeg er singel. Sex hører et fast forhold til for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 19. juni 2010 #54 Del Skrevet 19. juni 2010 Tilbake til det opprinnelige temaet i denne tråden. Jeg er vel seksuell men nå holder det i massevis å tilfredstille meg selv en sjelden gang. Det er sånn at jeg ikke er så ofte kåt når jeg ikke har en deilig mann å kalle kjæreste. Blir liksom ikke kåt på vilt fremmede eller sånn spontant alene. Men sånn er jeg skrudd i hop. :rødme: Det er vel i grunnen slik jeg er skrudd i hop også, jeg har hittil kun hatt sex i forhold. Men hvis jeg skulle velge mellom et av Steinars alternativ så måtte det bli en fast elsker, for da blir jeg kjent med den personen, jeg er ikke en ONS'er. Nå har jeg en kar jeg er forelsket i og som er forelsket i meg, og sexen er absolutt best med følelser, syns jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #55 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg har ingen behov som singel. For meg hører det parforhold til. Ons, elskere, FF og hva dere kaller alt sammen er uaktuelt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 19. juni 2010 #56 Del Skrevet 19. juni 2010 Tråden ryddet Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filantropen Skrevet 21. juni 2010 #57 Del Skrevet 21. juni 2010 Kva med å berre gjere det man har lyst til. Så lenge man er komfortabel med det man driver med, så er det kun det som betyr noke. Gjelder for begge parter selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå