Steinar40 Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 12. juni 2010 Men nå var det vel ikke deg dette handlet om, du spurte hva vi mente om de alternativene du listet opp.. Handlet det ikke om meg? Neida Ja, det jeg spør om er fordeler og ulemper med ulike alternativer. Og for meg er da ulempen med en KK at det ikke gir meg det jeg trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 12. juni 2010 #22 Del Skrevet 12. juni 2010 Dersom du spør hva ANDRE foretrekker, så trenger du ikke svare alle innlegg med at det ikke er noe for deg. Du får runke da, Steinar, eller gå i dvale. Men ikke fordøm de som velger annerledes enn deg. Er det derfor du starter tråder, for å kunne sitte på din høye hest og rakke ned på andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #23 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg har aldri hatt et sexliv med en annen person, bortsett fra da jeg var 22. Da var det et par mnd jeg hadde noe på gang med noen, men det var så mye frem og tilbake, så det ble aldri noe seriøst forhold ut av det. Jeg har hatt mye sex med meg selv. Har vært singel hele mitt liv, og merker at nå som jeg nærmer meg 30, har jeg ikke så behov for å ha sex med meg selv så ofte som jeg hadde før. Det kan hende jeg er blitt litt avstumpet? At jeg har vendt meg til tanken på å være alene? Jeg har prøvd meg på noen få ONS, men det var ikke helt det store, ble ikke helt fullført, fordi jeg fant ut at jeg ikke klarer å ha sex med en mann uten at følelsene er der. Ser vel egentlig for meg et liv alene, men syns det er litt trist. Venninnene mine er alle i forhold, og de er mer sexgale enn noen gang, så det burde jo jeg og være, da Har vel gått i dvale... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juni 2010 #24 Del Skrevet 13. juni 2010 Alternativ seks: Aldri kjøpe sex, men heller aldri få uansett hvor hardt en prøver. Ergo, noen av oss får aldri fikset oss uansett hvor mye vi vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #25 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Dersom du spør hva ANDRE foretrekker, så trenger du ikke svare alle innlegg med at det ikke er noe for deg. Du får runke da, Steinar, eller gå i dvale. Men ikke fordøm de som velger annerledes enn deg. Er det derfor du starter tråder, for å kunne sitte på din høye hest og rakke ned på andre? Kan ikke forstå at jeg ikke har lov til å si hva jeg føler og tenker. Og jeg kan heller ikke se at jeg har fordømt noen her - eller? Men hovedpoenget med denne tråden er altså å diskutere fordeler og ulemper med ulike alternativer. Endret 13. juni 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 13. juni 2010 #26 Del Skrevet 13. juni 2010 Akkurat, en slags kjæreste som man ikke helt vil være kjæreste med. Det stemmer. Du kan jo skaffe deg en elskerinne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 13. juni 2010 #27 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg har prøvd alle metodene. Ikke fordi jeg systematisk har jobbet meg gjennom dem altså, men fordi min lange singeltilværelse tilfeldigvis har bydd på dem alle =) Jeg synes det bare er fordeler med pulevenn/knullekompis/elsker/whatever, om man finner en person man passer godt med seksuelt og vennskapelig - men ikke romantisk. For meg er ikke grensen mellom pulevenn og kjæreste hårfin, det er en hel verden i forskjell, så jeg synes faren for å falle for en KK er betydelig overdrevet. Den stemmer i hvert fall ikke godt for de av oss som "aldri" blir forelsket, og som isåfall har evnen til å styre følelsene. ONS synes jeg ikke er spesielt kult. Har man lyst har man lov (om man bruker kondom), men det er ikke noe jeg har siktet meg inn på i livet. De gangene det har skjedd har vært spesielle tilfeller. Onani er greit nok og noe jeg gjør uansett. Men det stiller ikke helt det behovet for å ha en kropp inntil seg, det forverrer det nesten bare. Men man får orgasmen sin da, og det er jo sunt og godt =) Avhold går helt greit det også, noen perioder har jeg gått litt i dvale og fokusert på andre ting og tenkt litt med meg selv at det kanskje er sunt med litt sølibat. Og så har jeg hatt faser hvor jeg holder på å gå på veggene av kåthet, men har man ingen å rette den mot så kan man ikke gjøre annet enn å ta seg en lang joggetur. Etter et kronglete forhold gikk jeg 6 mnd nesten uten menn, og jeg har aldri vært i så god form som den perioden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 13. juni 2010 Det stemmer. Du kan jo skaffe deg en elskerinne? Nei, det er ikke for meg. Jeg vil ha et samliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #29 Del Skrevet 13. juni 2010 Etter et kronglete forhold gikk jeg 6 mnd nesten uten menn, og jeg har aldri vært i så god form som den perioden Ja, der ser du. Det er ikke bare fordeler med oss mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 13. juni 2010 #30 Del Skrevet 13. juni 2010 Ja, der ser du. Det er ikke bare fordeler med oss mannfolk Nopes, dere betyr masse sofa, film, vin og sjokolade i stedet for de der joggeturene. Men heller feit og forelska enn syltynn og singel, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 14. juni 2010 #31 Del Skrevet 14. juni 2010 Nei, det er ikke for meg. Jeg vil ha et samliv. Hvorfor gjør du ting så vanskelig for deg selv, om de ikke behøver å være det? Du er single, du får deg aldri dame, du går og venter på en som du kan sitte og vente på i evigheter, og i mellomtiden har du masse prinsipper som gjør deg misfornøyd. Kan du ikke i det minste skaffe deg en elskerinne i ventetiden? Du må jo ikke gifte deg med henne. Kan du ikke forsøke å være litt overfladisk, for å oppdage at overfladisk kan være fint det også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 14. juni 2010 #32 Del Skrevet 14. juni 2010 Godt sagt DeLuxis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #33 Del Skrevet 14. juni 2010 Nopes, dere betyr masse sofa, film, vin og sjokolade i stedet for de der joggeturene. Men heller feit og forelska enn syltynn og singel, hehe Har du ikke hørt om den gyldne middelvei da altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #34 Del Skrevet 14. juni 2010 Hvorfor gjør du ting så vanskelig for deg selv, om de ikke behøver å være det? Du er single, du får deg aldri dame, du går og venter på en som du kan sitte og vente på i evigheter, og i mellomtiden har du masse prinsipper som gjør deg misfornøyd. Kan du ikke i det minste skaffe deg en elskerinne i ventetiden? Du må jo ikke gifte deg med henne. Kan du ikke forsøke å være litt overfladisk, for å oppdage at overfladisk kan være fint det også? Tja, jeg er nok en fyr som gjør det meste vanskelig for meg selv tydeligvis. Jeg har alltid tenkt (for) mye. Og det å gå bak ryggen på noen og ta en elskerinne i ventetiden, det er moralsk forfall. Og har man først begynt å gå på den (brede) veien, så er det ingen annen vei tilbake, tenker jeg. Nei, da foretrekker jeg heller å spille med alle korta over bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #35 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg synes elsker er et fint alternativ hvis man ikke har andre og trenger nærhet og sex. Hvis man har ventet på noen i 2 år som ikke er fri og som ikke kan bestemme seg er det best å innse det faktum at hun aldri vil bestemme seg heller. En annen ting er at jeg synes det er mer umoralsk å ha et forhold til en som er bundet enn å finne seg en elsker å ha det ok med av og til ( ja så lenge begge er frie og franke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #36 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg synes elsker er et fint alternativ hvis man ikke har andre og trenger nærhet og sex. Hvis man har ventet på noen i 2 år som ikke er fri og som ikke kan bestemme seg er det best å innse det faktum at hun aldri vil bestemme seg heller. En annen ting er at jeg synes det er mer umoralsk å ha et forhold til en som er bundet enn å finne seg en elsker å ha det ok med av og til ( ja så lenge begge er frie og franke) Hvis poenget/målet er å forbli i et forhold på en annen kant, og bare fortsette med å være utro, så er dette direkte umoralsk, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 14. juni 2010 #37 Del Skrevet 14. juni 2010 Tråden ryddet Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #38 Del Skrevet 15. juni 2010 Tja, jeg er nok en fyr som gjør det meste vanskelig for meg selv tydeligvis. Jeg har alltid tenkt (for) mye. Og det å gå bak ryggen på noen og ta en elskerinne i ventetiden, det er moralsk forfall. Og har man først begynt å gå på den (brede) veien, så er det ingen annen vei tilbake, tenker jeg. Nei, da foretrekker jeg heller å spille med alle korta over bordet. Gå bak ryggen på noen? Hvem er da denne "noen"? Du treffer elskerinnen når det passer for dere begge. Dersom du begynner å date noen du liker (dvs noen du treffer 2-3 ganger og ønsker å fortsette å date), dropper du kontakt med elskerinnen for en periode. Oppfør deg pent mot elskerinnen likevel, så du har noe å gå tilbake til hvis det skjærer seg med daten. Husk at en elskerinne på mange måter kan være lik en kjæreste bortsett fra: 1) Man snakker ikke om fremtiden 2) Man trenger ikke være monogam (med mindre man har avtalt noe annet) 3) Man har ikke like hyppig kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 15. juni 2010 #39 Del Skrevet 15. juni 2010 Har du ikke hørt om den gyldne middelvei da altså? Hmm.. normalvektig og knullekompis? Joda =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #40 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) KK: Kun fysisk attraksjon. Har egentlig ingenting til felles, heller inget ønsker fra noen av partene å tilbringe tid sammen utenom øktene (aktene). Møtes kun for en heftig omgang, fritt for overnattinger, armkroksitting, videotitting og annet romantisk fjaseri. Etter økten kler man på seg og går (evt. ligget helt utslått på sengen.) Elsker: Alt det seksuelle over, men i tillegg trives man utrolig godt i hverandres selskap og er gode venner. Man overnatter gjerne hos hverandre, ser en film og sitter i armkroken, finner på ulike ting sammen. Ikke noen romatiske følelser, men man har det koselig og morsomt sammen. Ingen av partene ønsker noe fast forhold med hverandre. Personlig vil jeg heller ha en elsker enn en KK eller kjæreste. Trives i singellivet, men savner sex og nærhet. Vil ikke ha kjæreste da jeg har vært borti for mange typer med Steinarlogikk.... Endret 19. juni 2010 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå