sivilen Skrevet 11. juni 2010 #1 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg holdt da litt på med en jente over nettet over en lengre periode, sendte masse meldinger, pratet litt i telefonen osv, men her om dagen så spurte jeg om hun holdt på med noen, og hun svarte ja. Jeg ble mildt sagt veldig lei meg og fryktelig såret, rett og slett. Vi pratet lenge om å treffes og den slags, men jeg vet ikke lenger. Det står ikke på meg, men det virker ikke som hun har så veldig lyst. Praten har også opphørt. Hun sa hun hadde mistet litt interessen i det siste, og jeg regner med det er fordi hun kanskje holder på med noen andre, og da blir jeg plutselig ikke så spennende lenger. Det er jo forsåvidt greit nok det, for jeg har jo forståelse osv, og jeg kommer meg videre. Men jeg har fryktelig lyst på en kjæreste, men er jævlig dårlig på sjekking, og når det gjelder kontakt med det motsatte kjønn. Jeg har utseende med meg og får jo stadig høre jeg er kjekk, men det hjelper liksom ikke.. Det er jo gutta som skal ta initiativet og være den som sjekker opp. Jeg er sjenert, rett og slett. Ble utrolig skuffa når hun fortalte meg det her, for jeg likte hun så godt, samt at det faktisk var veldig gjensidig en periode også. Hadde pratet i mange måneder. Hva gjør jeg? Hvordan skal jeg gå frem når jeg sjekker opp noen jeg vil bli bedre kjent med? Uff, suger på det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumohra Skrevet 11. juni 2010 #2 Del Skrevet 11. juni 2010 Hei! Du sier dere hadde pratet i mange måneder. Kanskje du burde tatt mer initiativ til å treffes tidligere? Om "forholdet" deres har vært stillestående en lang stund, har hun kanskje ventet på at du skulle ta det til et nytt nivå - ved f.eks. å møtes? Når det ikke skjer noe, og en annen dukker opp, er det ikke så rart at han kanskje er litt mer spennende? Men var ikke så mye informasjon om dere har møttes i det hele tatt i innlegget ditt, så blir litt gjetninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. juni 2010 #3 Del Skrevet 11. juni 2010 Pratet sammen i måneder?!? Ja ja... Du var for treg i avtrekkeren gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 12. juni 2010 #4 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Jeg holdt da litt på med en jente over nettet over en lengre periode, sendte masse meldinger, pratet litt i telefonen osv, men her om dagen så spurte jeg om hun holdt på med noen, og hun svarte ja. Jeg ble mildt sagt veldig lei meg og fryktelig såret, rett og slett. Vi pratet lenge om å treffes og den slags, men jeg vet ikke lenger. Det står ikke på meg, men det virker ikke som hun har så veldig lyst. Praten har også opphørt. Hun sa hun hadde mistet litt interessen i det siste, og jeg regner med det er fordi hun kanskje holder på med noen andre, og da blir jeg plutselig ikke så spennende lenger. Det er jo forsåvidt greit nok det, for jeg har jo forståelse osv, og jeg kommer meg videre. Men jeg har fryktelig lyst på en kjæreste, men er jævlig dårlig på sjekking, og når det gjelder kontakt med det motsatte kjønn. Jeg har utseende med meg og får jo stadig høre jeg er kjekk, men det hjelper liksom ikke.. Det er jo gutta som skal ta initiativet og være den som sjekker opp. Jeg er sjenert, rett og slett. Ble utrolig skuffa når hun fortalte meg det her, for jeg likte hun så godt, samt at det faktisk var veldig gjensidig en periode også. Hadde pratet i mange måneder. Hva gjør jeg? Hvordan skal jeg gå frem når jeg sjekker opp noen jeg vil bli bedre kjent med? Uff, suger på det her. Svarte på feil tråd xD Endret 12. juni 2010 av -L- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sivilen Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 12. juni 2010 Pratet sammen i måneder?!? Ja ja... Du var for treg i avtrekkeren gutt. Var nok ikke det gitt, men hun turte ikke møte meg fordi hun følte seg ikke klar etc. Så ble det bare til at vi pratet mindre og mindre etterhvert som tiden gikk Så MIN feil var det ei. Jeg var gira på et møte jeg, og spurte nå og da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #6 Del Skrevet 12. juni 2010 Var nok ikke det gitt, men hun turte ikke møte meg fordi hun følte seg ikke klar etc. Så ble det bare til at vi pratet mindre og mindre etterhvert som tiden gikk Så MIN feil var det ei. Jeg var gira på et møte jeg, og spurte nå og da.. Da var hun ikke interessert nok. Enkelt og greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sivilen Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 12. juni 2010 Du har nok rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumohra Skrevet 12. juni 2010 #8 Del Skrevet 12. juni 2010 Lykke til neste gang!! Jenter er ikke så fryktelig mystiske egentlig. Bare vær hyggelig og kul, ikke ta for mye initiativ (virker desperat) og for all del ikke mas. La henne få lyst til å treffe deg før du spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #9 Del Skrevet 12. juni 2010 Det er at gutter må ta initiativ syns jeg bare er noe ingrodd sosialisert bullshit som sitter igjen fra 1800 tallet. Syns jenter må lære seg å ta initiativ de også. Det er så mange jenter som klager over at de bare treffer fæle menn. Tenk på alle sjenerte, fantastiske gutter som blir oversett fordi jenter er opplært til at de bare skal gå for menn som virker steintøffe og tar initiativ. Det som er det mest idiotiske er at en del sjenerte gutter kan være mye tøffere og mer modne en de såkalte selvsikre mennene. De er kanskje bare usikre når det kommer til å ta kontakt med en jente de liker. Hadde jenter også sjekket opp tror jeg badboy fenomenet ville dødd litt mer ut. Da ville sjenerte gutter fått mer status. Nå er ikke jeg sjenert, men den skeivheten i samfunnet irriterer meg likevell. Litt av den mangelen på handlekraft er jo også grunnen til at jenter nesten altid kommer dårligere ut av løndsforhandlinger. Mens mennene oppsøker den kvinnen de liker. Krever den lønnen de mener de fortjener, sitter kvinner ofte på gjærdet og venter. Har likestillingsutviklingen stoppet opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 12. juni 2010 #10 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg holdt da litt på med en jente over nettet over en lengre periode, sendte masse meldinger, pratet litt i telefonen osv, men her om dagen så spurte jeg om hun holdt på med noen, og hun svarte ja. Jeg ble mildt sagt veldig lei meg og fryktelig såret, rett og slett. Vi pratet lenge om å treffes og den slags, men jeg vet ikke lenger. Det står ikke på meg, men det virker ikke som hun har så veldig lyst. Praten har også opphørt. Hun sa hun hadde mistet litt interessen i det siste, og jeg regner med det er fordi hun kanskje holder på med noen andre, og da blir jeg plutselig ikke så spennende lenger. Det er jo forsåvidt greit nok det, for jeg har jo forståelse osv, og jeg kommer meg videre. Men jeg har fryktelig lyst på en kjæreste, men er jævlig dårlig på sjekking, og når det gjelder kontakt med det motsatte kjønn. Jeg har utseende med meg og får jo stadig høre jeg er kjekk, men det hjelper liksom ikke.. Det er jo gutta som skal ta initiativet og være den som sjekker opp. Jeg er sjenert, rett og slett. Ble utrolig skuffa når hun fortalte meg det her, for jeg likte hun så godt, samt at det faktisk var veldig gjensidig en periode også. Hadde pratet i mange måneder. Hva gjør jeg? Hvordan skal jeg gå frem når jeg sjekker opp noen jeg vil bli bedre kjent med? Uff, suger på det her. Hvis du vil bli bedre på sjekking vil eg fremdeles anbefale at du leser dobbel your dating. Man får et helt annet perspektiv på dating og hvordan en skal gå frem med damer. Eg mener at dersom man skal bli bedre på å sjekke må man gjøre noe innsats for at det skal skje. Man kan godt gjemme seg bak unskyldninger som at man er sjenert, innesluttet osv, men det går ann å endre på, dersom man er villig til å jobbe med dette. Alle sliter med forskjellige barrierer som man må bryte igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filantropen Skrevet 21. juni 2010 #11 Del Skrevet 21. juni 2010 Var nok ikke det gitt, men hun turte ikke møte meg fordi hun følte seg ikke klar etc. Så ble det bare til at vi pratet mindre og mindre etterhvert som tiden gikk Så MIN feil var det ei. Jeg var gira på et møte jeg, og spurte nå og da.. Den kalde harde sannheten er det at dei aller fleste problem du har med damer, er i sammenheng med det som er svirrer rundt i hauet ditt. Å snakke ilag i fleire mnd er som å forsøke å legge inn litt aksjer her og der. Det tar lang tid og resultatet er sjeldent bra. Når du først har kommunikasjon på plass, så må du vere såpass mann at du tar litt kontroll over situasjonen. Dvs du bestemmer at dokke skal møtes, og at ho skal få vere med å bestemme når slik at det passer for begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå