Gå til innhold

Hvorfor er det slk at menn stiller så høye krav til damer.


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei Dere icon_smile.gif

Dette har irritert meg sinnsykt at de stiller så høye krav,de skal være slanke,ha lange bein og de vitale mål skal være i orden.Men selv ser de ut som en dass med ølmage og lukter svette.En fyr sa det til min mann på jobben,gubben svarte har du speil hjemme så bruk det.

Hva synes dere om det ?

hilsen

Indianlady icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er snakk om psykologi, noen kompanserer utseendeandre ulemper ved å kjøpe dyre biler, fet stil og prøve dra de bra damene.. vil tro at gutta med litt bedre selvfølelse og litt tankegang finner ei dame dem trives med, får høre at jeg er på den litt bedre siden når det gjelder utseende, men velger å ha ei grei, passe fin dame, med passe kropp, som i tillegg har litt mellom øra.. et slags kompromiss.. Så det er ikke alle som vil ha barbie damer, jeg for min del mener de fleste av den sorten stort sett er dojjer, der finnes det jo selvfølgeig unntak også.. Finn en partner man trives med på alle plan sier jeg nå bare.. Hilsen - c0n -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ romantisk da!!!! Et kompromiss????????????????????? Himmel og hav... hadde min kjære sagt noe slikt til meg tror jeg at jeg hadde ramlet av stolen icon_lol.gif "Du elskling er sånn passe fin, med sånn passe kropp, men det gjør ikke noe for du har i det minste litt mellom ørene" icon_lol.gificon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jammen HALLO!

Går jenter kun etter "prince charming" eller går de etter noen som kan tilfredstille sine behov, ser sånn passe grei ut og er ganske grei? finnes virkelig drømmedamamannen som er;

VakkerPen

Forsåelsesfull og grei

Jordnær

Humor

Humør

og alt annet man egentlig vil ha av partneren sin??

- c0n -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg blir spurt hva jeg liker ved menn utseendemessig, så sier jeg jo ikke at "det er ikke så farlig, bare han er intelligent".

Når det er snakk om kropp, så kommer idealene frem - og det må vel være lov?

Selv om jeg er litt svak for visse typer menn, betyr ikke det at jeg kommer til å falle for en slik mann (jeg snakker selvsagt utseende nå).

Dessuten, jeg kan ikke akkurat bli sur fordi mange menn synes lange ben er lekkert - jeg vet da at jeg ikke blir dumpet fordi jeg har ben som passer til min kropp! (isåfall: hans tap! icon_biggrin.gif)

Det er mye prat, mye "drøm", som teller lite i helhetsinntrykket.

MEN, jeg er enig i èn ting indianlady:

det er visse menn hvis eneste sunne de får i seg er paprika på grandiosaen, som snakker høyt (og hele tiden) om hvor dårlig alle damer er. Men det finnes alltid idioter.

_________________

Work hard - Play hard vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Amanda den 2002-05-01 14:45 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk det er vi kvinner som stiller de høye kravene. Vi lar oss påvirke av homofile designere som bestemmer at kvinner skal se ut som beinrangel.

Menn liker å se på lekre damer med formene rett og et bra utseende. Men jeg tror ikke de nødvendigvis vil være sammen med en slik.

Menn liker damer som liker seg selv! Som ikke gnåler om slanking hele dagen, som har humor og selvironi.

Det er nå hva jeg tror. De som har andre krav er ikke noe å samle på icon_smile.gif

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ja, menn er menn....ikke alltid så smarte.

Selv er jeg så "heldig" å ha relativt lange bein, en forholdsvis veldreid kropp og et pent ansikt når jeg virkelig går inn for det.

Men det er ikke alltid så lett for det..jeg tror menn er litt redd for slike. Ikke for å skryte, men en gang opplevde jeg at en mann på et utested ville gjøre kona si sjalu ved å bli sett sammen med meg. Vet ikke om det lyktes.....jeg likte ikke situasjonen og trakk meg raskt unna.

Men likevel - jeg må si jeg nyter å få oppmerksomhet - for tidligere var jeg så absolutt den stygge andungen! Og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg fikk høre hvor stygg jeg var. Jeg hadde bare lyst til å dø...Derfor har jeg ikke allverdens med selvtillit den dag i dag. Selv om mange menn sier jeg er pen, så vil jeg innerst inne alltid være "den stygge andungen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Men er ikke bare opptatt av å ha en vakker kjæreste for sin egen del. De vil også ha noe lekkert og vise frem til sine venner for på den måten og vise hva han "har fått tak i".

Det er ganske utrolig hvor mye ekstra man får hvis man ser godt ut.

Og det er dessverre ikke så mye vi kvinner kan gjøre for å endre denne holdningen. Vi må bare gjøre det beste ut av det naturen har gitt oss. Men vi har jo mange hjelpemidler.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, det finnes mange virkemidler..hvorfor er det da så mange damer som ikke benytter seg av dem...

Det er så mange som kler seg som slasker når de er ute på by'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

On 2002-05-02 14:38, sexysadie wrote:

D gjør mange menn også

Her har jeg visst virkelig gjentatt meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_biggrin.gif SS, du er heeeelt sikker på at du mener det??? icon_wink.gif

Jeg ville faktisk ikke benyttet meg av alle disse hjelpemidlene dersom det var eneste måten å få seg ett mannfolk på tror jeg.

Jeg skjønner heller ikke hva som er problemet, de mennene jeg møter (stort sett) og som jeg liker, liker stort sett meg og. Selv om jeg ikke har verdens lengste bein, eller snerten kropp med store pupper, eller ansikt som en fotomodell.

Jeg synes sånn sett menn er "flinke" til å falle for sjarm og personlighet, på lik linje som oss jenter.

Kan jo ha med smaken å gjøre og da, jeg faller stort sett ikke for billedskjønne menn, og de faller stort sett ikke for meg.

Og menn som ser ut som noen sofaslitende, grandiosa-spisere, som kun skal ha babes.... de bør nok se seg i speilet kanskje! og innse at de (som vi) bør ta en nærmere kikk på personen, og ikke bare førsteinntrykket.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei dere icon_smile.gif

Jeg traff han arbeidskollegaen til min mann,som stilte så høye krav.Jeg måtte se to ganger hva som var så spesielt med han.Kort og godt han gikk i ett når han spiste et eple forstod jeg hva som var foran og bak.Han sa til min mann hva serdu i henne som er så liten og har vondt i et bein.Jeg svarte at det kommer innen fra og jeg har hjerne,noe som du nå har bevist at du ikke har.Han fikk så hatten passet og de skal si at damer skal være slik og ha de målene.Jeg tror jeg spyr av slike menn Blæh .....icon_frown.gif

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei.

Jeg burde vel egentli ikke åpne munnen for vi menn er egentlige noen perverse svin:)

Jeg skal ærlig innrømme at jeg snudde meg extra når en blondine med store pupper og lange ben passerte, og så møtte jeg min nåværende forlovede hun er ikke lang, hun har ikke så lange ben, hun er ikke blond, men jeg elsker henne over alt på jord. Hun er nydelig. Det jeg prøver å si er vi menn stiller kanskje litt dumme krav, men jeg tror oxo at jenter føler et vist press, for uansett spør en mann hvem har ikke ventet 10-20 min ekstra på ei dame når de skal ut pga at dama er på badet (ikke negativt ment), jenter liker å ta seg bra ut, og det ligger vel kanskje litt konkuranse i det (mener ikke å tråkke på noen tær!) Kanskje jenter sammenligner seg selv med andre oftere en vi men.

Ang for våres del, jeg liker og lukte godt og føle at jeg ser bra ut, jeg er kanskje ikke så særlig kjekk og pen, men jeg prøver å gjøre det beste ut av det jeg har. Og jeg forstår utrulig godt jenter som ikke liker feit, stinkende, osv menn. det er litt logisk.

Konklusjonen min: jeg synest jenter/kvinner skal gjøre som de føler for, og stelle seg slik de vil. Jeg synest det er dumt at noen føler det slik at vi (Menn) setter krav, det er ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Stein icon_wink.gif

Takk for ditt ærlige og reale svar.Dette satte jeg stor pris på at menn også vsvarer på KG.Jeg tror også at en del kvinner,setter en del krav til sine medsøstre.Er enig at en får være som en er bare en er blid og grei.Jeg liker ikke menn som ser ut som et glansbilde,jeg liker menn som kan være menn.Ha en fin dag og klem fra meg icon_smile.gif

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men hvor lang tid tar det før en "uflidd" dame/kvinne blir kommentart av sisne medsøstre? Og hvor mange av dere jenter har ikke diskutert menn og utseendet deres? Hvor mange jenter har ikke poster etc av kjente menn på rommet sitt?

Menn kan vel være mer direkte og vulgære til tider, men kvinner ligger ikke langt etter, det er min påstand!

Og: Hadde det kun eksistert kvinner på jord (....) , hadde inegen sminket, slanket seg eller vært oppatt av utseendet sitt da? Jeg tror lite hadde vært forandret.

Mann70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

On 2002-05-06 11:39, anonym wrote:

Men hvor lang tid tar det før en "uflidd" dame/kvinne blir kommentart av sisne medsøstre?Nei det tar ikke lang tid ;-( Og hvor mange av dere jenter har ikke diskutert menn og utseendet deres?Det har jeg aldri gjort icon_smile.gif Hvor mange jenter har ikke poster etc av kjente menn på rommet sitt? Ja jeg har hatt et poster av en kjent mann på rommet.Det var Jim Reeves i smoking og det var fordi han hadde en flott stemme ikke noe annet.Jeg så ikke på Jim Reeves som noe sexy,men de plakatene jeg hadde satt de ikke med snabben ute.Det er det de plakatene som gutter henger på veggen oser sex lang vei.

Menn kan vel være mer direkte og vulgære til tider, men kvinner ligger ikke langt etter, det er min påstand!Joo kvinner ligger nok litt etter men vi har lært å ta igjen med samme mynt som dere gutta,og det tåler dere ikke icon_frown.gif(

Og: Hadde det kun eksistert kvinner på jord (....) , hadde inegen sminket, slanket seg eller vært oppatt av utseendet sitt da? Jeg tror lite hadde vært forandret.Tror du virkelig at kvinnene sminker seg fordi det finnes menn!! Jeg sminker og steller meg fordi jeg vil føle meg vell icon_smile.gif

Mann70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...