Gå til innhold

Dogging?...


Mathias

Anbefalte innlegg

I min evige søken etter tant og fjas kom jeg over dette...:

STADIG FLERE PRØVER UT OFFENTLIG SEX:

Dogging har kommet til Norge

Dogging - å ha sex med fremmede på et offentlig sted - sprer seg som en farsott i Europa. Nå har trenden kommet til Norge, og på norske nettsteder søker folk nå etter partnere for dogging-sex.

Fremmede? ONS? Offentlig?...

Da jeg gjerne vil forstå og ikke fordømme... Kan noen forklare meg litt om dette nye fenomenet? Er dette selvsikre folk med glimrende indre trygghet som rett og slett klarer slappe nok av til å få noe ut av dette? Er det en fetisme? Er det kun å gjøre det, ikke sexen, med veddemål og å gjøre det (som å gjøre andre ting man ikke tør..)

Eller hva?..... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste den artikkelen jeg og - forsto det som folk sjekker opp hverandre på nett og møtes et eller annet offentlig sted for å ha sex... :roll:

Det må vel være en slags avansert form for eksibisjonisme... :o

Suz :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel være en slags avansert form for eksibisjonisme...  :o  

Suz  :ler:

Ja, det tenker jeg og. Noen får vel et kick av at "noen" kan se/høre dem.. (det har jeg lært av Sex & the city :roll::ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tenker jeg og. Noen får vel et kick av at "noen" kan se/høre dem.. (det har jeg lært av Sex & the city :roll::ler: )

Nettopp!

Det er jo en slags blotting, men på en annen måte... øh.. :ler:

Suz :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
I min evige søken etter tant og fjas kom jeg over dette...:

Bare til opplysning, dette er ikke tant og fjas, jeg har copyright på tant og fjas, nemlig! Tant og fjas er glitter, stjerner, hjerter og paljetter, for å nevne noen. Dogging er ikke tant og fjas :fy:

Jeg trodde i utgangspunktet dogging var å bli tatt bakfra jeg, slang for det, altså :oops:

Utifra det lille jeg har hørt, må det vel være å tenne på å kunne bli ferska, også bruker man nettet til å finne likesinna, vil jeg tro. Nettet kan tydeligvis brukes til så mangt... Avansert form for eksibisjonisme, som Suz sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dogging kommer egentlig av at folk gikk tur med hundene sine nettopp for å finne mennesker som hadde sex i naturen eller i biler o.l. Å gå tur med hunden ble liksom en grunn for å ta seg denne turen ut.

Begrepet ble videreført da folk i åpenhet begynte å gå ut for å se andre har sex. Og det blir på en måte organisert et møte, de som vil ha sex foran andre mennesker og de som vil se at noen har sex.

I storbritannia er det forbudt å ha sex i offentlighet om det gjør tilskuerne brydd og uvel. Men så lenge tilskuerne ikke har noe imot det er det fullt lovlig :roll: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tant og fjas er vel sånn... masse rare ting det tenker jeg.. og det er sånne ting som bor i hodet mutt det ser du... :wink:

Men det jeg spør om er HVORFOR ..... HVORFOR er det godt da? Får de mer ut av sexen? Er det bedre å ha sex? Eller er det settingen som er god, og sexen ikke så viktig?Er det tomannsonanering? liksom?

Forstår ikke dette jeg.. Men så er vel jeg typen som ikke vil klare å ha reisning når mer enn to andre øyne ser på da... :wink:

Er disse folka veldig trygge p åseg selv og kroppen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tant og fjas er vel sånn... masse rare ting det tenker jeg.. og det er sånne ting som bor i hodet mutt det ser du... :wink:

Men det jeg spør om er HVORFOR ..... HVORFOR er det godt da? Får de mer ut av sexen? Er det bedre å ha sex? Eller er det settingen som er god, og sexen ikke så viktig?Er det tomannsonanering? liksom?

Forstår ikke dette jeg.. Men så er vel jeg typen som ikke vil klare å ha reisning når mer enn to andre øyne ser på da... :wink:

Er disse folka veldig trygge p åseg selv og kroppen sin?

Tror ikke de er tryggere på seg selv og kroppen sin enn andre Jugger - de bare får et ekstra kick av å vise seg fram uansett utseende og sånt. Dette er vel noe man bare forstår fullt ut om man kicker på sånt sjøl... personlig hadde jeg fått helt hetta av å bli sett på... :o *grøsser*

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen det er vel det at mens de fleste ville fått total avtenning av at andre skulle høre/se, så er det nettopp det som gjør det ekstra spennende og opphissende for noen? Men det blir kanskje litt tomannsonanering, ja.. At de er mer opptatt av hvordan de selv høres/sees ut og om noen ser/hører enn selve samleiet?

(De må vel stoppe opp litt i et stønn for å sjekke om noen ser/hører da... Også hvis ikke det er noen der, så må de stønne litt høyere etterpå :o )

Syns det var en fin ting å fundere over i dag!

Tant og fjas er vel sånn... masse rare ting det tenker jeg.. og det er sånne ting som bor i hodet mutt det ser du... :wink:

Men det jeg spør om er HVORFOR ..... HVORFOR er det godt da? Får de mer ut av sexen? Er det bedre å ha sex? Eller er det settingen som er god, og sexen ikke så viktig?Er det tomannsonanering? liksom?

Forstår ikke dette jeg.. Men så er vel jeg typen som ikke vil klare å ha reisning når mer enn to andre øyne ser på da... :wink:

Er disse folka veldig trygge p åseg selv og kroppen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det blir kanskje litt tomannsonanering' date=' ja.. At de er mer opptatt av hvordan de selv høres/sees ut og om noen ser/hører enn selve samleiet?[/quote']

Tror ikke det... Tror det er vissheten om at noen går forbi og ser som er saken - ikke at det er visuelt perfekt. Man kan jo umulig få til noe samleie om man skal posere gjennom det hele :ler:

Suz :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Tant og fjas er vel sånn... masse rare ting det tenker jeg.. og det er sånne ting som bor i hodet mutt det ser du... :wink:

Unnskyld :oops: men jeg er vel ikke den eneste som har spora av litt her inne, vel?

Jeg tror at folk tenner på ulike ting. I mitt tidligere liv hadde jeg også "nesten" sex på offentlig sted (Sørlandsbussen, Jugger :wink: ) Tror nok at folk som tenner på denne type ting er trygge på seg selv, og kroppen sin, og har kommet fram til sin egen lille greie. Ei greie, en setting om du vil som gjør at de får max ut av sexen. Om jeg forstår det, nei, men hver sin lyst, heter det vel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:enig: Ja, det er det å kunne risikere å bli tatt, som gjør at man blir ekstra tent og kåt. Ikke det at man vil vise fram sine yppige kropper og perfekte samleiestillinger. Men innebærer dogging at en tredje mann ser på, avtalt spill? Virket sånn på Joplayas innlegg, så er det vel en kikkerfantasi kombinert med en eksibisjonis fantasi? Noen bedre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joplaya: Jeg slutter bare aldri å sjokkes av hva folk gjør rundt om!.....

Ellers så tror jeg Embla er inne på noe der... At man blir kåt av settingen, ikke sexen i seg selv... Man trenger bare en å ha sex med... for at det i det hele tatt skal funke... ellers har jo de andre ingen ting å se på... :roll:

Men da handler ikke sex om sex lengre synes jeg... Da handler det om..... nei vet ikke.. Men for meg er sex noe fint som er MELLOM to menensker... Når det blir flere og ute blandt fok etc... da blir det knulling.. og mer skitttens for meg.... Men for all del: hver sin lyst, men det er ikke noe for meg!...

Eller skal vi prøve den 4. Embla?... :wink::sjarmor:

Glammy da... Hvorfor ha sex på bussen?... Hvorfor ikke vente? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ute i helgen og på et av mine toalettbesøk så var det et par som "gjorde det" i nabobåsen. Sånne vanlige avlukker med åpent mellomrom mellom toalettene. Jeg så dem jo ikke, men det var ikke vanskelig å høre hva de drev på med. Jeg synes det var vanskelig å skulle tisse ved siden av dem. Når jeg kom ut, så hadde noen hentet vaktene og paret ble beordret ut. Etter etpar minutter gikk døren opp, jeg vasket hendene leeeenge (var jo nysgjerrig må vite), og da kom han typen først ut, røykende... :ler::ler:

Men helt ærlig så synes jeg ikke noe om dette lille opptrinnet, følte meg beklemt og ble liksom en "lytter" uten å ville det. Men det var sikkert bra for dem to...det hørtes iallefall slik ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PRESSET Glammy?... Yea, right!... :wink::sjarmor:

Sofia: Det har jeg også opplevd... De kom inn da jeg var på vei inn i mitt avlukke... De kom fnisende inn og heiv seg inn ved siden av meg... :roll:

Nå var jeg på besøk hos den store telefonen fordi jeg hadde en viktig samtale... så jeg fikk ikke med meg så mye da... :roll:

Men gjøre det på en offentlig do der det er tiss og urent og masse folk... jaja.. Hver sin lyst da!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute i helgen og på et av mine toalettbesøk så var det et par som "gjorde det" i nabobåsen. Sånne vanlige avlukker med åpent mellomrom mellom toalettene. Jeg så dem jo ikke, men det var ikke vanskelig å høre hva de drev på med. Jeg synes det var vanskelig å skulle tisse ved siden av dem. Når jeg kom ut, så hadde noen hentet vaktene og paret ble beordret ut. Etter etpar minutter gikk døren opp, jeg vasket hendene leeeenge (var jo nysgjerrig må vite), og da kom han typen først ut, røykende... :ler::ler:

Men helt ærlig så synes jeg ikke noe om dette lille opptrinnet, følte meg beklemt og ble liksom en "lytter" uten å ville det. Men det var sikkert bra for dem to...det hørtes iallefall slik ut!

Hm... hørte om et par som ble ferska av vaktene på et utested her i byen - på handicaptoalettet.

Hun sto bøyd frem over håndvasken og han drev på der bak... Paret holdt slettes ikke opp når døra ble åpnet av vaktene - og en av vaktene spurte "Er dere ferdige snart?" i en litt ironisk tone, hvorpå dama snur seg og nikker mot fyren bak "Du får spørre ham"

Da er du kald... :hoho:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest glamourgirl

:o Suz, ja da er du kald :hoho:

Offentlig toalett? Populært tror jeg. Var ute på klubb i London, som transe, veldig morro, men nok om det. Der var det flere som gav hverandre blow-jobs, side om side inne på do, ikke i avlukkene engang, altså, sånn ca ved vaskene, lissom. Mange spennende teknikker å lære :wink: De ville jo bli sett på?!? Er det bedre da? Tilbake til utgangspunktet her, skjønner jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute på klubb i London, som transe, veldig morro, men nok om det. Der var det flere som gav hverandre blow-jobs, side om side inne på do, ikke i avlukkene engang, altså, sånn ca ved vaskene, lissom.

:o :o :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Suz, ja da er du kald :hoho:  

Offentlig toalett? Populært tror jeg. Var ute på klubb i London, som transe, veldig morro, men nok om det. Der var det flere som gav hverandre blow-jobs, side om side inne på do, ikke i avlukkene engang, altså, sånn ca ved vaskene, lissom. Mange spennende teknikker å lære :wink: De ville jo bli sett på?!? Er det bedre da? Tilbake til utgangspunktet her, skjønner jeg :roll:

Trøste og bære - da går du virkelig inn for det ja... :o :hoho:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...