Gå til innhold

To jenter og en gutt?


Ung mamma

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer har et åpent forhold til sex, og vi kunne tenkt oss å ha en jente til i sex forholdet vårt.

Er det veldig unormalt? Noen erfaringer?

Takk for evn. erfaringer osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og min samboer har et åpent forhold til sex, og vi kunne tenkt oss å ha en jente til i sex forholdet vårt.

Er det veldig unormalt? Noen erfaringer?

Takk for evn. erfaringer osv

HEI !jeg tror nok ikke det er unormalt å kunne tenke seg det. Prøvde noen ganger, men det ble nok litt sjalusi etterhvert. Tror det er viktig å tenke litt igjennom det først!

:) lykke til uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Trekant kan være spennende det, uansett hvilken konstellasjon det gjøres i. Om du ikke er sjalu av deg, så kan det funke greit med to jenter og en gutt. Men, det krever mye av han, for nå skal han tilfredsstille to jenter før han kommer selv. Greier han å holde seg til han har "gjort" det med dere begge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Jeg og min samboer har et åpent forhold til sex, og vi kunne tenkt oss å ha en jente til i sex forholdet vårt.

Er det veldig unormalt? Noen erfaringer?

Takk for evn. erfaringer osv

Vet ikke om det er så unormalt, men det er uansett viktig at dere snakker mye om det på forhånd. Vi har hatt trekanter og parsex og det har gått knirkefritt, men det er viktig å vite at virkeligheten er ganske annen enn fantasien.

Er man en person som blir lett rystet av egne følelser så er nok ikke dette en god ide, følelsene kommer på et eller annet tidspunkt, men takler man de kan dette være et kick av en annen verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har veldig lyst til å prøve trekant, Jeg,en anna jente og en gutt. Men det hadde vært litt dumt hvis han gir henne mer oppmerksomhet enn meg liksom. Det jeg er litt redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det er så unormalt, men det er uansett viktig at dere snakker mye om det på forhånd. Vi har hatt trekanter og parsex og det har gått knirkefritt, men det er viktig å vite at virkeligheten er ganske annen enn fantasien.

Er man en person som blir lett rystet av egne følelser så er nok ikke dette en god ide, følelsene kommer på et eller annet tidspunkt, men takler man de kan dette være et kick av en annen verden :)

Vi har snakket kjempe masse om det, og begge har veldig lyst. Vi har veiet for og imot - men fra begge sider så blir det mest positivt da.

Virker som en spennende opplevelse da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unormalt er det i alle fall ikke. Hvis dere har snakket mye om det og er trygg på hverandre og dere selv, så synes jeg at dere skal prøve det :jepp:

Jeg og kjære har prøvd med andre par og vi har ikke opplevd sjalusi i det hele tatt. Og det tror jeg er takket være at vi har snakket masse om det både på forhånd og etterpå.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unormalt er det i alle fall ikke. Hvis dere har snakket mye om det og er trygg på hverandre og dere selv, så synes jeg at dere skal prøve det :jepp:

Jeg og kjære har prøvd med andre par og vi har ikke opplevd sjalusi i det hele tatt. Og det tror jeg er takket være at vi har snakket masse om det både på forhånd og etterpå.

Lykke til!

Takk for at du deler dine opplevelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Prøv også å kjenne på eventuell negative reaksjoner som kan komme.Vær forberedt på at ting kan skjære seg på veien. derfor er det viktig å snakke om grenser. Hva er lov, hva er ikke lov. Kyssing f.eks. vil nok for mange være vanskelig å takle. Snakk sammen om hvorfor dere vil og hva dere forventer å få utav det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv også å kjenne på eventuell negative reaksjoner som kan komme.Vær forberedt på at ting kan skjære seg på veien. derfor er det viktig å snakke om grenser. Hva er lov, hva er ikke lov. Kyssing f.eks. vil nok for mange være vanskelig å takle. Snakk sammen om hvorfor dere vil og hva dere forventer å få utav det.

Helt enig.

Vi har snakket mye sammen ang. hva som er akseptabelt og ikke. I og med at vi har et seriøst forhold som er noe å bygge på - absolutt spennende å prøve noe nytt. Men det kan være veldig negativt.

Får ta tiden til hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det viktigste av alt (etter min mening): hvis noen av dere synes at noe blir feil eller at dere angrer - si i fra! Ingen skal være med på noe man ikke har lyst til, og det må de andre akseptere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Riktig Frigg. Det ultimate kravet i alle former for sex er at det foregår mellom likeverdige parter på frivillig grunnlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det viktigste av alt (etter min mening): hvis noen av dere synes at noe blir feil eller at dere angrer - si i fra! Ingen skal være med på noe man ikke har lyst til, og det må de andre akseptere.

Ja, det er jo det ultimatet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Vi driver for tiden og søker et par, og driver med hyppig pardating for å teste ut kjemien. Vi koser oss veldig med tanken og tar ting veldig piano.

Vi har allerede fått litt erfaring så vi vet at vi tåler dette og at vi ikke blir rare i topplokket av å se hverandre i fri utfoldelse med andre av motsatt eller samme kjønn.

Det er som noen poengterer her aldri for sent å backe ut.

En ting som mange kansje ikke tror er at det er vanskelig å finne noen når man først har bestemt seg, det er mane useriøse, og mange der ute vingler naturlig nok mye ift til dette. Ta dere god tid, ikke stress, og ikke lek med noen dere ikke føler dere 100% komfortable med. Det finnes nemlig andre der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi driver for tiden og søker et par, og driver med hyppig pardating for å teste ut kjemien. Vi koser oss veldig med tanken og tar ting veldig piano.

Vi har allerede fått litt erfaring så vi vet at vi tåler dette og at vi ikke blir rare i topplokket av å se hverandre i fri utfoldelse med andre av motsatt eller samme kjønn.

Det er som noen poengterer her aldri for sent å backe ut.

En ting som mange kansje ikke tror er at det er vanskelig å finne noen når man først har bestemt seg, det er mane useriøse, og mange der ute vingler naturlig nok mye ift til dette. Ta dere god tid, ikke stress, og ikke lek med noen dere ikke føler dere 100% komfortable med. Det finnes nemlig andre der ute :)

Vi har søkt litt rundt forbi - ja. Og det er en del vigle Pettere over alt. Det er jo en grunn til at det gjør det litt verre. Man vet på en måte ikke hva man får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...