Steinar40 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #61 Del Skrevet 18. juni 2010 Steinar, jeg har to ekser som ble kompiser GJENNOM meg... Dette er da et unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #62 Del Skrevet 18. juni 2010 Og jeg har to ekser som hater hverandre gjennom meg... Da er det du som har gjort feil ved å ikke kutte helt ut ekser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 18. juni 2010 #63 Del Skrevet 18. juni 2010 Og jeg har to ekser som hater hverandre gjennom meg... Og det ene er sikkert like riktig som det andre, basert på hver deres erfaringer. Det er sjelden vi har akkurat samme erfaring på de samme områdene i livet, vi kan finne noen med samme erfaring og vi kan finne noen med en annen erfaring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 18. juni 2010 #64 Del Skrevet 18. juni 2010 Steinar, jeg har to ekser som ble kompiser GJENNOM meg... Hmmm.....kinky! Jeg ser ingen grunn til at man prinsipielt ikke skal være venner med tidligere kjærester. Det er jo helt latterlig? Folk slår jo opp av ulike grunner. Om man skilles som bitre uvenner på grunn av utroskap og andre løgner ville det være et helt annet forhold enn om man skilte lag på grunn av at forelskelsen forsvant eller divergerende interesser på et eller annet område. Mitt personlige mål er å gjøre et varig inntrykk på alle kvinner jeg møter på min vei og at de alltid vil huske meg og forbli min venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 19. juni 2010 #65 Del Skrevet 19. juni 2010 Liker å være litt kinky, jeg Eli... Poenget her, som i ørten andre tråder med sure oppgulp er at man kan ikke lage regler for livet. I går var jeg ute med bestekompisen min, jeg elsker ham over alt på jord, vi har aldri vært kjærester, aldri hatt noen tiltrekning, men vi er utrolig gode venner. Han har aldri stått i veien for noen av mine partnere, for de har likt ham og skjønt hvorfor vi er venner. Når det gjelder ekser, så er det en grunn til at de er nettopp det, og om en mann ikke er trygg nok til å skjønne at en eks er en eks selv om vi omgås i ulik grad, så er han for utrygg på seg selv til å kunne fungere i forhold med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #66 Del Skrevet 19. juni 2010 Liker å være litt kinky, jeg Eli... Poenget her, som i ørten andre tråder med sure oppgulp er at man kan ikke lage regler for livet. I går var jeg ute med bestekompisen min, jeg elsker ham over alt på jord, vi har aldri vært kjærester, aldri hatt noen tiltrekning, men vi er utrolig gode venner. Han har aldri stått i veien for noen av mine partnere, for de har likt ham og skjønt hvorfor vi er venner. Når det gjelder ekser, så er det en grunn til at de er nettopp det, og om en mann ikke er trygg nok til å skjønne at en eks er en eks selv om vi omgås i ulik grad, så er han for utrygg på seg selv til å kunne fungere i forhold med meg. Du tror altså ikke at du har for dårlig vett - ved å omgås ekser - til å kunne fungere i forhold med han da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 19. juni 2010 #67 Del Skrevet 19. juni 2010 Hva spør du om her? Om jeg ikke er kjæreste med bestevennen min fordi jeg er sivil mot eksene mine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marylinm Skrevet 19. juni 2010 #68 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg er venn med,omgås, 2 av xène mine. også hender det at en ( som bor på andre siden av landet) ringer når han trenger noen å prate med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #69 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg er venn med,omgås, 2 av xène mine. også hender det at en ( som bor på andre siden av landet) ringer når han trenger noen å prate med. Slutt med det. Bare teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #70 Del Skrevet 19. juni 2010 Hva spør du om her? Om jeg ikke er kjæreste med bestevennen min fordi jeg er sivil mot eksene mine? Du skriver; "... om en mann ikke er trygg nok til å skjønne at en eks er en eks selv om vi omgås i ulik grad, så er han for utrygg på seg selv til å kunne fungere i forhold med meg." Jeg skriver; "Du tror altså ikke at du har for dårlig vett - ved å omgås ekser - til å kunne fungere i forhold med han da?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 19. juni 2010 #71 Del Skrevet 19. juni 2010 Nei det tror jeg ikke. En mann som er redd for mine venner er ikke en mann jeg ønsker å være i forhold til. Jeg er ikke omgangsvenner med mange ekser, for det er ikke nødvendig, nettopp fordi de er ekser. I møte med en ny mann vil jeg selvsagt heller ikke flagge mine ekser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #72 Del Skrevet 19. juni 2010 Nei det tror jeg ikke. En mann som er redd for mine venner er ikke en mann jeg ønsker å være i forhold til. Jeg er ikke omgangsvenner med mange ekser, for det er ikke nødvendig, nettopp fordi de er ekser. I møte med en ny mann vil jeg selvsagt heller ikke flagge mine ekser. Nei, jeg tviler ikke på at du ikke tror det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 19. juni 2010 #73 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Det faller deg ikke inn, Steinar, at din frykt og angst for menneskelige relasjoner du ikke kan kontrollere har noe med din singelstatus å gjøre? Jeg er på hils med noen ekser, venner med noen, og treffer ikke andre i det hele tatt. Dette baserer seg på forholdene vi hadde, bruddene vi hadde og flere individuelle ting. Ergo kan man ikke skjære alle ekser over en kam. Det eneste de har til felles er at de er ekser, verken mer eller mindre. Hvordan jeg forholder meg til dem kan ikke baseres på det ene faktum alene. Endret 19. juni 2010 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #74 Del Skrevet 19. juni 2010 Det faller deg ikke inn, Steinar, at din frykt og angst for menneskelige relasjoner du ikke kan kontrollere har noe med din singelstatus å gjøre? Jeg er på hils med noen ekser, venner med noen, og treffer ikke andre i det hele tatt. Dette baserer seg på forholdene vi hadde, bruddene vi hadde og flere individuelle ting. Ergo kan man ikke skjære alle ekser over en kam. Det eneste de har til felles er at de er ekser, verken mer eller mindre. Hvordan jeg forholder meg til dem kan ikke baseres på det ene faktum alene. Faktum er at en eks er historie. Livet går da videre uten denne eksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silyee Skrevet 19. juni 2010 #75 Del Skrevet 19. juni 2010 Eg er ikkje venn med nokon av mine tidlegare kjærestar (då tenker eg på dei som har vart lenger enn fire veker). Eg har hatt eit enormt behov for avstand etter at det har vorte slutt, rett og slett fordi at det å holde kontakt er idiotisk for min del! Eg kan helse på og snakke med, men ikkje noko særleg meir enn det. MEN, det er jo meg ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 19. juni 2010 #76 Del Skrevet 19. juni 2010 Faktum er at en eks er historie. Livet går da videre uten denne eksen. En eks har vært del av livet og min historie. Å forholde seg sivilt eller vennlig til en eks baserer seg på hvordan forholdet og bruddet var. Det er usunt å stenge folk komplett ut av livet sitt fordi en ikke takler nederlag, men gjør man det fordi eksen var slem osv, så er det noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #77 Del Skrevet 19. juni 2010 En eks har vært del av livet og min historie. Å forholde seg sivilt eller vennlig til en eks baserer seg på hvordan forholdet og bruddet var. Det er usunt å stenge folk komplett ut av livet sitt fordi en ikke takler nederlag, men gjør man det fordi eksen var slem osv, så er det noe helt annet. Absolutt ikke enig! Det er tegn på svakhet, avhengighet og usikkerhet når man ikke kutter en eks helt ut etter bruddet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evalilja Skrevet 19. juni 2010 #78 Del Skrevet 19. juni 2010 Mener du ekser man har vært på noen dater med eller ordentlige ekser man har vært sammen med en god stund? Jeg har to ekser som jeg faktisk kan kalle noen av mine beste venner Han ene fikk kreft rett etter at det ble slutt mellom oss, så jeg flyttet inn igjen og pleiet han en stund. Han andre delte jeg vennegjeng med og vi hadde ikke noe vondt brudd, så vi forble venner og omgåes fremdeles i dag på en helt vanlig måte. De jeg har hatt sære og vonde brudd med, har jeg ingen interesse av å omgåes. Du er et godt menneske du. Og jeg forstår hva du mener. Etter mange uker og kjedelige dager pluss noen innlegg her av typen "kan det bli oss igjen" og "skal jeg glemme han" er jeg kommet ditt at jeg har et herlig forhold til min eks. Han har det rett og slett bedre alene og det betyr også at han ikke vil ha noen. Men han vil ha meg i sitt liv. Jeg vil og ha han i mitt liv. Han gjør meg godt og glad. Det er ingen sommerfugler eller lignenede der men en dyp kjærlighet og vennskap ingen kan nekte oss.. Selv om noen prøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 19. juni 2010 #79 Del Skrevet 19. juni 2010 De eksene jeg er venner med var jeg heller aldri uvenner med, det var ytre grunner til at forholdene ikke fungerte. Dermed forblir de i livet mitt som gode og nære venner. Det har ingenting med avhengighet eller svakhet å gjøre. Det handler om nære medmennesklige relasjoner som ikke kunne fortsette i et parforhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #80 Del Skrevet 19. juni 2010 Du er et godt menneske du. Og jeg forstår hva du mener. Etter mange uker og kjedelige dager pluss noen innlegg her av typen "kan det bli oss igjen" og "skal jeg glemme han" er jeg kommet ditt at jeg har et herlig forhold til min eks. Han har det rett og slett bedre alene og det betyr også at han ikke vil ha noen. Men han vil ha meg i sitt liv. Jeg vil og ha han i mitt liv. Han gjør meg godt og glad. Det er ingen sommerfugler eller lignenede der men en dyp kjærlighet og vennskap ingen kan nekte oss.. Selv om noen prøver. Ja, jeg kan bare se for meg hvor "glad" din nye fremtidige kjæreste kommer til å bli for dette "forholdet" deres. Det bør du være veldig klar over og tenke godt igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå