Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #101 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg er 45 år, og vet i likhet med brutal_mann heller ikke eksakt antall, men det ligger nok mellom 10 og 15 et sted. Hvis jeg satte meg ned og skrev liste og vred hodet tilstrekkelig ville jeg nok sikkert kommet frem til det nøyaktige antallet, men hva er nå poenget med det? Hvis kjæresten min hadde spurt meg om antall ville jeg ikke svart. For det har han da virkelig ingenting med! Jeg ville blitt veldig skeptisk over å få et sånt spørsmål og lurt på hva motivene hans ville vært for å spørre. Er det f.eks. for å finne ut om jeg er "dydig" nok for ham? Menn med sånne holdninger skyr jeg som pesten. Dessuten: Jeg er den jeg er, forholdet vårt og sexen vår er slik den er, helt uavhengig av hvorvidt jeg har hatt 10 eller 100 partnere. Og vi er begge veldig fornøyd med hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 11. juni 2010 #102 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg ønsker ikke å starte en krangel med deg (igjen), men jeg sliter med å forstå dette, derfor spør jeg. Er en kvinne med få (eller like antall som deg) sexpartnere uaktuell som partner fordi hun respekterer og aksepterer de som velger en annen og mer utsvevende livstil, selv om hun ikke praktiserer eller ønsker å praktiserer dette selv? Den ble litt uklar for meg også og jeg lurer derfor på det samme som deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. juni 2010 #103 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Jeg ønsker ikke å starte en krangel med deg (igjen), men jeg sliter med å forstå dette, derfor spør jeg. Er en kvinne med få (eller like antall som deg) sexpartnere uaktuell som partner fordi hun respekterer og aksepterer de som velger en annen og mer utsvevende livstil, selv om hun ikke praktiserer eller ønsker å praktiserer dette selv? Jeg mener en kvinne - som de som f.eks. snakker her - som har få partnere, men har synspunktene - "fortid er fortid, anntall har ikke noe å si, spiller ikke noen rolle for meg om det er 2 eller 20, det er en privatsak, at man har behov for å vite det er rart og tyder på et mulig kontrollbehov osv ". Da er hun uaktuell for meg uavhengig anntall. Om hun aldri hadde ønsket en sånn person som partner, men respekterer og aksepterer at folk er ulike så er det greit. Respekterer det gjør jo jeg også, eneste er at jeg har preferanser på hvem jeg vil ha en nær relasjon til, barn osv. Endret 12. juni 2010 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. juni 2010 #104 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) For å gå tilbake til trådens tema, så syns jeg også det er interessant å vite at du aldri kunne blitt sammen med meg, fordi jeg ikke bryr meg om ANDRE menneskers seksual-moral. Er det det du mener? Endret 12. juni 2010 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 11. juni 2010 #105 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg mener en kvinne - som de som f.eks. snakker her - som har få partnere, men har synspunktene - "fortid er fortid, anntall har ikke noe å si, spiller ikke noen rolle for meg om det er 2 eller 20, det er en privatsak, at man har behov for å vite det er rart og tyder på et mulig kontrollbehov osv ". Da er hun uaktuell for meg uavhengig anntall. Om hun aldri hadde ønsket en sånn person som partner, men respekterer og aksepterer at folk er ulike så er det greit. Respekterer det gjør jo jeg også, eneste er at jeg har preferanser på hvem jeg vil ha en nær relasjon til, barn osv. Jeg har de synspunktene når det gjelder de mennene jeg kunne tenke meg å være sammen med, der er ikke jeg så opptatt av hvor mange han har vært sammen med før meg. Jeg føler at det ikke sier noe om han som person, kjæreste og far. Hvis han har lyst til å fortelle meg hvor mange han har hatt sex med så værsågod, men jeg kommer ikke til å spørre han om det fordi det ikke er interessant for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. juni 2010 #106 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) For å gå tilbake til trådens tema, så syns jeg også det er interessant å vite at du aldri kunne blitt sammen med meg, fordi jeg ikke bryr meg om ANDRE menneskers seksual-moral. Er det det du mener? Prøvde å forklare hvorfor (der jeg siterte meg selv). Men nei, det stemmer det. Har du andre tanker om seksual moral generelt, enn det jeg har - helt motsatsen, så er du helt uaktuell ja. Å som sagt med det ovenfor at du tenker mer på hvordan personen er nå, vil ikke vite hva han har gjort, spiller ikke noen rolle for deg om han har hatt 30 partnere så lenge han er frisk osv. gjør at du/andre har en holdning og et tankesett som gjør at personen overhodet ikke appelerer når det kommer til "kjærestemateriale". Endret 12. juni 2010 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. juni 2010 #107 Del Skrevet 11. juni 2010 Også om en partner hadde tjue partnere for over tjue år siden, og siden da har vært i et forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. juni 2010 #108 Del Skrevet 11. juni 2010 Også om en partner hadde tjue partnere for over tjue år siden, og siden da har vært i et forhold? Avhenger av tankene/holdningene hennes rundt tema. Selv om jeg i utgangspunktet syns over 20 partnere er for mange, så er nok livsførselene de siste 20 årene mer interessant og sier mer om henne enn hva hun gjorde for over 20 år siden ja. Så kommer ann på hva hun tenker om temaet da. Men siden hun er 45 + så er hun ikke så aktuell likevel, bittelitt for voksen, 39 år så kanskje. *ler på en ikke hånlig og lav måte påfulgt av en nikkende smily som ikke er arrogant* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. juni 2010 #109 Del Skrevet 11. juni 2010 Spør ikke - rett og slett fordi fortid er fortid. Kan ikke endre på noe av det som har skjedd uansett hverken for min egen del eller andres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 11. juni 2010 #110 Del Skrevet 11. juni 2010 Også om en partner hadde tjue partnere for over tjue år siden, og siden da har vært i et forhold? Det handler vel om å ha kontroll over ikke bare hvor mange de har hatt sex med men også hvor mange den de har hatt sex med også har hatt sex med. For det er eneste forklaringen jeg kan se når man sier at man ikke ønsker å være sammen med en dame som har hatt moderat med sexpartnere og på den måten egentlig tilfredsstiller det første kravet om antall - men når dama selv ikke bryr seg om hvor mange den kommende kjæresten hennes har hatt før henne så er hun likevel uaktuell. Og da må det være fordi de også ønsker å vite hvor mange de to sexpartnerne hennes har hatt sex med før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #111 Del Skrevet 11. juni 2010 Etter å ha skumlest denne tråden sitter jeg igjen med et inntrykk av at menn vil føre regnskap mens kvinner ikke bryr seg. Men egentlig tror jeg kvinner bryr seg likevel: de *foretrekker* at typen har hatt en drøss partnere før dem, dels fordi han da er mer seksuell erfaren, men først og fremst på grunn av statusen denne merittlisten gir ham. Og kvinner eeeeeeeeelsker menn som andre kvinner også elsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 11. juni 2010 #112 Del Skrevet 11. juni 2010 Etter å ha skumlest denne tråden sitter jeg igjen med et inntrykk av at menn vil føre regnskap mens kvinner ikke bryr seg. Men egentlig tror jeg kvinner bryr seg likevel: de *foretrekker* at typen har hatt en drøss partnere før dem, dels fordi han da er mer seksuell erfaren, men først og fremst på grunn av statusen denne merittlisten gir ham. Og kvinner eeeeeeeeelsker menn som andre kvinner også elsker. Søkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #113 Del Skrevet 11. juni 2010 Søkt. Selvbedrag er tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. juni 2010 #114 Del Skrevet 11. juni 2010 Søkt. Faktisk ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. juni 2010 #115 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Men spør du potensielle kjærester om antall partnere? Det er spørsmålet her... Endret 12. juni 2010 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. juni 2010 #116 Del Skrevet 11. juni 2010 Etter å ha skumlest denne tråden sitter jeg igjen med et inntrykk av at menn vil føre regnskap mens kvinner ikke bryr seg. Men egentlig tror jeg kvinner bryr seg likevel: de *foretrekker* at typen har hatt en drøss partnere før dem, dels fordi han da er mer seksuell erfaren, men først og fremst på grunn av statusen denne merittlisten gir ham. Og kvinner eeeeeeeeelsker menn som andre kvinner også elsker. Du strekker poenget langt, men det er allikevel noe i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. juni 2010 #117 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Men spør du potensielle kjærester om antall partnere? Det er spørsmålet her... Det ville ikke vært noe jeg spurte direkte om. Jeg hadde nok heller gått som katten rundt den varme grøten og funnet ut det jeg trengte å vite på mer indirekte måter. Endret 12. juni 2010 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 11. juni 2010 #118 Del Skrevet 11. juni 2010 Etter å ha skumlest denne tråden sitter jeg igjen med et inntrykk av at menn vil føre regnskap mens kvinner ikke bryr seg. Men egentlig tror jeg kvinner bryr seg likevel: de *foretrekker* at typen har hatt en drøss partnere før dem, dels fordi han da er mer seksuell erfaren, men først og fremst på grunn av statusen denne merittlisten gir ham. Og kvinner eeeeeeeeelsker menn som andre kvinner også elsker. eh, javel - hvis du mener det så, stemmer ikke med min erfaring men det stemmer kanskje med din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 11. juni 2010 #119 Del Skrevet 11. juni 2010 Du strekker poenget langt, men det er allikevel noe i det. Jeg føler det ikke sånn, når jeg blir kjent med en mann så vet jeg jo ikke om de har ligget med mange eller få på forhånd, det finner jeg ut etter hvert og da vil det ikke skremme meg at han vært sammen med flere eller gjøre meg mektig imponert og tenke at han må være erfaren og god i senga. For det har ikke noen sammenheng bestandig. Du som er så opptatt av utroskap, jeg ville heller ha blitt sammen med en mann som har vært trofast i alle sine forhold og hatt ons når han har vært singel, framfor en mann som har vært utro i forholdene sine - det sier mer om mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. juni 2010 #120 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg føler det ikke sånn, når jeg blir kjent med en mann så vet jeg jo ikke om de har ligget med mange eller få på forhånd, det finner jeg ut etter hvert og da vil det ikke skremme meg at han vært sammen med flere eller gjøre meg mektig imponert og tenke at han må være erfaren og god i senga. For det har ikke noen sammenheng bestandig. Du som er så opptatt av utroskap, jeg ville heller ha blitt sammen med en mann som har vært trofast i alle sine forhold og hatt ons når han har vært singel, framfor en mann som har vært utro i forholdene sine - det sier mer om mannen. Tja, det er ofte et element av konkurranseinstinkt tilstede. Altså at hvis du opplever at andre kvinner er interessert i en mann, så blir også du automatisk mer interessert. Tror ikke akkurat at dette er unormalt. Det du skriver om utroskap er jo da din personlige vurdering av risiko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå