Gjest Huffsa Skrevet 5. juni 2010 #1 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har fått ny mobil, men kan jeg lade den opp før jeg bruker den UTEN simkort eller må det være i?
Essi89 Skrevet 5. juni 2010 #2 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har fått ny mobil, men kan jeg lade den opp før jeg bruker den UTEN simkort eller må det være i? Du kan lade den uten simkort, ja:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Nei, for telefonens strømforsyning har veldig mye med simkortet å gjøre.
Modic Skrevet 5. juni 2010 #4 Skrevet 5. juni 2010 Nei, for telefonens strømforsyning har veldig mye med simkortet å gjøre. Spar deg. Hadde TS visst om det hadde betydning eller ikke, hadde hun ikke spurt.
Beauté Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Sorry jeg måtte le nå. Strømforsyningen har INGENTING med simkortet å gjøre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 Spar deg. Hadde TS visst om det hadde betydning eller ikke, hadde hun ikke spurt. O'rly?
Gjest Huffsa Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 Når det står i bruksanvisningen, i rekkefølge, at man skal putte simkort i mobilen også lade, så skader det vel ikke å spørre..? Beklager at jeg ikke er så teknisk av meg og vet alt.
Beauté Skrevet 5. juni 2010 #8 Skrevet 5. juni 2010 Så klart. Jeg lo mest av en som skrev over. Spør i vei du.
Jade Skrevet 6. juni 2010 #9 Skrevet 6. juni 2010 Det står nok at du må ta simkortet i først, for da kan du begynne å bruke telefonen med det samme den begynner å lade. Ellers må du jo ta ut batteriet igjen for å ta inn simkortet, og det blir jo litt bakvendt. De som synes slike spørsmål er dumme, har sikkert selv stilt "dumme" spørsmål om ting DE ikke vet så mye om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå