Endlessly Skrevet 2. juni 2010 #22 Skrevet 2. juni 2010 Foreningen for omplassering av dyr har mange kaniner som ønsker nytt hjem Voksne og temmede kaniner, om du tar en prat med de som driver omplasseringen så ordner de sikkert slik at du får en kanin som passer deg og hjelper deg i gang med hva en kanin trenger. Dersom du kjøper kaninunge så må du huske å kastrere, mange som setter ut ukastrerte hannkaniner når de når tenårene og begynner å markere overalt. Også hunnkaniner kan med fordel kastreres.
nysjerigper Skrevet 2. juni 2010 #23 Skrevet 2. juni 2010 esj.. mamma sa det at vi skal kjøpe 1 kanin frå ein som fekk uventa kaninunga( det var vist renrasa løvehode). så skal vi kjøpen ein kanin på butikken i førde... har dåkke nokon tips å få overtale ho til å kjøpe frå ein anna oppdrettar.. kjenner dåkke nokon i Sogn og fjordane i nærheita Stryn kommune... ellers takk for tipsa.. vist eg må kjøpe i dyrebutikken kva bør eg passe på ??????
Rumohra Skrevet 2. juni 2010 #24 Skrevet 2. juni 2010 Du kan jo gå inn på kaninforum.no og søke kanin der, er også mange erfarne oppdrettere der som kan svare på spørsmål. Hvis du må kjøpe fra dyrebutikk, sørg for at kaninen er ren rundt nese, øyne, kjønn og baken. Få også sett på tennene, og se at den har korrekt tannstilling. Underernæring kan også tyde på syk kanin, dersom du kjenner taggene i ryggraden godt er kaninen underernært. Vær også sikker på at du får en kanin med riktig kjønn!
nysjerigper Skrevet 2. juni 2010 #25 Skrevet 2. juni 2010 eg var innpå ditta kaninforumet.. eg fant ein som budde i bergen og hadde 4 løvehode.. men det er umuleg å få meir innformasjon når eg ikkje er registrert
Rumohra Skrevet 2. juni 2010 #26 Skrevet 2. juni 2010 Er bare å bli medlem, det. Husk å registrere deg med fult navn. Pleier ikke ta lang tid å bli registrert. Er veldig dumt å forhaste seg inn i et dyrekjøp, så det har du vel tid til?
MissMas Skrevet 2. juni 2010 #27 Skrevet 2. juni 2010 Det er ingen som må kjøpe fra dyrebutikk Hvis man kjøper fra oppdretter, kan man spare mange penger pga da er det lettere å unngå sykdommer. Det kan du si til din mor!
nysjerigper Skrevet 2. juni 2010 #28 Skrevet 2. juni 2010 eg har vel litt dårleg tid.. men det er fordi at om 1veke og 3 daga skal eg og mamma til førde.. og då har mamma tenkt å kjøpe kanin.. men eg vil heller kjøpe frå ein oppdrettar,, så, eg må finne ein passande til då vist ikkje blir det i førde.. den trenge ikkje å verre renrasa.. eg vil berre ha ei tan eller løvehode som eg kan kose med...
nysjerigper Skrevet 2. juni 2010 #29 Skrevet 2. juni 2010 eg meiner ikkje att eg må få kanina då.. eg må berre finne ein oppdrettar som bur i nærheita eller at vi kjenner nokon som bur der.. det er 2 grunna til at det er akkurat no mamma vil at det skal verre klart.. 1: det skal verre ein bursdagsgåve til meg. og eg hadde bursdag for 2 veke sia.. og mamma ville at eg skulle velge siden eg kan litt meir enn ho sidan eg veit om masse sidar om kanin.. 2: mamma har ikkje tenkt seg til førde på ein god stund.. og sidan vi får den andre kanina om 6 veke vil eg helst at dei skal komme til oss nesten den samme veka.. og mamma har hatt lyst på kanin veldig lenge no..
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juni 2010 #30 Skrevet 2. juni 2010 Du høres ut som en unge, og unger bør ikke ha ansvar for dyr. Kaniner er ikke "kosedyr"; til det er de for urolige og lite sosiale.
nysjerigper Skrevet 2. juni 2010 #31 Skrevet 2. juni 2010 Du høres ut som en unge, og unger bør ikke ha ansvar for dyr. Kaniner er ikke "kosedyr"; til det er de for urolige og lite sosiale. eg er 13år, og det blir mamma som får ansvaret, og eg har vore innpå mange sider,og på kvar einaste side sto det at barn ikkje skal ha ansvaret, og det har eg tenkt å følgje. det er berre det at eg har litt meir erfaring på data enn mamma så eg prøver berre å finne nokon som har ein kanin som dei vil selge/gje vekk..
Gjest Lille-pus Skrevet 3. juni 2010 #32 Skrevet 3. juni 2010 eg er 13år, og det blir mamma som får ansvaret, og eg har vore innpå mange sider,og på kvar einaste side sto det at barn ikkje skal ha ansvaret, og det har eg tenkt å følgje. det er berre det at eg har litt meir erfaring på data enn mamma så eg prøver berre å finne nokon som har ein kanin som dei vil selge/gje vekk.. Da synes jeg du skal vise dette til mamma'n din. Det kan (teoretisk sett. Jeg kjenner ikke dem som har satt inn annonsene) være av interesse. Det er jo noen få mil mellom Førde og Florø, men som sagt, snakk med mamma'n din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå