Gjest goodtwin Skrevet 31. mai 2010 #1 Del Skrevet 31. mai 2010 Overskriften sier vel seg selv =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr. G Skrevet 31. mai 2010 #2 Del Skrevet 31. mai 2010 selve kjøringa tok ikke så lang tid syns jeg.. klarte meg ganske bra, og nesten akselererte i progressen. men så kom det til teorien, som jeg kuket en del med.. sto den tredje gangen. men pga det, så tok det kjempe lang tid! måtte finne tid til å dra dit. måtte ta seg fri fra jobb.. måtte kanskje lese litt også.. skal faktisk kjøre opp i morra!!! kryss fingran!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Del Skrevet 31. mai 2010 *jeg krysser fingrene for deg* Jeg hadde ni timer med vanlige timer, pluss de obligatoriske i tillegg. Strøk på første forsøket, fordi jeg var fullstendig ute av kroppen av nervøsitet. Andre gikk som det skulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 31. mai 2010 #4 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Jeg husker ikke nøyaktig når jeg startet øvelseskjøringen, men det var sommeren jeg fylte 18. Kjørte opp i Desember samme år. Det var ikke viktig for meg å ta sertifikatet på kortest mulig tid, så jeg stresset ikke med øvelseskjøringen. Endret 31. mai 2010 av Iah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 31. mai 2010 #5 Del Skrevet 31. mai 2010 1,5 måneder, jeg fikk en spesiell avtale med kjørelæreren fordi jeg snart skulle flytte. Da hadde jeg bare øvelseskjørt to ganger på forhånd, så jeg følte meg veldig usikker da jeg plutselig satt alene bak rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mykela Skrevet 31. mai 2010 #6 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg startet i februar i fjor og fikk lappen i begynnelsen av november. Men hadde en 3 måneders pause i sommer. Det gikk tregt, men jeg klarte alt på første forsøk Jeg brukte alt for mange timer (rundt 40) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr. G Skrevet 1. juni 2010 #7 Del Skrevet 1. juni 2010 strøyk :tristbla: :tristbla: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheesecake Skrevet 1. juni 2010 #8 Del Skrevet 1. juni 2010 ca 4 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 1. juni 2010 #9 Del Skrevet 1. juni 2010 Lærekjørte vel privat fra jeg var 16, men begynte ikke å virkelig ta lappen før i midten av mars eller noe sånt. Rundt månedsskiftet mai/juni kjørte jeg opp og sto... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni 2010 #10 Del Skrevet 1. juni 2010 strøyk :tristbla: :tristbla: Det var noe skitt! Men; det er bare å gå på med krum hals igjen om litt. Om du vet hva du strøyk på, øver du som bare på akkurat det, og fortsetter å ta noen timer til. Dette skal gå - Mr. G skal også få lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 1. juni 2010 #11 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg brukte et år. Begynte å ta timer i november. Kjørte opp i mai og strøk. Begynte med timer igjen i august, og sto på oppkjøring i november. Hadde en kjøretime i uken, og minimalt med øvelse utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juni 2010 #12 Del Skrevet 1. juni 2010 ca 47 meter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosaprosa Skrevet 1. juni 2010 #13 Del Skrevet 1. juni 2010 begynte og øvelseskjøre da jeg var 16. Tok noen timer, og det obligatoriske før jeg ble 18, hadde oppkjøring på bursdagen min, midt på den værste vinteren vi har hatt her på mange år, men bestod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 1. juni 2010 #14 Del Skrevet 1. juni 2010 strøyk :tristbla: :tristbla: Trasige greier, men det går bra neste gang, helt sikkert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyterlivet Skrevet 2. juni 2010 #15 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg begynte i september, hadde en pause fra kjøringa fra desember til februar. Begynte igjen i februar og ble ferdig i april. Ville vært ferdig tidligere, hvis det ikke hadde vært en måneds ventetid på oppkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Svingtrapp Skrevet 2. juni 2010 #16 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg begynte å øvelseskjøre i juni, og begynte med kjøretimer senere i samme måned. Kjørte opp i oktober. Hadde ikke så ofte kjøretimer i starten, men det ble mer utover høsten. Var heldig med kort ventetid på oppkjøringen.. Greide forøvrig teori og oppkjøring på første forsøk, hurra! Jeg tror tiden man bruker kan variere veldig. Har man mulighet til å øvelseskjøre mye og/eller har tid og økonomi til å ta kjøretimer ofte trenger det ikke å ta så lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 2. juni 2010 #17 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg begynte i juni, kjørte litt, hadde pause hele juli, august og så vidt jeg husker store deler av september grunnet kjøreskolekonkurs, og hadde oppkjøring, og besto, den første uken i januar Det tok altså 7 måneder fra start til slutt, men det sto ikke på mine evner, og jeg har aldri heller stresset noe særlig med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå