Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg fikk en veldig fin eventyrbok, en ullbody, flere pysjer i litt større størrelser, noen veldig søte bittesmå sko, en liten kjole til sommeren og selvfølgelig - bleiekake! Utrolig morsomt altså!! Har bare lest om det før jeg, aldri sett, så det var gøy at noen tok den jobben å lage det. Supre jenter, det må jeg si!! Jeg begynte nesten å gråte litt jeg, da jeg skjønte at de hadde laget en sånn overraskelse for meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes utrolig koselig ut! Og det mest koselige må jo være at de har tatt seg tiden til å arrangere det for deg, det er kjempe snilt gjort av de :)

Har alltid hatt lyst på babyshower når jeg ble gravid, men ingen som har laget det, så da får det være. *Litt misunnelig på deg der altså, hehe* Ekstra koselig med en så stor oppmerksomhet midt oppi flyttingen og det hele også - det fortjener dere :Nikke:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Så masse fint dere fikk. Artig funnet på av dine venner :)

Skrevet

Så koselig med babyshower :) Og masse fine gaver til :babyjente: Håper du har hatt en fin helg ellers også :)

Skrevet

Det hørtes utrolig koselig ut med babyshower. :) Det er virkelig kjekt med slike overraskelser. :)

Skrevet

Tilbake på jobb etter en deilig langhelg! Man skulle alltid hatt fri på fredager syns jeg!!! :jepp: Selv om det meste av helgen har gått med til å pakke ut og rydde, har jeg fått slappet godt av også, og tatt meg i å syntes det har vært koselig å ordne i stand i den nye leiligheten.

I går fikk vi levert sprinkelsengen og diverse annet barnestasj som har stått på oppbevaring rundt om kring. Jeg har lyst til å male sengen hvit, nå er den delvis trehvit og delvis hvit. Jeg tror det hadde vært penere om hele var hvit. Jeg fikk vasket sengekanten jeg har kjøpt til den også, så nå er den snart klar til å flyttes inn i. :hoppe: Og vognen står klar med skinnpose inni, og vi har (unødvendig mye tror jeg :sjenert: Bestemødrene har tatt av...) klær som snuppa kan bruke.

Bare litt over tre uker til permisjon nå.. Det har gått fort altså!!! Samtidig begynner jeg å føle meg mer og mer klar for å hilse på lille bolla. Jeg lurer sånn på hvordan hun ser ut og hvordan hun er!! Noen ganger blir jeg helt på grinern av å tenke på det. Tenk at vi har lagt et lite menneske liksom… Det er ganske stort! Samtidig lurer jeg veldig på hvordan jeg kommer til å takle mamma-rollen. Jeg har aldri hatt noe særlig med barn å gjøre, og aldri vært spesielt interessert.. Og nå skal snart en liten baby være 100 % avhengig av meg.. Skummelt… Men litt fint og! :rødme:

Denne uken må vi få handlet en del ting vi trenger til leiligheten, og til babyen. Vi mangler stellematte og sånne ting, det må vi ha. Tror vi bare kjøper på Ikea. Vi skal bare stelle på benken på badet, for den er ganske lang. Men vi trenger et system for å henge/legge alt stelle-stash lett tilgjengelig. Vet ikke helt hva det blir til enda..

Og så må jeg snart få begynt på julegavene! Har ikke kjøpt noe enda!

Vinterkulda tar forresten reper'n på hodebunnen min.. :sur: Den er så tørr at det klør og flasser. Æsj... Vet ikke hva jeg skal gjøre med det, det er skikkelig ekkelt!

I dag skal jeg til jordmor og dobbeltsjekke at veksten til lillesnuppa er ok. Jeg er ganske sikker på at den er det, for det er så mye liv inni der, at jeg ikke kan skjønne at ikke hun får all den næringen hun trenger. Jeg har ganske mye kynnere om dagen, så her trenes livmora opp til den store dagen! :)

Skrevet

Jeg har også en kjip hodebunn om vinteren. Gå til innkjøp av en god fuktgivende shampo og balsam og en hårkur som gir fukt. Det gjør jeg og det funker fjell :jepp: Jeg bruker Sebastian Profesional Hydra Treatment (tror jeg den heter) Dritdyrt i Norge, billigere på internetten ;)

:klemmer:

Skrevet

Jeg har også en kjip hodebunn om vinteren. Gå til innkjøp av en god fuktgivende shampo og balsam og en hårkur som gir fukt. Det gjør jeg og det funker fjell :jepp: Jeg bruker Sebastian Profesional Hydra Treatment (tror jeg den heter) Dritdyrt i Norge, billigere på internetten ;)

:klemmer:

Takk for tipset, det skal jeg sjekke ut!! :klemmer:

Skrevet

Så koselig å klargjøre ny leilighet for ny baby :rødme: Høres ut til at dere har det meste på plass :jepp:

Apropos klær til snuppa, så får jeg håpe at dere ikke tar en Iril da :fnise: Hun har vel helst brukt opp kvota for den slags :roll:

:ler:

Skrevet

Apropos klær til snuppa, så får jeg håpe at dere ikke tar en Iril da :fnise: Hun har vel helst brukt opp kvota for den slags :roll:

Jeg har brukt opp kvota for det aller meste, jeg.. :ler:

Skrevet

Hei, Cypress! :vinke:

Hvordan går det med ovnsbolla di? :klem:

Skrevet

Så koselig å bli overrasket med babyshower da! :jepp:

Skjønner at det må være en rar, overveldende og fin tanke at man skal bli mamma. :rødme:

Skrevet

Bare innom og sjekker ståa med leilighet og babyjenta deres ;)

Skrevet

Hei, Cypress! :vinke:

Hvordan går det med ovnsbolla di? :klem:

Det går kjempebra! :nigo: Hun hever og hever, for å si det sånn! Hun har begynt å gi mamman sin litt hovne bein, men hvis det er det verste hun kan finne på, så er det ikke så ille syns jeg!

Bare innom og sjekker ståa med leilighet og babyjenta deres ;)

Vi begynner å komme bra på plass i leiligheten. Det er fortsatt noen esker som ikke er blitt pakket ut av, men siden vi nå har så ENORM leilighet (det føles sånn i hvert fall...), har vi bare satt dem inn på det ekstra soverommet, så vi slipper å se dem når vi ikke vil. :tommelopp: I like!!

Denne er superduper på tørr hodebunn!! (og på tørr hud også :jepp: )

Forøvrig syns jeg det er på tide med nytt magebilde :Nikke:

Oi, den så fin ut!! Du har ikke den til salgs du da?? (så på FB at du hadde varer som skulle ut...)

Magebilde ja, det er jeg enig i at burde komme snart.. Jeg skal se hva jeg får gjort med saken!! :jepp:

Skrevet

Ifølge mine beregninger er jeg

HØYGRAVID FRA I DAG!!!!

:strix::danser::hoppe::strix:

Skrevet

:danser::hoppe::danser::hoppe:

Skal vi slå sammen høgravid-festen med side 100-festen som kommer om et par innlegg? :jepp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...