Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

Fremhevede innlegg

Skrevet
:fnise: Litt av en drøm! Godt du våknet før du lappet til mannen litt hardere! :ler:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det er ganske utrolig hvor mye rart man drømmer mens man går gravid.. Jeg har også drømt masse rart, og nesten endt opp med å slå til mannen ubevisst, men godt det bare var et løst slag og ikke at han våknet av det :fnise:

Vi har også brun bilstol, men Pebble, ikke Cabriofix :) Og beltebase, ikke isofix, hehe.

Veldig rart å ha utstyret stående hjemme ja, det synes jeg også.. Men utrolig koselig da :hjerte:

Skrevet

Ja, vi turte det, men samme dagen begynte jeg å blø, så jeg innbilte meg at jeg hadde 'jinxet' hele svangerskapet, men, nei da :hjerte:

Skrevet
:ler: For en drøm :ler: . Jeg kan og ha slike drømmer om mannen og sier til han når han våkner at nå har han vært slem mot meg i søvne :fnise: . Han pleier å svare "Nå igjen" :P
Skrevet
:fnise: For en morsom drøm! Godt man kan le når man våkner ;)
Skrevet

Rolig i drømmeland i natt heldigvis.. :ler:

I dag tar vi over den nye leiligheten!!! :strix: :strix: Jeg gleeeder meg!!! Håper de har vasket ordentlig og sånt da, så det ikke er noe tull med det. Selgerne skulle visst bruke et byrå, så det burde jo være bra.

Åh, som jeg gleder meg!!!! :dåne:

Gjest Neferet
Skrevet

Masse masse masse lykke til!!! :strix: :strix:

Da kan alt falle på plass før lillefrøkna melder sin ankomst! :jepp:

Skrevet

Så moro med overtagelse av ny leilighet i dag :danser: Det må jo bare bli bra :hoppe:

Skrevet

Så stas cypress! Jeg skal jo også flytte snart, i begynnelsen av januar, og jeg kjenner det krible i magen når jeg leser her :fnise:

Krysser fingre for at det ikke blir noe tull ;) Vaskebyrå hørtes jo i hvert fall lovende ut da :Nikke:

Skrevet

:bolledeig: for ny leilighet :bolledeig:

:danser::strix::hoppe::danser::strix::hoppe:

jeg sitter å venter på dato for å flytte inn i nyhuset, så nå har jeg faktisk begynt å pakket litt på trass :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...