Gå til innhold

Klær for alle


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg ere en mann som ikke er transe, men somliker å bruke kjole og skjørt.No blir en sett på som en raring, men når skal det bli slutt???

Mann i kjole!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problem? Kva problem har han?

Kvifor skulle ikkje menn ha nett same anledning til å kle seg i nett det dei vil som damene? (Sistnemnde går jo gjerne i herrebutikkar og kjøper klede til seg sjølve... icon_wink.gif ) Elles så er jo bukser for menn reint historisk sett eit nymotens fenomen, og at me kun skulle gå i bukser den siste fikse idéen.

For guttar var det svært vanleg å gå i skjør/kjole lenge - særleg i Irland og Belgia. Først i 1965 tok det heilt slutt i ein Belgisk by...

Det var jo elles ein diskusjon om menn i skjørt i det gamle forumet, rett før dette nye kom.

Sjå elles t.d. http://www.imff.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk ser på deg,barberer du deg da????dette

er jo rart,såklart de ser på deg som raring.

uvanlig å se på menn m skjørt,du er jo helt freak,ta på deg buksen din NÅ1212[ Dette Innlegg er endret av: linny den 2002-05-01 20:51 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-05-01 20:50, linny wrote:

folk ser på deg,barberer du deg da????dette

er jo rart,såklart de ser på deg som raring.

uvanlig å se på menn m skjørt,du er jo helt freak,ta på deg buksen din NÅ

[ Dette Innlegg er endret av: linny den 2002-05-01 20:51 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linny, om det er meg og ikkje "Anonym" du vender deg til:

Barberer meg? Det går opp og ned. Er ikkje så glad i skjegg, men blir lett sår av å barbere meg òg...

Om folk ser på meg som ein raring? Jo, det er enkelte individ som (om eg skal vera brutal) ikkje tenker særleg mykje etter ting og kjem med slike kommentarar som deg no - på god avstand. (Er litt usikker på om eg kan telja dei på meir enn ein fing, dog. Kanskje to.)

Det er ein del som fniser, men det er helst tenåringar. Eg får fleire komplement enn noko anna når eg går i skjørt, frå totalt ukjente. (Skjer aldri i vanlege herreklede.)

Ingen problem, altså.

Joda, eg ER klar over at folk ser på meg - men det er mange som faktisk har sans for det, òg, og ser på meg av den grunn.

Eg har stadig vekk ingen problem med det. Dei som må ha problem må då vera dei som ikkje greier å tenka litt nytt? Dei som er så redd for kva andre tenker, og ikkje tør ta eit eige standpunkt?

For tenk deg litt om: Kvifor skulle ikkje menn få gå i skjørt og kjolar igjen? Og høghælte sko og nett kva dei vil, for den saks skuld. For eg reknar med du ikkje vil tilbake til den tida då kvinner IKKJE fekk gå i bukser? Og dressjakker og slips og...

Kvinner har heile tida teke for seg av det som fantest av klede, om det eigentleg var for menn eller ikkje. Menn har gitt avkall på mykje av det som var i deira garderobe: Skjørt, kjolar, strømper, ...

No er pendelen på veg tilbake; Menn vil ha tilbake eit større utvalg - vera likestilt med kvinnene. Er det gode grunnar til at diskriminering i klesveien er OK når det går ut over menn vil eg gjerne høyre dei.

Kva synest forresten Damene om følgjande lenke: http://www.misterpoll.com/poll.mpl?id=3063544725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hei jeg er mann som liker å klæ meg som kvinne. Det er min store opplevelse når jeg får ta på meg vårens nyeste kjole eller skjørt og gå ut i varmen.Nytt av året er at jeg fikk meg jentebunad av moren min.Den har jeg brukt 3 ganger i år, en fantastisk opplevelse for meg. Gjestene reagerte bare positivt.

Vi får slosst for vår side av likestillingen.

Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

>Jeg ere en mann som ikke er transe, men >somliker å bruke kjole og skjørt.

Hva er en transe da, om det ikke er en

som liker, eller har behov for, å kle seg i det som assosieres med det motsatte kjønn?

Det finnes f.eks både transvestitter og transseksuelle. En fellesbetegnelse for disse er "transer". For meg hørs du ut som en transvestitt, og dermed også en transe.

Hva er det du tar avstand fra, eller ikke vil assosieres med, når du sier at du ikke er transe?

Svenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tror "Mann i kjole " mener er at han ikke fremstår som jente.For meg er det ikke tilfredstillende å ha på ett skjørt, jeg må bruke dameundertøy, innlegg i puppen, parykk og sminke. Da går jeg inn jenterollen.Noe menn går i skjørt uten å ta i bruk resten av kvinnerollen. Jeg vil ikke kalle dei transer mer enn jeg vil kalle jenter som bruker bukse for transer. Det finnst også transvestitter blant jenter.Noen menn mener at skjørt er mer praktisk å bruke noen ganger og vil bruke det uten å forestille jente.

Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har de behov de har, og det skal en ikkek kimse av, men det blir vel aldri sett på som vanlig å ha behov for å kle seg i dameklær?

Men de som har disse behovene er jo som de er, ikke alle er a4....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-05-29 13:26, anonym wrote:

>Jeg ere en mann som ikke er transe, men >som liker å bruke kjole og skjørt.

Hva er en transe da, om det ikke er en

som liker, eller har behov for, å kle seg i det som assosieres med det motsatte kjønn?

Det finnes f.eks både transvestitter og transseksuelle. En fellesbetegnelse for disse er "transer". For meg hørs du ut som en transvestitt, og dermed også en transe.

Hva er det du tar avstand fra, eller ikke vil assosieres med, når du sier at du ikke er transe?

Svenn

Det kan nok samanliknast med tida då kvinner byrja å gå i bukser - eit plagg som var kun for menn. Var dei transvestittar? Det var jo berre eit praktisk plagg dei kunne tenke seg å bruke, dei òg. Sameleis for skjørt/kjolar: Det er fine plagg - og praktiske til sitt bruk. Og om du som mann let stellet "henga fritt og luftig" og ikkje varmt slik som bukser gjer, så vil sædkvaliteten bli betre òg icon_wink.gif

No må du heller ikkje gløyma at skjørt, kjolar, høge hælar, til og med makeup er ting som har vore del av herremoten tidlegare - kvifor ikkje på nytt? Det ser ut til at det byrjar å bli ein del menn som tenker slik. Rettnok er det ikkje så mange plassar du får kjøpt slikt laga for menn no for tida - men det finst. Særleg om du leitar på nettet.

Når det gjeld definisjonen på kva ein transvestitt er (og transseksuell, transgender, interseksuell,...) så har jo "ekspertisen" kome fram til at jo, dei har nok teke feil av ein god del ting - kjønn er meir komplisert enn dei har trudd. Ein veit best sjølv kva ein vil kalla seg. Vil ein mann bruke skjørt og kjolar som ein del av herregarderoben, så er det like liten grunn til å kalla han transe som ei dame som brukar bukser.

Meinar eg.

Eller er det slik at damer slepp lettare unna slikt enn menn? (Jo, OK - men kvifor?)

Lagde forresten ein liten "poll" (på godt norsk) for ei stund sidan - kor mange tek sjansen på å svare? http://www.misterpoll.com/158405290.html

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...