artemide Skrevet 30. mai 2010 #1 Del Skrevet 30. mai 2010 Hei Jeg heter Diana Vil du/dere lære litauisk/russisk? Jeg kan hjelpe Men jeg vil lære norsk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lolita___ Skrevet 30. mai 2010 #2 Del Skrevet 30. mai 2010 Hei Jeg heter Diana Vil du/dere lære litauisk/russisk? Jeg kan hjelpe Men jeg vil lære norsk jeg vil lære russisk:)Du skriver jo ok norsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #3 Del Skrevet 30. mai 2010 Sveiki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artemide Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 30. mai 2010 Takk Men det er bare første setningene ) Jeg kan skrive bare litt norsk Jeg trenger praksis. Forstår du litt russisk eller du vil lære fra starten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artemide Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 30. mai 2010 Sveiki Labas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lolita___ Skrevet 30. mai 2010 #6 Del Skrevet 30. mai 2010 Takk Men det er bare første setningene ) Jeg kan skrive bare litt norsk Jeg trenger praksis. Forstår du litt russisk eller du vil lære fra starten? jeg skjønner litt noen ord så må nok starte fra begynnelsen:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artemide Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 30. mai 2010 jeg skjønner litt noen ord så må nok starte fra begynnelsen:( Du kan skrive ordene eller setningene i norsk og jeg kan oversette dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyage Skrevet 31. mai 2010 #8 Del Skrevet 31. mai 2010 Hei Jeg heter Diana Vil du/dere lære litauisk/russisk? Jeg kan hjelpe Men jeg vil lære norsk Taip! As noriu! Kaip sekasi? Kur gyveni? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artemide Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 31. mai 2010 Taip! As noriu! Kaip sekasi? Kur gyveni? Labas Sekasi gerai. Gyvenu Flisa miestely, Hedmark fylke. O tu kur gyveni? Kaip sekasi? Patinka lietuviu kalba? (Hei. Bare bra. Jeg bor i Flisa, Hedmark fylke. Og hvor bor du? Hvordan har du det? Liker du litauisk? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyage Skrevet 31. mai 2010 #10 Del Skrevet 31. mai 2010 Viska supratau!! As gyvenu Ålesunda.. Man gerai.. Man patinka lietuviskai kalba, bet labai sunku! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artemide Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 31. mai 2010 Viska supratau!! As gyvenu Ålesunda (Ålesunde).. Man gerai.. Man patinka lietuviskai kalba (lietuviu kalba - litauisk språken; lietuviskai kalbeti - å snakke litauisk) bet labai sunku! Taip, lietuviu kalba nelengva ypac gramatika Ja, litauisk er ikke lett (vanskelig). Spesielt grammatikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #12 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg vil gjerne lære litauisk :) Har fått noen venner som er fra Litauen og jeg vil så gjerne læææære! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karina92 Skrevet 29. juni 2013 #13 Del Skrevet 29. juni 2013 Jeg vil gjerne lære Litauisk, fra begynnelsen av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå