Gå til innhold

Drøyeste sex-historie


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Overrasket

Det var en ettermiddag som føltes endeløs, langs en tropestrand under meget fjerne himmelstrøk. Det hadde pøsregnet hele dagen, og med en gang det ble opphold skyndte jeg meg til stranden for en spasertur. Det var helt folketomt i alle retninger, ingen andre følte for å ta en tur ut etter det harde regnet. Det var bare meg og fotoapparatet mitt. 

Hele kysten var nydelig. Fargene i skyene, havet og sanden smeltet sammen i en dus fargeskala som man neste bare ser på klassiske malerier. Det var helt fortreffelig å kunne ta inn naturen på denne måten etter å ha tilbragt morgenen innendørs. Jeg knipset i vei og nøt livet. 

Etter en times vandring i vannkanten, med sterke bølger som skyldte nådeløst inn over stranden, fikk jeg øye på den eneste andre personen som hadde våget seg ut. Hun var sommerbrun og iøynefallende, der hun lekte alene med bølgene som ebbet ut ved leggene hennes. Hun var ikledd en hvit underdel fra en designerbikini og en lett bluse som var knyttet sammen i en liten floke over navlen.

Jeg iakttok henne fra fjernt hold og forestilte meg hvor flotte fotografier jeg kunne ta av henne. Hvordan kunne jeg ta bilder av henne, ville det vært best om jeg bare knipset i vei uten å si ifra, eller burde jeg gå bort å spørre om tillatelse. Midt i min egen tankerekke startet jeg helt impulsivt å gå bort til henne for å spørre. "Motivet rundt deg er ubeskrivelig akkurat nå ... kan jeg være litt frempå å spørre om å få fotografere deg?". 

Hun snudde seg litt og smilte helt avslappet. Hadde hun allerede på flere hundre meters avstand lagt merke til at jeg var der? "OK" var alt hun sa, men hun startet umiddelbart å flørte med kameraet som om det var helt dagligdags for henne at en fremmed mann startet å fotografere henne ut av det blå. Jeg var helt oppslukt i selve fotograferingen ikke bare av henne, men i søken etter den beste komposisjonen for å fange fargene fra havet og skyene rundt hennes brune hud og lange brune hårlokker.

Jeg vet ikke hvor lenge vi holdt på. Vi vekslet ikke et ord men kommuniserte med blikk, gestikulering, latter og smil. Vi ga oss da det så ut som om regnskyene på nytt gjorde et inntog. Hun nikket mot det dyreste hotellet langs hele stranden og ropte over lyden fra bølgeskvulpene. "Rom 503. Jeg vil gjerne se bildene og kanskje beholde noen? Du kan komme etter kl. 20:00 i kveld". Hun tørket av seg vann og sand og startet å gå tilbake til hotellet. 10 skritt unna snudde hun seg og ga meg et langt smil og pekte mot skyene. "Du bør skynde deg å finne ly for regnet". 

Jeg satte meg på nærmeste strandbar og ba om en alkoholfri pina colada og drosje hjem. Vel hjemme satte jeg minnekortet fra kameraet inn i datamaskinen og så over bildene. Jeg hadde vært så oppslukt i å ta det perfekte bildet at jeg hadde bare delvis lagt merke til henne. Nå la jeg merke til kroppen hennes på bildene, og studerte konturene lenge. Hun var så tiltrekkende, akkurat min type. Hadde hun bare vandret ut av fantasiene mine og dukket opp på en tilfeldig sandstrand i tropene?

Jeg banket på rom 503 klokken kvart over åtte. Hun åpnet døren i en kledelig silkenattkjole med hint av gjennomsiktig stoff. Det var noe tilforlatelig ved kroppspråket hennes som gjorde det helt naturlig å ha en gjest på besøk i slik bekledning. "Jeg tok en sjanse på å forutsi hva du likte" sa hun og ønsket meg velkommen med et glass av den fineste roséchampagnen "Prøv det med litt fersk frukt ... Lyktes noen av bildene?"

Jeg våknet neste morgen til frokost på sengen i rom 503 på Four Seasons. Det beste bildet jeg som jeg tok ettermiddagen før har jeg aldri vist til noen. Det er personlig, noe spesielt og særegent. Bølgene var uforutsigbare men trygge. Dog var det én bølge som var dobbelt så høy som alle de andre og som oppsto veldig nære strandkanten. Jeg knipset henne akkurat i det siste øyeblikket før den gigantiske bølgen kastet seg over henne. På bildet står hun vent mot kameraet og er tilsynelatende tørr i klærne og smiler, helt uvitende om hvor svær bølgen rett bak henne er. De største overraskelsene her i livet skyller inn over oss når vi minst venter det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 hours ago, Overrasket said:

Det var en ettermiddag som føltes endeløs, langs en tropestrand under meget fjerne himmelstrøk. Det hadde pøsregnet hele dagen, og med en gang det ble opphold skyndte jeg meg til stranden for en spasertur. Det var helt folketomt i alle retninger, ingen andre følte for å ta en tur ut etter det harde regnet. Det var bare meg og fotoapparatet mitt. 

Hele kysten var nydelig. Fargene i skyene, havet og sanden smeltet sammen i en dus fargeskala som man neste bare ser på klassiske malerier. Det var helt fortreffelig å kunne ta inn naturen på denne måten etter å ha tilbragt morgenen innendørs. Jeg knipset i vei og nøt livet. 

Etter en times vandring i vannkanten, med sterke bølger som skyldte nådeløst inn over stranden, fikk jeg øye på den eneste andre personen som hadde våget seg ut. Hun var sommerbrun og iøynefallende, der hun lekte alene med bølgene som ebbet ut ved leggene hennes. Hun var ikledd en hvit underdel fra en designerbikini og en lett bluse som var knyttet sammen i en liten floke over navlen.

Jeg iakttok henne fra fjernt hold og forestilte meg hvor flotte fotografier jeg kunne ta av henne. Hvordan kunne jeg ta bilder av henne, ville det vært best om jeg bare knipset i vei uten å si ifra, eller burde jeg gå bort å spørre om tillatelse. Midt i min egen tankerekke startet jeg helt impulsivt å gå bort til henne for å spørre. "Motivet rundt deg er ubeskrivelig akkurat nå ... kan jeg være litt frempå å spørre om å få fotografere deg?". 

Hun snudde seg litt og smilte helt avslappet. Hadde hun allerede på flere hundre meters avstand lagt merke til at jeg var der? "OK" var alt hun sa, men hun startet umiddelbart å flørte med kameraet som om det var helt dagligdags for henne at en fremmed mann startet å fotografere henne ut av det blå. Jeg var helt oppslukt i selve fotograferingen ikke bare av henne, men i søken etter den beste komposisjonen for å fange fargene fra havet og skyene rundt hennes brune hud og lange brune hårlokker.

Jeg vet ikke hvor lenge vi holdt på. Vi vekslet ikke et ord men kommuniserte med blikk, gestikulering, latter og smil. Vi ga oss da det så ut som om regnskyene på nytt gjorde et inntog. Hun nikket mot det dyreste hotellet langs hele stranden og ropte over lyden fra bølgeskvulpene. "Rom 503. Jeg vil gjerne se bildene og kanskje beholde noen? Du kan komme etter kl. 20:00 i kveld". Hun tørket av seg vann og sand og startet å gå tilbake til hotellet. 10 skritt unna snudde hun seg og ga meg et langt smil og pekte mot skyene. "Du bør skynde deg å finne ly for regnet". 

Jeg satte meg på nærmeste strandbar og ba om en alkoholfri pina colada og drosje hjem. Vel hjemme satte jeg minnekortet fra kameraet inn i datamaskinen og så over bildene. Jeg hadde vært så oppslukt i å ta det perfekte bildet at jeg hadde bare delvis lagt merke til henne. Nå la jeg merke til kroppen hennes på bildene, og studerte konturene lenge. Hun var så tiltrekkende, akkurat min type. Hadde hun bare vandret ut av fantasiene mine og dukket opp på en tilfeldig sandstrand i tropene?

Jeg banket på rom 503 klokken kvart over åtte. Hun åpnet døren i en kledelig silkenattkjole med hint av gjennomsiktig stoff. Det var noe tilforlatelig ved kroppspråket hennes som gjorde det helt naturlig å ha en gjest på besøk i slik bekledning. "Jeg tok en sjanse på å forutsi hva du likte" sa hun og ønsket meg velkommen med et glass av den fineste roséchampagnen "Prøv det med litt fersk frukt ... Lyktes noen av bildene?"

Jeg våknet neste morgen til frokost på sengen i rom 503 på Four Seasons. Det beste bildet jeg som jeg tok ettermiddagen før har jeg aldri vist til noen. Det er personlig, noe spesielt og særegent. Bølgene var uforutsigbare men trygge. Dog var det én bølge som var dobbelt så høy som alle de andre og som oppsto veldig nære strandkanten. Jeg knipset henne akkurat i det siste øyeblikket før den gigantiske bølgen kastet seg over henne. På bildet står hun vent mot kameraet og er tilsynelatende tørr i klærne og smiler, helt uvitende om hvor svær bølgen rett bak henne er. De største overraskelsene her i livet skyller inn over oss når vi minst venter det.

 

Hva skjedde videre?:hakeslepp:

Anonymkode: 5378f...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
On 5/29/2018 at 8:45 PM, AnonymBruker said:

Hva skjedde videre?:hakeslepp:

Anonymkode: 5378f...03c

Vel, jeg hadde nylig ankommet stedet og skulle være en måned, hun hadde egentlig planer om å dra hjem noen dager senre. Så hun endret på flybilletten, gjorde opp regningen på hotellet og flyttet inn til feriehuset jeg var i for noen uker. Deretter tilbragte vi sommeren til og fra hverandre, og vi har hatt sporadisk kontakt siden. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere historier? :humpe:

Anonymkode: 92332...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gangen jeg ble tatt bakfra mot en gravstøtte på kirkegården. Jadda.

Anonymkode: 2ac78...238

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pult i en seng hos Møbelringen haha.

pult på en gammel ærverdig kirkegård. Også pult på et svalberg på Ula hvor båtene hadde god utsikt til oss. Den gangen var jeg ung, kåt og uten hemninger. 

Anonymkode: d4ec1...edb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk pult i et fryserom på et bakeri. Ung og kåt på en gloverm sommerdag i et varmt bakeri.

Anonymkode: 023e3...cb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I romjula for 12-13 år sia hadde jeg kommet hjem fra jobb offshore og måtte klippe håret. Så jeg dro til en frisør for og få dette gjort. Frisøren var en ung flott jente som akkurat var ferdig som lærling. 20 år gammel. Selv var jeg 25-26. Vi snakka sammen som man alltid gjør hos frisøren, og det ble en god tone. Det var lite trafikk, så hu serverte meg en kaffe på pauserommet etter utført jobb. Etterhvert ble det til at jeg tok henne bakfra på en svart skinnsofa. (Heldigvis skinn). Jeg kjørte på der bak, og hu kom som et fyrverkeri og spruta ned både meg og sofaen. Midt i åpningstiden også dette. Jeg skulle egentlig rett tik mine foreldre på middag, men måtte hjemom for en dusj og rene klær.

det endte faktisk med at vi ble kjærester og var sammen i nesten 3 år.

Anonymkode: a0138...e33

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et parkeringshus med utsikt over byen vi var i midt på dagen.. 

Anonymkode: 43ddb...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Hovden badeland med dama, fredags formiddag med lite folk. Var kun oss, 2 andre par og en eldre mann. Ble masse kyssing og kladding i bassenget. Bobler kan skjule ganske mye altså. Fingra henne litt innimellom i bassenget og hun runka meg litt. Når vi var ferdig og bade gikk vi i henholdsvis dame og herre dusjene, før vi møttes i felles garderoben etterpå. De har nemlig sånne båser der, fikk vel nærmest ikke kommet oss inn i båsen før håndklærne våre lå på gulvet.

Hun bøyde seg forover og jeg tok henne bakfra. Utrolig spennende.

Anonymkode: 5e08e...9e8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2010 den 16.42, Gjest A skrev:

En sokk ja...

 

Visste han ikke om å trekke den ut før han kom?

 

Sokk... Får det ikke inn i huet og veit faktisk ikke om jeg tror på det...

 

Håper du hadde vaska den sokken først da. Eller tok han bare på sinn egen sokk med fotlukt?

 

Og du og han var jomfru på det tidspunktet da skjønte jeg- siden du tenkte det ville bli bra med en sokk inne i deg og han tenkte han skulle kjenne noe som ble bedre enn handa si...

 

Det drøyeste jeg opplevde var ei dame (jente) som trodde at Colgate tannkrem var sæddrepende- så hun putta på med det inne i seg.. Ja ja. Ikke min skyld at hun grein av smerter etterpå...Og trodde det måtte virke pga det var så vondt.

 

Og til alle nek: Nei: Colgate er ikke prevesjonsmiddel som dreper sæd...Det er bare til å børste tenner med og svir som f..n visst du tar det andre plasser. (Kanskje fint å bruke i munnen etter oral da...)

hoppe av i svingen er faktisk ingen sikker måte det heller

Anonymkode: 2d42c...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Var på fest. Møtte amerikansk utvekslingsstudent. Han var jomfru og mormon. Tok jomfrudommen hans, det var ok. Da vi kom ut av rommet var kompisen hans dritsjalu fordi han syntes jeg var pen og amerikaneren kom han i forkjøpet. Kompisen furta i timesvis, slang rundt på ting og vesker, sparka i ting på gulvet. Klokka ble 8 om morgenen, da hadde kompis furta så lenge at jeg gav han et pity-fuck. Det varte i 10 sekunder fordi jeg tok til vett og innså hvor manipulert jeg hadde blitt. 

Tldr: pulte 2 stk i løpet av en kveld. Jeg var 17.

2. Møtte en fyr da jeg var 20. Vi var på vei til å bli kjærester, og skulle ha sex for første gang. Han stapper den inni meg, seeent, mens han rykker i kroppen. Når han er helt inne holder han meg bom fast og kikker ut i lufta sier ingenting. Jeg prøver å bevege hoftene for å få friksjon, men da presser han mer for å holde meg fast. Men jeg klarer å lure meg og løfter hoftene slik at det blir ETT jukk! Og han får orgasme, rister og ynker seg som jeg aldri har sett før. Den neste uken prøver vi å ha sex et par ganger til, jeg var fast bestemt på å hjelpe ham med utholdenheten. Den siste gangen vi prøver, stopper han meg dramatisk når jeg åpner beltet hans: JEG VIL IKKE MER, DET ER SLUTT! Så løper han ut døra og jeg traff han ikke mer. Han svarte ikke på telefon eller meldinger. 

3. Annen fyr da jeg var 20: vi hadde vært på flere dates, en perfekt gentleman. Hadde hatt sex et par ganger, da med alkohol innabords, så husker ikke helt hvordan det var. Men da han skulle overnatte hos meg en helg, ble det rart. Den første natten, første gangen med edru sex, var han skikkelig klumsete, skyvde hendene mine vekk fra seg, og lagde ekle pipelyder under de mest intense stundene. Neste dag våknet vi og koste i senga, og hadde igjen rar sex, denne gangen var pipelydene mye eklere å høre, og igjen skyvde han vekk hendene mine fra tid til annen. Etter akten spurte jeg litt om hva greia var. Han fortalte da at han hadde store problemer med sex etter å ha blitt misbrukt av et mannlig familiemedlem som barn. Den helgen var første gang i hans liv at han hadde edru sex, og det var vanskelig for han...

4. En mer positiv en: var på fest, kanskje 19 år, kjente kun han som holdt festen, de andre var det første gang jeg møtte. Deiligste mannen jeg har sett er der, og jeg legger plan a, b, c og d for hvordan jeg skal få han naken i løpet av kvelden. Vi er en god gjeng som koser oss, og så stikker på byen. På veien dit prater jeg litt med hun ene, og spør hvem den deilige mannen er. Hun sier at han har noe på gang med den andre jenta som han går ved siden av. Tonen i stemmen til hun jeg snakka med sa meg at hun løy til meg, og ville holde meg unna den deilige mannen. Så når vi er på utestedet spør jeg mannen selv om han har en greie med hun andre. Neida, han visste såvidt hvem noen av jentene var. Da kikker jeg sensuelt på han og spør rett ut om vi skal droppe de andre nå og dra rett hjem til meg. Han blir skikkelig ivrig, og vi hopper på neste buss. Der klarer vi ikke å holde fingra unna hverandre, kliner, slikker på halsen og øreflippen og erter hverandre. Vel hjemme hos meg fortsetter vi og har herlig, lang, røff sex som skulle stått i historiebøkene. Vi møttes som pulevenner i flere måneder etterpå. Takk for de fine kveldene, S!

Anonymkode: 238ba...ccc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var i syden med en venninne for en del år tilbake. Ene kvelden på fylla fant hun seg en fyr, og jeg dro etterhvert tilbake til hotellet. I hotellbaren satt en mann. Jeg satte meg også i baren og vi prata litt, og endte med å ligge sammen. Noen dager senere så jeg han ved bassenget med kona og barna sine 😏

Anonymkode: 4aed5...b9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2018 den 19.40, AnonymBruker skrev:

 Jeg skjønner faktisk ikke poenget med å dra opp en tråd som er fleire år gammel. 

 Hva med å heller opprette en ny tråd da ? 

Anonymkode: 65d26...45d

Du er kanskje en av de som tror tråder har et datostempel? Forklar hvorfor en tråd med et generelt tema, som denne, ikke kan dras opp igjen?

Anonymkode: 7ebcc...dea

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Hadde sex med 2 shemale damer på en gang og en gutt ekstra . Dvs 3 pikker jeg måtte tilfredsstille 😉  2 i ræva og en i munn på det deiligste 😉

Anonymkode: 83ff3...292

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har nevnt denne i annen tråd men hvorfor ikke...

Jeg hadde flytta til en ny plass og kom i prat med en utenlandsk fyr på bussen. Han virka veldig interessert og fulgte etter meg hjem. Han var veldig "på" og etter at han kom inn døra gikk det ikke mange minuttene før jeg ble knulla av han på sofaen. Etter at han kom i meg satt vi og prata litt før vi knulla mer. Sånn gikk det i flere runder til han forsvant tidlig på morgenkvisten. Jeg så aldri noe til han igjen.

Det var ikke noe planlagt med det så jeg var ikke på pillen og han brukte ikke kondom, så det kunne fort blitt mye mer ut av det.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hadde sex med 2 shemale damer på en gang og en gutt ekstra . Dvs 3 pikker jeg måtte tilfredsstille 😉  2 i ræva og en i munn på det deiligste 😉

Anonymkode: 83ff3...292

Hvorfor drar du frem gamle tråder for å fortelle dette i alle? 😴

Anonymkode: 6c652...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/23/2010 at 8:43 PM, Iseliin said:

Har en ikke så drøy men selv synes jeg den var veldig pinlig. jobber selv som badevakt og tok med meg samboeren etter åpningstiden for å kose oss sammen alene. Vi var i et av bassengene der jeg hadde senka belysningen og det var musikk og kos. jeg lå på bassengkanten og han koste seg nedentil på meg og vi koste oss veldig og synlig i bassenget og trodde vi var alene. badeklærne dekte til lite av det det skal. Så merker vi t det er en mann i etasjen over som trener! Han vinker ned til oss og har tydelig fått med seg ALT!! og noen dager sener spør enn kollega av meg om det var kjæresten min jeg hadde med meg i bassenget. jeg vet ikke om han også hadde sett noe men det håper jeg IKKE!... veldig flaut.. har ikke hørt noe sladder om det enda.. så jeg tror ikke det er kommet ut.. :)

Har hatt sex før med andre med tilskuere men det var bare lek og one-night-stands men nå var det med samboeren på JOBBEN MIN så det var litt verre!

Kan man skylde på første hjelp siden belysningen var dimmet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...