Heartbeats Skrevet 28. september 2011 #421 Del Skrevet 28. september 2011 Minstegutten her i huset (3år) går rundt å forteller at "pappa banker meg med juling" Hvor han har det fra aner jeg ikke, men jeg må innrømme at det ikke høres særlig bra ut for utenforstående 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honeydew Skrevet 28. september 2011 #422 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Jeg har en ganske så pinlig en! Jeg jobbet en stund som vikar i barnehage, og da var jeg rundt på alle avdelingene. Første gang jeg skulle jobbe på den ene avdelingen var det noe gutter som lekte i garderoben da jeg kom. Den ene utbryter "Wow, du har store pupper!" (For å ha avklart det, jeg har vel litt store pupper (75DD), men hadde verken utringning eller tettsittende topp). Så begynner de andre guttene å herme: "Pupper! Pupper!" Jeg prøver å få dem til å slutte, men det er ikke så lett å roe ned en gjeng barnehagegutter man ikke kjenner. Flere kommer løpende inn, og før jeg vet ordet av det står hele gjengen og nærmest messer "PUPPER! PUPPER!" Lederen av avdelingen kommer løpende inn for å se hva som foregår, og der står jeg og må presentere meg som den nye vikaren... Og denne er ikke så pinlig, men morsom: Lillesøsteren min var en liten hissigpropp da hun var liten. En gang hun ikke fikk is av onkelen vår mens hun satt ved bordet og han dekket på til middag plukket hun opp en kniv fra bordet, rettet den mot ham og sa med morskt blikk og sint stemme: Skal eg KNIVE deg ellar!? Endret 28. september 2011 av Honeydew 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. september 2011 #423 Del Skrevet 29. september 2011 Guten min (3 år) hadde ein bra kommentar i sumar. Eg hadde pynta meg, skulle vel ut på eit eller anna. Då gutungen fekk sjå meg, sa han "Mamma! Kvifor har du kledd deg ut som DAME???" Og stilen til kvardags er upåklageleg... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 29. september 2011 #424 Del Skrevet 29. september 2011 Guten min (3 år) hadde ein bra kommentar i sumar. Eg hadde pynta meg, skulle vel ut på eit eller anna. Då gutungen fekk sjå meg, sa han "Mamma! Kvifor har du kledd deg ut som DAME???" Og stilen til kvardags er upåklageleg... hehehehe . litt søtt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 29. september 2011 #425 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg sa utrolig mye rart da jeg var liten (pappa hadde en egen skrivebok der han skrev opp mange gullkorn, kjempegøy å lese i ettertid! ). Ikke så mye flaut, men jeg ble i 4-årsalderen veldig opptatt av kroppen. Jeg sto på badet sammen med mamma da jeg sa: "Ååå.. jeg kunne ønske jeg var gutt, jeg". "Hvorfor?" spurte mamma. "Jo, fordi da kan jeg ha en sånn lang tiss jeg kan le av!" Jeg proklamerte også, etter å ha sett bobkjøring på TV, at det ville jeg også, og jeg skulle kjøre med farfar. Morfar spurte: "men kan ikke jeg få være med?". Jeg svarte: "Nei, du er for gammel. Men farfar kan være med. Han er jo bare 92 år!" (morfar var egentlig i 60-årene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 29. september 2011 #426 Del Skrevet 29. september 2011 Kjenner en som jobber i barnehagen, Damen skulle hjelpe en jente og ba henne rolig om å vaske hendene etter do besøk, noe barnet nektet. Jenta på knapt 3 år kløp seg selv i nesen kjempe hardt og ropte ( nesen ble rød). Au au.. det gjør vondt når du klyper meg. De var alene på badet, men heldigvis var kollegaen i garderoben og fikk med seg hele episoden. Vindu inn til badet! Det kunne blitt vanskelig å få forklart.... :kgbaby: Forstyrrende....... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisske Skrevet 5. oktober 2011 #427 Del Skrevet 5. oktober 2011 For en herlig tråd, har ledd godt Min søster har mange gullkorn, her er de jeg kommer på: - Vi sitter på bussen, meg, mamma og søster. Hun er kanskje 3-4 år på denne tiden. En dame med stort frontparti kommer på og min søster peker og utbryter : "Hu dama der, hu har BASILIKUM i puppan hu!". Det var silikon hun mente. - Det er nyttårsaften, søster er 4 år og på spørsmålet om hun er trøtt svarer hun:"Æ e itj trøtt! Bare sjå!" så tar hun tak i øvre og nedre øyelokk og trekker dem fra hverandre. - På polet med meg og mamma, søster er 5 år, spør søster når vi står i kassen: "Ska vi koooos åss me sånn i kveld?" om flasken med "Hot'n Sweet". Uttrykket til damen bak kassen sa sitt. Det skal sies at hun hadde fått forklart at det man kjøper på polet er voksendrikk som VOKSNE koser seg med. - Vi satt i badekaret og søster(4) helte vann over kanten med vilje, pappa hadde gitt henne flere advarsler. Nå var det nok og pappa kom for å ta henne opp. Søster utbryter:"Pass dæ duuuu! Hvis ikke putte æ en ISBIT oppi ROMPA di!!" Skjønner ikke hvor hun tok det fra... - I onkels 50-årsdag spør søster(5) onkel rett ut: "Onkel, du e gammel no, ska du dø snart?" Jeg selv har vært en meget veloppdragen unge, så har mest søte, ikke så flaue(for mamma og pappa): - Jeg(4) skulle til legen, og fornavnet hans var Søren. Jeg var svært opptatt av at han het noe "stygt". På venterommet sa jeg høyt:" Ska æ inn te han DÆVVEN snart?" - Som treåring satt jeg alene i baksetet i mamma og pappas bil. Mamma hørte meg si ganske stille der bak: "Dævven, idiot, dust, søren, tosk..." "Ka e d du sei?"spør mamma. "Æ bare øve mæ på dæm oran æ itj har låv t å si..." - Da jeg(3) kom hjem fra barnehagen en dag sa jeg til min mor: "Veit du? Æ har FÆM kjæresta æ!" Også bøyer jeg meg frem og hvisker til henne: "Men ingen av dæm veit d!" - På butikken med mamma rusler jeg(3,5) bort til sjokoladehylla og tar fram den største sjokoladen de har og tar den med til mamma: "Mamma, står den her på lista di?" Mamma leser på handlelappen sin og svarer: "Nei, den gjør ikke det." "Okei." sier jeg og går tilbake med sjokoladen. En mann som var vitne til dette stirrer forskende både på mamma og meg. Mamma var stolt:) 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #428 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det ble misforståelser i barnehagen jeg gikk i da jeg fortalte de ansatte om grunnen til at pappa måtte levere meg i dag: Mamma hadde tatt med seg dyna si midt på natta og dratt på krisesenteret. Det som ikke kom fram av fortellingen min var jo at mamma hadde ekstrajobb på krisesenteret. Stakkas pappa, 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anb Skrevet 7. april 2012 #429 Del Skrevet 7. april 2012 Den her er ikke akkurat pinlig, men mer sjokkerende. Jeg satt på bussen en dag, og der var det også en barnehage på tur. En gammel dame skulle av på samme busstopp som barnehagen og "sperret" utgangen mens hun skulle ta seg ned trappen på bussen. Da utbryter en jente som ikke kan ha vært mer enn fire år: "Flytt deg da di jævla kjerring" og skubber(!!) den gamle dama. Kjeven min datt nesten ned i gulvet av sjokk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stilk Skrevet 7. april 2012 #430 Del Skrevet 7. april 2012 Podens(4år) første tur til Legoland. Vel og greit det. Vi og især poden koste seg veldig , men tiden gikk og vi ble sultne. Det var midt i fellesferien og "miiiilelangekøer" hvor vi enn snudde oss, men vi kom oss da til kafeteriaen og stilte oss i køen. Foran oss sto en dverg. Jeg hadde lenge sett han men da jeg så poden begynte å vri på seg og samtidig som jeg ofte hadde erfart at han var svært sosial og kontaktsøkende med mange vannvittige kommentarer friskt i minne jeg helst ville slippe nå, håpet jeg han ikke ville få øye på denne dvergen. jeg hadde ikke før tenkt tanken før jeg så podens håpefulle blikk iakta ryggen, til dvergen foran seg. Slik barn måler hverandre før de inngår et bekjentskap.Hele skikkelsen til poden min uttrykte lek med meg, jeg kjeder meg. Ikke snu deg, rakk jeg såvidt å tenke før dvergen gjorde nettopp det. Jeg kunne sunket gjennom bakken da poden min med SVÆRE redselsfulle øyne ropte med den høyeste røsten jeg har hørt fra ham noengang:" MAMMA!,SE PÅ DEN LILLE GUTTEN MED DET GAMLE ANSIKTET!!!"Jeg var FLAU!! og gutten redd, jeg måtte roe ham ned og hvisket ubetenksomt lavt inn i øret hans ung mor som jeg dengang var: (Du må ikke si slik, han er syk.) Jeg ville bare få han til å stoppe å rope,rødme. Hvorpå poden ropte med enda høyere stemme.:ER DET SANT MAMMA? ER HAN SYK??? Jeg kommer aldri til å glemme det og resten av dagen synes jeg overalt vi gikk så jeg en en liten dverg på hvert eneste hjørne vi unngikk elegant. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardilla Skrevet 7. april 2012 #431 Del Skrevet 7. april 2012 Hentet tantebarn i barnehagen her en dag og fikk litt underholdning på kjøpet. I sandkassa sto nemlig to jenter på 4 år med hver sin spade i handa og sang "all the single ladies" med stor innlevelse og forsøk på sexy moves Veldig søtt, men samtidig litt trist å se hvor tidlig populærkulturen gjør sitt inntog.. Men det var vel ikke stort bedre før heller. Husker et famileselskap hvor jeg og kusinen min overrasket resten av familien med et underholdningsinnslag som bestod av sang og dans til Madonna`s "like a virgin". Vi var vel i 6-års alderen, med tjuvlånte bh`er fra tantes klesskap og manglende innsikt i det engelske språk :gjeiper: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella111 Skrevet 7. april 2012 #432 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Lillesøster 5 år: ser en dverg så sier hun -han var nedvokst. Endret 7. april 2012 av Bella111 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 7. april 2012 #433 Del Skrevet 7. april 2012 På Rema tusen for noen uker siden så stod jeg bak en dame med en gutt på rundt 4 år. Han var rolig og grei, men plutselig spurte han høyt i en forbauset tone nok til at vi alle sammen rundt hørte ham: Men mamma, hvorfor hadde du tissen til pappa i munnen da jeg kom inn til dere i morgest? Og kjerringa grep tak i ham og veska si og fløyg ut av butikken. Jeg må innrømme at jeg ikke helt klarte å holde ham og lo så jeg måtte leveres inn omtrent. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 7. april 2012 #434 Del Skrevet 7. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #435 Del Skrevet 7. april 2012 Uendelig morro her inne:D Jeg satt en gang å spiste ett eller anna med ei venninne og datteren hennes på deres veranda. Så klarte ikke jeg å spise opp alt, hvorpå jentungen hennes utbryter; Du må spise opp maten din så du får store pupper! Venninna mi satte maten i vranghalsen og griselo av fjeset mitt, og det hører med historien at jeg ikke akkurat har små pupper fra før av:P Moren min fortalte om da jeg og hun skulle reise med toget, og jeg kanskje 4 år gammel. Så hadde jeg med meg en katte-bamse som var en hånddukke, og man stakk inn hånden via baken på den. Mens vi venta på toget begynte jeg å kjede meg, så mamma dro hånddukken på hånden for å underholde meg, så utbryter jeg: Slutt å stikk hånda oppi rævva på katta mi! ALLE stirra på henne 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #436 Del Skrevet 8. april 2012 Søskenbarnet mitt på 3 år var hos tanten min en dag, også spurte tanten om de skulle besøke bestemor og bestefar, da svarte 3-åringen: Nei, jeg gidder ikke, har så jævla vondt i ryggen. Ei som har hørt litt for mye på sin storesøster. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 8. april 2012 #437 Del Skrevet 8. april 2012 Bestemoren min døde for et par år siden. Min søster tok med seg barna sine i begravelsen, de var da 4 og 6 år gamle. På forhånd hadde hun prøvd å forklare barna at "mammabesta" skulle reise til himmelen og at hun var inne i kisten. Og at alle var i kirken for å si hadet til mammabesta og ønske god tur. Yngstemann var ganske urolig under hele seremonien, det ble litt mye taler og lang tid å vente. Men endelig var stunden kommet, og kisten ble senket ned i gulvet. Da kommer det fra guttungen - veldig høyt og tydelig: Mamma, er "mammabesta" inne i den esken nå? og så: Mamma, det er feil vei. Esken skal opp i himmelen! Si til den mannen at han ikke må ta esken ned, den skal opp. Opp i himmelen. Til og med presten klarte ikke å holde seg alvorlig. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Headache Skrevet 9. april 2012 #438 Del Skrevet 9. april 2012 En kollega av pappa satt på en stappfull buss midt i morgenrushet sammen med datteren sin på 4-5 år. Det var ganske stille på bussen, kanskje fordi folk var trøtte siden det var så tidlig... Kanskje var det derfor datteren plutselig fant ut at hun skulle underholde hele bussen, og utbryter høylytt: "PAPPA SIN TISS FLYTER I BADEKARET!" HAHAHA! Nå lo jeg høyt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 9. april 2012 #439 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg og 2-åringen var på butikken for noen måneder siden. Han satt i vogna og jeg stod med ryggen til han og leter etter noe i hylle, da jeg plutselig hører: "Har du mista alt håret ditt du?" fra vogna. Jeg snur meg rundt, og ser en mann i 40-åra uten hår på hodet. Heldigvis har han ett digert glis om munnen, og svarer at "ja, det har jeg mista for lenge siden". Jeg bryter ut i latter og hører mannen ler der han forsvinner innover i butikken. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 9. april 2012 #440 Del Skrevet 9. april 2012 Datteren vår 7 år sammen med meg på polet: snuppa: Hva skal du kjøpe mamma ? (Høy stemme ) Jeg: En kartong vin Snuppa: Bare en? Jeg : Ja. Snuppa: Er ikke det litt lite ? Jeg:Neida, det er ganske mye i en kartong og så mye vin drikker vi ikke. Snuppa: å drikke HVER dag synes jeg er ganske mye.... Jeg: VELDIG anstrengt latter (... innså at det var liten vits i å si at vi ikke drikker hver dag osv...hun hadde tydeligvis bestemt seg) FLAUT 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå