Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehehe det siste der er så sant.Sånn er niesen min på 4 hun sier også sånne ting at mamma slår henne at hun skal melde fra til barnehagen.Hun er den mest bortskjemte ungen jeg vet om og har aldri blitt rørt.Hvor får de sånne ting fra??Det er jo litt skummelt at de lyver om sånne ting.

En bekjent av meg mistet foreldreansvaret for datteren sin pga at hun sa at mamma hadde slått henne, heldigvis har barnet en far som var villig til å ta foreldreansvaret, og som viste at moren aldri ville gjøre det og som derfor lot mor se barnet mer enn barnevernet ville la henne. Men sånt kan faktisk føre til store problemer, kanskje greit å fortelle de barna som farer med slike løgner, at konsekvensen kan i verste-fall være at de ikke får bo lengre hos mor og far.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra til mannen min og hennes mann bodde i et par uker i campingvogna vår da huset deres skulle pusses opp. Mannen hennes kjørte sønnen min i barnehagen en dag. Han var da 3 og et halvt år.

Til ei av de som jobbet i barnehagen sa han: "Her er han som bor i campingvogna vår".

Litt flaut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gutt på 4-5 år satt og spiste frokost i jula sammen med foreldre, besteforeldre og ei oldemor.

Oldemora hadde satt noe fast i halsen eller svelgt feil, så hun sitter og hoster. Guttungen snur seg til de andre og sier: Er det ikke på tide at hun der dør snart? Oldemora hadde heldigvis ikke fått det med seg..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så mye morsomt

Broren min var med mamma på butikken en gang, så møtte de en mørk mann. Da utbryter broren min høyt og tydelig "dæven, han va svart ja!"

Han var ca 3 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet i barnehage i dag, og da fikk jeg med meg en grei hisorie av den ene jenta som gikk der. Første dagen hun kom inn hadde hun sagt

"MOREN MIN PRUMPER I BILEN!"

Hahahhaha.... og hun hadde fortsatt å sagt det hver dag når hun kom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Niema

Fantastisk tråd :skratte:

Men fra spøk til alvor; hvordan har det seg at så mange barn lyver om at foreldrene slår og lignende? Skikkelig skremmende spør du meg :S Det kunne aldri falt meg inn å gjøre noe lignende da jeg var liten..

Endret av Niema
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd :skratte:

Men fra spøk til alvor; hvordan har det seg at så mange barn lyver om at foreldrene slår og lignende? Skikkelig skremmende spør du meg :S Det kunne aldri falt meg inn å gjøre noe lignende da jeg var liten..

Jeg tror barn er ganske smarte og vet at hvis de sier slikt får de en skikkelig reaksjon av de voksne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Da jeg var i praksis i en 1. klasse var jeg ute og passet på ungene i friminuttet sammen med flere andre lærere. Et par av jentene i klassen var blitt veldig opptatte av en mannlig medstudent (Geir) og hadde snakket mye om hvor forelska de var i han. To av disse jentene står da på en reile og plutselig roper de ut i kor: "Vi har kyssa med Geir! Og han har tatt oss på puppene!!!!!!!! "

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chickpea

Min far (som bor på en gård hvor det er både kirke og kirkegård) hadde 5-år gamle sønnen til min søster på helgebesøk og når min søster kom for å hente gutten, kunne han kjempe kry fortelle "at han og bestefar hadde gravd et lik i hagen i går"..! Det hadde nemlig vært en begravelse i kirkegården :ler:

Samme søster skulle i et bryllup for et par år siden og spurte gutten (som da var 3 år) om ikke "mamma så fin ut" når hun var ferdig med å pynte seg, hvorpå gutten svarte ganske tørt "nei, du er gammel..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far (som bor på en gård hvor det er både kirke og kirkegård) hadde 5-år gamle sønnen til min søster på helgebesøk og når min søster kom for å hente gutten, kunne han kjempe kry fortelle "at han og bestefar hadde gravd et lik i hagen i går"..! Det hadde nemlig vært en begravelse i kirkegården :ler:

:ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da meg og min søster var små var vi veldig fascinert av maur. Dvs vi løftet steinene de bodde under og plaget dem til de beit oss. Jeg var 3 år eldre enn lille tulla på knappe 2 og hadde lært meg et og annet stygt ord i barnehagen, som jeg til tider utbrøt under "maureangrepene". Så da min søster ble passet av konservative bestefar og hun til sin store forskrekkelse så maur på gata, utbrøt hun høyt og tydelig: "Pass deg bessefar så skal jeg tratte på de jævlene!".

Dattera (6) til en venninne av meg ble fortalt en periode at dersom hun ikke tok på seg lua når det var kaldt ute kom ørene hennes til å falle av, i ren desperasjon for å få bukt med ørebetennelser som ikke ville gi seg. Så da jeg og sambo passet henne en vinter, og skulle bære henne kjapt fra leiligheten til bilen, uten ytterklær på, hyler jentungen høyt og holder seg for ørene, mens hun skriker "lua mi, hvor er lua mi??". Stakkars jenta var redd for at ørene hennes falt av.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katee

En gang jeg var liten lurte nabokona på om vepsene hennes hadde kommet bort til oss. Jeg skal visstnok ha sett på henne med den minen og bare sagt tørt: "De er ikke dine. Er de ikke Gud sine så er de kommunens!"

Mamma har noen litt alternative uttrykk når hun blir sint eller overrasket, sånn som 'å herlige London' osv. Hun brukte av en eller annen grunn uttrykket 'svarte negeren!'. Jeg plukket jo selvsagt opp dette så en gang vi var på postkontoret så dukket det selvsagt opp en mørkhudet mann. Det var første gang jeg så en med så mørk hud så jeg pekte og ropte (til mammas store fortvilelse): "Mamma, mamma der er den svarte negeren!".

:)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne må jeg bare ha på mine innlegg, har nå lest alle sidene på rappen.

Jenta vår på 4 sa forresten i butikken en dag: Se han der har mange vannkopper han, mens hun peker på gutten som sitter i kassen. Som hadde fryktelig mange kviser i ansiktet. :dåne:

Jeg var så flau at jeg holdt på å dø.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Jeg har en historie om nevøen min:

Han gikk bort til ei gravid dame og sa: "når skal du skjære den ut? " og pekte på gravidmagen.

Søsteren min ble litt flau ja, og forklarte rødmende at hun hadde kun fått barn ved keisersnitt. Så det var bare det han hadde hørt om. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dhanu

Datteren:

"Å mamma, du er så pen at du kunne vært modell!"

*studerer meg ettertenksomt*

"Nei forresten, da måtte du vært slank"

Tidligere, under morgenstell: "Farmor har mye større pupper enn deg, men de er sånn" *tar godt tak i brystvortene mine og drar dem ned mot gulvet*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat pinlig, men dønn ærlig:

Søskenbarnet mitt er atpåklatt (13 og 10 år yngre enn sine brødre) og sønnen til min mors bror. De er nabo med mine besteforeldre på landet og han har derfor tilbrakt mye tid med de. En dag står bestemor på badevekta og veier seg. Bestemor: Nei, nå viser vekta litt for mye gitt. Barnebarnet: Ja, da er det bare to ting å gjøre d, bestemor. Spise mindre og trimme mer! Dette sa han da han var 3-4 år :)

Endret av soenes
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...