Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange herlige historier :)

Jeg har fått høre at når jeg var ca. 2 år så hadde foreldrene mine besøk av noen venner. Pappa satt og drakk lettøl, og jeg maste og maste om å få smake. Når jeg endelig fikk smake litt synes jeg det var kjempefælt. Resten av kvelden sa jeg HØYT og TYDELIG "æææsj" hver gang pappa tok en slurk. Litt lei da kanskje...? :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lolita___

Nå om dagen tør jeg nesten ikke ta med 3åringen på butikken, for han er blitt veldig glad i oreo kjeks, men er ikke så flink til å uttale det... Hjemme spør han om å få hore sex når han vil ha oreo kjeks.. Så jeg bare venter på at det skal komme ut høyt og tydelig i butikken også :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Nå om dagen tør jeg nesten ikke ta med 3åringen på butikken, for han er blitt veldig glad i oreo kjeks, men er ikke så flink til å uttale det... Hjemme spør han om å få hore sex når han vil ha oreo kjeks.. Så jeg bare venter på at det skal komme ut høyt og tydelig i butikken også :flau:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en til, også min eldstebror. Han og mor var og gikk tur da han var en 2-3 år gammel. De traff på ei ung dame som gikk med en bitteliten hund. Bror kikker litt på hunden før han høyt og tydelig spør mor: "Puse eller vov-vov?"

Hundeeieren hadde visst blitt temmelig snurt. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ca 4 reiste jeg og mamma med hurtigruten. Vi satt oppe i "kafeen" og jeg tegnet. Da jeg var ferdig var jeg sååå stolt, og ropte høyt til mamma at hun måtte komme å se den fine tisseluren jeg hadde tegnet. Mamma lot som hun ikke hørte meg, men da ropte jeg bare enda høyere, "mammaaaaaa kom å seeeee tisselureeeeen!!!"

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeel, denne er kanskje ikke så pinlig, men jeg syns den er så morsom :gjeiper:

Jeg var ca 3 år gammel og pappa hadde akkurat tappet vann i badekaret og satt meg oppi før han gikk ut i stua for å hente noe. Fra badet hører han et hysterisk skrik etter fulgt av "SMUUUUL!!!!"

Han løper inn på badet i full fart og får se meg stå på alle fire på kanten av badekaret. Det var nemlig en lodott i vannet som jeg trodde var en flue. På den alderen trodde jeg fluer (og alle andre flygende insekter) var flygende smuler, derfor skrek jeg altså "SMUL!", hehe..

så søtt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Ei nabojente der jeg bodde før hadde en lekekamerat som het Sigmund, men hun fikk ikke til å si Sigmund, hun kalte ham Munnseks! :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storebroren min har også hatt noen gode..

Han var vel ca 4 år..

Han gjekk bort til ei eldre dame med kvitt hår og spurte forsiktig "er du ei heks?"..ho høyrde han heldigvis ikkje ;)

Endret av silverdoe
Personvern
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Love africa

Da jeg tidligere var i afrika ringte jeg mitt kjære tantebarn som den gang var 6år gammel.

Da jeg sa hei nå ringer jeg fra afrika, ble det en stillhet og etter noen minutter fikk jeg som svar, har dem biler i afrika?

Jeg svarte ja dem har biler i afrika, da et nytt spørsmål kom, ja men hva jobber elefantene med da ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Lillebroren min var med mamma i butikken da han var ca 4 år gammel. Han somlet litt, så mamma var noen meter foran han da hun plutselig hører han ROPE: MAMMAAAAAAA her er sånne bleier som du pleier å ha i ROMPAAAAAAAAA!!!!! Han hadde funnet en pakke bind...... hahahaha :ler: Alle snudde seg jo selvfølgelig mot gutten for å se hva det var mamman hans pleide å ha i rompa si :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trinem0r

min vennines lillerbror sa mye rart fra den dagen han begynte å snakke. vi vendte oss sånn nogelunde til det, men når min vennine fikk seg kjæreste i 17års alderen var ikke han klar over dette. lillebroren er en ganske etterpåklatt og var på denne tiden omtrent 4 år og brukte fortsatt bleier om natta. kjæresten skulle dusje og sier han kan ta me lillebror og dusje han samtidig og hjelpe på med pysj osv etterpå(dette var noe mor pleide å gjøre). greit sier vi, og tenker at dette kan bli morsomt. så vi stilte oss opp utenfor badedøra. samtalen der inne utartet seg omtrent sånn som dette her:

lillebror: du har små pupper!

kjæreste(noe satt ut over denne plutselige komentaren): jaa, men det har du også.

lillebror(hadde kikket litt ned over seg selv): ja okei da, men mamma ho har stoooore pupper.

kjæreste: heh, hun har større enn deg og meg i hvertfall ja.

lillebror: men vettu, når mamma dusjer så kommer det vannstråler utfra puppene hennes sånn(viser meg hendene) nesten som en fontene!

kjæreste: øhm ja okei...

lillebror: også har hun hår på tissen!

kjæreste: ja det er helt normalt...

lillebror: og når hun dusjer så renner det masse vann fra hårene, akkuratt som hun tisser!

kjæreste(nå tydelig flau): ehh ja okei...

de kom seg utav dusjen og fikk tørket seg, komentarene fortsatte og komme. så det endte med at vi måtte overta :ler:

jeg kan ikke annet enn å si at jeg forstår at han ikke synes det var så greit å få så intime opplysninger om moren til kjæresten. spesielt ikke når han kun hadde truffet moren en gang!

:skratte:

hahaha så sykt bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Min mor brukte å ha tupperware-party på 90 tallet. Jeg var vel ca 8 år da, og sendte min lillebror på 4 inn til dem, utkledd med 'gravidemage' sminke, mammas høye hæler og BH uttapå t-skjorta. :) Morro å høre latterbrølet fra stua..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krizzy

Jeg var vel tre på den tiden.. Det var sommer, og jeg var alltid en godtermoms når jeg var liten :gjeiper:

Naboene våres satt å spiste potetgull! Masse potetgull, og drakk vin :gjeiper:

Jeg tuslet bort til dem.

"Kan jeg få?! Jeg får ikke mat hjemme, skjønner dere."

Mon tro damene tittet ranrt på meg.. :jepp:

Noe som ikke var sant, for jeg var foret godt opp, bare ikke på godteri.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lillebror var helt genial på slikt. Besteforeldrene våre er avholds og midt i min oldefars begravelse ropte han høyt "mammaaaa - hvor mange ganger har du vært full?".

Han filma mye også, mamma er lærer. En sommer hadde vi vært på kjempefin utenlandsferie, men når han kom tilbake til skolen etter ferien hadde læreren spurt hva alle hadde gjort og han svarte; "mamma drakk øl hele ferien, hun tvang meg til å løse matteopgaver" også ettelignet han at mamma sa snøvlete "gå på butikken og pant alle disse flaskene". Hahaha.. det var godt de kjente moren min, da :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest strykebrett

Min lillebror var helt genial på slikt. Besteforeldrene våre er avholds og midt i min oldefars begravelse ropte han høyt "mammaaaa - hvor mange ganger har du vært full?".

Han filma mye også, mamma er lærer. En sommer hadde vi vært på kjempefin utenlandsferie, men når han kom tilbake til skolen etter ferien hadde læreren spurt hva alle hadde gjort og han svarte; "mamma drakk øl hele ferien, hun tvang meg til å løse matteopgaver" også ettelignet han at mamma sa snøvlete "gå på butikken og pant alle disse flaskene". Hahaha.. det var godt de kjente moren min, da :)

Haha, jeg leste nettopp at barn som lyver får det bedre som voksne (link), så det kan jo kanskje være en trøst til alle foreldre som kommer ut for sånne episoder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...