Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en fra da jeg selv var liten. Satt på fanget til nabokona som vi kjente godt, og som hadde ganske lange hengepupper. Jeg var tydeligvis en smule fasinert av dem, og strøk henne på puppene mens jeg leverte denne perla: Så fine pupper du har, også så laaaaaange!

Heldigvis tok nabodama det med et smil men tror både mamma og pappa ble litt flaue over den :)

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Åh, herlig tråd!

har en fra nevøen til en venninne. Han var vel 3-4 år og satt i badekaret mens bestemoren vasket og stelte seg, naturlig nok naken på overkroppen. Så kommer det fra han "Så lange pupper du har, de kommer sikkert til å dette av snart!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Husker da datteren min gikk i førsteklasse så skulle de si hva foreldrene gjorde.

Da sa datteren min at faren var psykopat.

Husker læreren fortalte det det i ettertid og lurte på om faren var grei og slikt. Det var jo psykolog hun skulle si :fnise:

Var på butikken her om dagen og overhørte ei jente si ganske høyt at mammaen brukte å sutte på faren sin tiss. Hun kan ikke vært mer enn 5.

Var også i et familieselvskap for noen år siden da min, den gang 6 år gamle sønn plutselig utbryter at mora hans (meg) barberer tissen sin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Å jøye meg. Har ledd så tårene triller. Hva er greia med at unger må skrike ut alt de har på hjertet?

Har ikke barn enda selv, men jeg skal jaggu passe på hva mine fremtidige barn ser og hører hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe

Så der sitter vi da, rundt kaffebordet og prater om løst og fast, da min sønn, som sitter i fanget til min grandtante, høyt og tydelig utbasunerer: "Pappa slår mamma og drar henne etter håret" :overrasket:

Dette stemmer selvsagt ikke i det hele tatt, det må være noe han har hørt enten på tv eller i barnehage.

Det hørtes bare merkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Da søsteren min var liten var hun for første gang på besøk hos ei ny venninne hun hadde møtt i barnehagen. Da moren henne spør søstra mi hva foreldrene hennes gjør svarer hun "mamma er på sosialen og pappa er i fengsel!"

Det var jo sant på sett og vis, pappa hadde siviltjeneste i fengselet på den tiden, og mamma som er sosionom jobbet på sosialkontoret, haha.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genial tråd, jeg ler meg skakk! :skratte: Spesielt burka-hufsa var fryktelig morsom!

Husker en gang jeg satt med søskenbarnet mitt på 5 år i fanget i en konfirmasjon, og han plutselig snudde seg og "grabbet" tak i puppene mine og utbrøt entusiastisk: "Sånn bruker pappa å gjøre på mamma! Hennes er myyyee slappere enn dine.. også er de så lange..helt ned hit!!" Og så begynte han å peke og skulle vise meg...Haha, det var så flaut, og kanskje en del for mora som satt vedsiden av også?? :gjeiper:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min minste frøken var med farmoren sin på badet en morgen da hun var på farmorovernatting...(hun var vel ca 4 år). Farmor sto i trusa foran vasken og tok morgenstellet sitt, og da kommer det undrende fra den håpefulle;

" Formor; hvorfor har du navle mellom puppene???" ... Priceless!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Har vært mange småflaue episoder, men kommer ikke på så mange i farten...

Jeg ligger og slapper av på sofaen med minstejenten (tre år), hvor hun stryker meg på magen og utbryter "å, jeg elsker den deilige fleskemagen din". Har også fått høre at jeg har så fine, lange pupper...

Samme jenten elsker å tulle i butikk-køer, og gjør meg ofte dødslau! Det er livsfarlig å være uoppmerksom når hun kjeder seg i kø! Hun kan klenge seg fast i foten til fremmede menn og fortelle at hun er forelsket i dem (dette har fått en del seksten-attenåringer mørkerøde!) Hun har også prøvd seg på å få folk til å kjøpe ting til henne (og da bruker hun rå smisketaktikk!), eller klassikeren: store, tårevåte øyne, velger seg ut en eldre dame og sier at mamma slår henne og ikke gir henne mat. Hvor hun (heldigvis!) fortsetter med å spørre eldre damer om de kan kjøpe is til henne fordi hun holder på å dø av sult! Nevnte jeg at jentungen er tre? Kvir meg allerede til tenårene!

Neste har jeg bare fått gjenfortalt av en slektning: Familie med tre gutter på tur en deilig sommerdag. Minstemann sitter i vogn, og kan ikke snakke ennå, annet enn "mamma" og "pappa". Alle barna, inkludert minsten i vognen, får is. Minsten i vognen mister isen sin, og utbryter høyt og tydelig "Å, faen!". Hehe, har i ettertid fått en del kommentarer for den!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er visstnok noe jeg sa den gang jeg var liten. Var på café med mamma, hvor jeg peker mot en mann som sitter og drikker øl og proklamerer høyt: "Se mamma, sånn drikker pappa også!". Mamma ble ganske flau, men ble egentlig bare verre da mamma sa: "Neida, det er ikke så ille". :ler:

Sannheten er den at pappa omtrent aldri drikker, men det hender han kan ta seg en øl til maten på lørdager innimellom. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til...

Min største frøken har alltid vært innmari tynn ( spiser meget godt) (lillesøsteren og mammaem er akkurat likedan, så det er nok familiært..)

Da hun begynte i første klasse i en alder av 6.5 år var hun bare 14.5 kg, og da hun var inn til helsesøster ( en annen en den vi har hatt på den lokale helsestasjonen) reagerte hun såklart på den lave vekten. Så helsesøster spurte jenta hva hun spiser i løpet av dagen, hvor min lille frøken svarer; "Jo, jeg får en gulrot i ny og ne"!!!! (gulrøtter med dipp var stor favoritt på den tiden..)

Innkallelse til samtale med lærer og helsesøster var neste skritt for en passe fortvilet mor som måtte inn til avhør... (ble heldigvis trodd da....de sjekket opp med den lokale helsestasjonen også..)

(Bare for å ha det på det rene...frøkena spiser i løpet av en dag; 2 skiver til frokost, 3 skiver og frukt til skolemat, god porsjon middag, 1-2 skiver til kvelds, i tillegg til rå grønnsaker innimellom som fortsatt er en favoritt)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var liten hadde mamma jobb som sydame for en klesbutikk, hvor eieren av butikken kom hjem til oss med klær som trengte å fikses på. Da jeg var rundt fire fikk hun seg enda en deltidsjobb, og da butikkeieren kom for å levere klær til henne neste gang, ropte jeg høyt og tydelig; "mamma har fått ny jobb så hun gidder ikke jobbe for dere lenger!"

Mamma hadde ikke fått nevnt den nye jobben for den gamle enda, og satt visst heller liten pris på måten jeg annonserte det på..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Mor tok seg en liten prat med lillebror, da han hadde det med å kommentere mennesker i offentlighet. Han fikk beskjed om at man ikke måtte si alt man tenker høyt, men hvis han syntes noen var veldig tykk eller hadde en rar nese kunne han heller få si det når de kom hjem.

På kjøpesenteret, i en klesbutikk, kommer det inn en veldig stor dame. Pjokken kikker på henne med store øyne, og utbryter:

"Mamma, se der! Jeg sier ingenting, men hun der skal vi snakke om når vi kommer hjem!"

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Niesen min satt på fanget til farmor og pekte på øredobbene hennes (små, runde), og sier "er det øredobber?", noe farmor bekrefter. Så peker niesen på en føflekk/"vorte" i ansiktet til farmor: "Er det også en øredobb? Kan du ta den av?". Hvorpå de ble enige om at det ikke var en øredobb og det antagelig hadde gjort litt vondt å ta den av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer på en episode til. Var på legevakten med samboer og poden som da 3 år var med. På venterommet satt det også en ung pønker med stor hanekam. Hvor poden utbrøt: Pappa se høna! Sambo syntes dette var grenseløs morsomt og lot som om han ikke hørte og ba poden gjenta det han sa. Hvorav poden gikk bort til pønkeren og sa høyt: se på høna da! Trudde jeg skulle krepere der jeg satt. Lo så tårene trillet!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte virkelig holde meg fra å le i butikken da en liten jente på 3-5 år utbrøt ganske høyt til mammaen sin at "Han der har egg-sveis!" og pekte på en skallet fyr. :)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Denne har jeg hørt av en venninne.

Hun var på besøk hos en av sine venninner, som skulle et ærend på polet, min venninne og hennes sønn var med.

Mannen foran dem i køen kjøpte en flaske "Bitter", og på flasken var det bilde av en høne.

Sønnen utbrøt da: "Se mamma, han kjøper hønevin!".

Det ble visst litt humring i rekkene etter det utbruddet, for de fleste tenkte nok i overført betydning, og det var en meget flau mann som gikk ut med sin flaske "hønevin". :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...