Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min nevø på 5 år og den lille kusinen hans som er på besøk sammen med foreldrene kommer løpende inn i stuen vå med håndjernene de hadde funnet ... "Se, pappa, håndjern!" :dåne:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg satt hoss ei venninde og pratet, ungene lekte oppe og alt var som vanlig, så kommer sønnen hennes ned med en stoooor dildo og spør pent "mamma, kan vi låne slangen din å leke med"...hu var bittelit flau:-) at det var av typen vibrerende hvor hele overdelen roterte forklarer vel slange påstandene.

blei innkaldt på skolen når ungen gikk i 2 klasse, de var bekymret og barnevernet var innkaldt på samme møte, så der satt jeg og måtte svare på hvorfor mit elskede barn påsto at jeg kastet det i veggen, slo det nesten hver dag, tvang barnet til og lage middag til meg, tvang det til å rydde hele huset osv... følte meg ikke så tøff da nei..

jeg passet en gutt på 4 år en del før, han var en gutt som levde litt i sin egen sabeltann/politi og røver verden. vi var på en mc-sammling og der var det mye folk, plutselig kaster han seg rundt beina på en brasa som så direkkte skummel ut og utbrøyt stollt "NÅ FANGA JEG DEG DIN BLEIE-BÆSJ"..brasan snur seg sakte, rister litt på beinet uten å komme fri og sier med ordentlig raspestemme, "om jeg kjøper en is til deg, slipper jeg fri da?". Lo mye av det i ettertid ja:-) samme gutten blei sittende rett over en mørkhudet på t-banen en gang og spurte hvorfor han ikke hadde malt seg inni hendene også:-) denne mørkhudede var utrolig kul og lot gutten både se og kjenne mens han svarte det beste han kunne:-)

Endret av ferdig
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor fortalte denne historien: Hun og min bror - som da 3-4 år - tok bussen sammen. Han ville stå i setet, men mor fortalte ham at det fikk han ikke lov til å gjøre, han måtte være flink gutt og sitte i setet. Det gjorde han, men fikk se en annen gutt på bussen som sto i setet. Han peker på gutten og sier høyt og tydelig: "Se, mamma. Han står i setet, sant han ikke er flink da?" Den andre guttens mor dro skyndsomt gutten ned, og begge mødrene var vel kanskje like flaue. :fnise:

Endret av Tabris
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en fra den gangen jeg gikk på barneskolen (for over 25 år siden). Det var vel rundt jul og alle i klassen skulle tegne noe fra juleevangeliet. Vi tegnet i vei og mot slutten av timen kom læreren bort til meg og så at jeg bare hadde tegnet Maria og Jesus-barnet i stallen. Hun spurte meg da hvor Josef var hen. Da svarte jeg med den største selvfølgelighet: "Han har tatt med seg eselet og dratt til byen for å handle!" :) Skulle ønske jeg hadde like gode svar på spørsmål nå for tiden...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Min 5,5 år gamle sønn var med meg i dusjen (for siste gang...):

"mamma, mamma: se alle de puppene jeg kan se på; her skulle pappa vært: sant jeg er heldig..."

Og som nevnt over: dette var siste gang han ble med mor i dusjen. :gjeiper:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Min 5,5 år gamle sønn var med meg i dusjen (for siste gang...):

"mamma, mamma: se alle de puppene jeg kan se på; her skulle pappa vært: sant jeg er heldig..."

Og som nevnt over: dette var siste gang han ble med mor i dusjen. :gjeiper:

Glemte å skrive at dette var i en svømmehall.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbar i barnehage, og der får vi til stadighet mange herlige gullkorn. som foreksempel:

Ein kollega måtte hjelpe eit barn som hadde fått sand i dressen.

kollega: har du fått heile sandkassa inni her eller?

Jenta: (ser på sandkassen) nei, der er litt igjen enda...

Ein anna herlig gutt på 3 kom grinande til meg. ÅÅåå, eg er ikkje gutt, eg er ikkje gutt.. eg: (prøvar å trøste) jo,du er gutt.. Han: NEI, eg er ikkje gutt! Det måtte ein del overbevisning til før han var enig. Han hadde diskutert med ei jente med lignande navn (han trudde dei hette det samme) og ho hadde overbevist han om at dei var jenter..

Gutt 3 år. Pappa er redd for julenissen. Når julenissen kommer, gjemmer pappa seg i et annet rom.

Gutt 4 år: Når en for vondt i tissen, kan en bare gå på sykehuset og få en ny...

jente 3: den sitter fast!

eg: ka sitter fast?

jenta: pelen

Eg: emm.. kor sitte perla fast?

Jenta: i øet!

Og ganske riktig, ei lyselilla perle satt fast i øyret. Etter ein tur på legevakta, fekk vi perla tilbake.. :)

oi, såg at det skulle vere pinlige ting.. jaja, dei var no søte vertfall

Endret av smilefiskeb
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

da min lillebror fortsatt var ammebarn var vi på en juletrefest. mamma som ikke er sjenert satt å ammet lillebror. da kommer en jente bort å spørr: hva er det han drikker. mamma: han drikker melk. jenta: ok, er det saft i den andre da?

ellers har jeg en fantastisk historie fra barnehagen.

en gjeng gutter på ca 4 år satt å lekte med biler. så sier den ene. "min pappa har kjempestor tiss". "min pappa har større" sier neste. så avbryter den ene barnehagetanten inn å sier. "tenk om de hadde hatt så liten tiss som dere da, hadde ikke det vært rart" da ler guttene...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var liten var min mor eneforsørger for meg og student - så det sier seg selv at det var trangt økonomisk. En gang vi hadde vært hos fotograf og hadde avsluttet bildeseansen kom vi til den biten der vi skulle diskutere betaling og levering.

Fotografen sier litt om priser på de ulike bildestrl og lignende

Jeg: Du trenger ikke å bry deg vi har ikke penger likevel...

fotografen: er høflig og overser mitt utspill og fortsetter med at han kan ringe når eksemplene er klar.

Mor: (har ikke betalt tlfregningen) og forklarer at hun jobber i nærheten og kan bare stikke innom å sjekke

Jeg: du jobber ikke i nærheten mamma! Men vi har ikke betalt telefonregningen vår.

Mamma var så flau når hun gikk ut av butikken *stakker*

På vei ut roper jeg til mamma så mannen skal høre det, du kan bare glemme sparebøssen min!!!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en herlig tråd!

Jeg har ett par:

Jeg skiftet genser med min seks år yngre kusine og fem år yngre fetter tilstede - kanskje i 14 års-alderen og jeg var godt utstyrt alt da. Så godt at kusina mi utbrøt: Jøss, hvorfor har du større pupper enn mamman min?!

Jeg var skikkelig fjortisflau over den.

Da datteren min var omtrent fire-fem så var hun på badet med meg en morgen og var i et generøst humør. Hun tok rundt midjen min og boret ansiktet inn i magen min og klemte godt til også erklærte hun med et skikkelig nytende sukk: Åh du er så herlig tjukk du mamma!

Datteren fortalte også i samme alder i barnehagen at hun var så sliten i dag, for mamma hadde bråket med maskineri hele natta så hun hadde ikke fått sove og frokost hadde hun heller ikke fått.

Hun fortalte også dama i kiosken at jeg pleide å slå henne til hun lå på bakken - dama kjente meg ehldigvis og spurte om hun ikke hadde fått penger til å kjøpe godteri nå.. Og ja -det var det det var...

Da venninna mi hentet henne i barnehagenen gang så var hun litt gretten og venninna mi spurte hva det var. Jeg har ikke spist lykkepilla mi i dag, svarte ungen. Og hvor hun fikk det fra er en gåte den dag i dag... :ler:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten kunne jeg visst komme med en del gullkorn. Her er ett (jeg er vel ca 3-4 år):

Moren min og jeg var alene på den tiden, og vi bodde i en ett-roms og det var selvsagt trangt. En dag var vi i en møbelforretning, og jeg begynte å skravle med ekspeditrisen. Jeg spurte henne om hun kunne gjette hvilken farge det var på senga til moren min. Damen gjetta i vei..

Hun: Brun?

Jeg: Nei....

Hun: Rød?

Jeg: Neiii....

Hun: Grønn?

Jeg: Nei...

Og sånn fortsatt det vel, til hun hadde foreslått alle fargene hun kunne komme på. Da utbrøt jeg til slutt: Hun har ikke seng, hun sover på en sofa!!

Moren min var lettere flau ja :rodme:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tantebarnet mitt på 4-5 år var det rart dette med stor mage, når jeg var gravid. Jeg forklarte at magen var stor fordi det lå en baby inne i den, og brettet opp genseren for å vise. Da gransker han den nøye, før han går helt tett inntil og stirrer inn i navlen min og sier: "Jeg ser ingen baby jeg,tante?"

Sønnen min var ganske morragretten en periode, og nektet å kle på seg, eller gå noen steder. Det var slik at vi måtte rekke bussen, og var da nødt til å bare ta ham i hånda og nesten dra ham ned til bussholdeplassen. Han var meget misfornøyd, og skrek hele veien "Mamma, ikke slå meg, hvorfor BANKER du meeeg. Du er så slem!!!"

Fikk noen rare blikk da ja...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Hvorfor er det sånn at unger som ikke kan snakke rent fint klarer å uttale de verste banneord helt klokkeklar?

Broderen var på biltur med familien. Mens de kjører blir de forbikjørt av en tulling som skremmer vettet av dem. Broderen klarer ikke å la være å utbryte: "Forbannade helsikes kuk - har du fått lappen i postkassen?".

Gjett hva som kom fra barnesetet fra 2 åringen i nøyaktig gjengivelse?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega av pappa satt på en stappfull buss midt i morgenrushet sammen med datteren sin på 4-5 år. Det var ganske stille på bussen, kanskje fordi folk var trøtte siden det var så tidlig... Kanskje var det derfor datteren plutselig fant ut at hun skulle underholde hele bussen, og utbryter høylytt: "PAPPA SIN TISS FLYTER I BADEKARET!" :ler:

Det var fortsatt ca. en halvtime til de kunne gå av bussen, og kollegaen til pappa trodde nesten han kom til å synke gjennom setet og ned på veien...

En annen jeg kjenner dro ofte til besteforeldrene sine i helgene fra han begynte på barneskolen. Han selv bodde i Oslo, mens de bodde et stykke utenfor. Siden han satt alene på bussen kom han i snakk med et eldre ektepar. Han sa at begge foreldrene hans var døde i en ulykke, og at han kom å besøkte besteforeldrene i helgene, men til vanlig bodde han alene inne i Oslo... Siden han vare var 7-8 år stusset ekteparet ganske mye på historien, men ble likevel litt bekymret og fortalte det til noen på butikken. Siden besteforeldrene bor på et lite sted kom det de for øret via-via at en liten gutt hadde sittet på bussen og fortalt denne historien, og utifra beskrivelsen skjønte de hvem det var... Kan si han fikk seg en liten skyllebøtte da ;) Hehe... Men har jo blitt en morsom historie i ettertid...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv sa jeg også mye rart når jeg var liten... Blant annet utbrøt jeg plutselig til farfar da jeg var 2-3 år: "Du er godt i stand!" Og det VAR han jo, men mamma og pappa ble jo kjempeflaue, de kunne ikke huske å ha snakket om vekten til farfar foran meg, så jeg har sikkert funnet det ut selv, men farfar trodde jo sikkert dette var noe jeg hadde overhørt...

Mormor er også kjent for å være litt omskiftelig (men verdens søteste :) ), så en gang sa jeg: "Jaja, vi får se hva mormor ombestemmer seg for!"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...